نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

دخترانه - عاشقانه

1390/1/10 15:50
نویسنده : مامان فريبا
4,813 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم! چند وقتي هست كه رفتاراي دخترانه ات عيان شده. نمي دونم از كجا فهمي وقتي بجاي "مامان" ميگي "ماماني" ممكنه حرفت بيشتر خريدار داشته باشه. از كجا مي فهمي كه وقتي با لحن و اداي خاصي يه كلمه يا اصطلاح رو ميگي تأثيرش متفاوت تر ميشه. قربون خدا برم با اين شاهكار خلقتش. تا حالا بوسيدن و در آغوش گرفتن و ناز كردنات برا عروسكا و اسباب بازيات بوده اما حالا ميايي خودت رو به من مي چسبوني، نازم ميكني، حتي مي بوسي و وقتي برا يه كار نادرستت بهت اخم ميكنم فوري نازم ميكني. چه اداهاي خوشكلي با لب و دهنت درمياري كه نمي تونم وصفش كنم. دوربينم اينقد قدرت نداره كه به تصوير بكشه اون لحظه ها رو. فقط ميتونم تو ذهنم نگهشون دارم و خدا خدا كنم يادم نره تا هر وقت يادشون ميافتم دلم روشن شه. ميدوني با خودم فكر ميكنم حتي عشق بين مادر و فرزند هم كه خالصترين و بي توقع ترين عشق دنياست و مادر تنها به نام مادري و به حكم مادر بودنش، نهايت دوست داشتنش رو به بچه اش تقديم ميكنه وقتي تبديل به يه رابطه ي دو نفره ميشه غوغايي بوجود مياره. يعني وقتي از عشقش جواب ميگيره و ميبينه كه فرزندش هم متقابلاً دوست ميداره و اين دوست داشتنش رو ابراز ميكنه چقدر به وجد مياد. واقعاً نميتونم بگم وقتي منو ميبوسي چه لذتي ميبرم. خدايا اين لذت رو به همه ي پدرا و مادرا هديه كن و به همه ي اونايي كه آرزوي پدرشدن و مادرشدن دارن و به ما فرزندان هم هميشه يادآور شو كه اين لذت رو از پدر و مادرهامون دريغ نكنيم.

عشق بورزيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)