نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

شادباش نُه سالگی ات

1397/9/11 5:01
نویسنده : مامان فريبا
2,555 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره این لحظه های نازنین را لمس می کنم؛ لحظه های بی بدیلی که دنیا چشمهایش را به روی زیبای تو گشود نیروانای من!

نمی دانم آنقدر که بایسته ی نام پرشکوه و روح بلند توست قداست و رسالت مادری را که تو با حضورت به من هدیه دادی امانتدار بوده ام یا نه ولی خدا می داند که چقدر دغدغه ی روشن ماندن نوری را داشته ام که تو در خود آورده ای تا با رسیدنِ دوباره ی به آن، جاودانه شوی. 

نُه سالگی ات نوشم باد مایه ی سرمستی مدام من!

پسندها (10)

نظرات (5)

عمه فروغعمه فروغ
13 آذر 97 17:36
سلامآرام
نه سالگیت عشق باران نیروانای عزیزمبغل
خوشحالم که دوباره نوشتید فریبا جانمحبت
مامان فريبا
پاسخ
فدای محبتت عمه فروغ نازنین. کاش بتونم خیلی بیشتر بنویسم عزیزم. مرسی که حمایتم میکنی مهربونمحبتبغل
مامان صدرامامان صدرا
13 آذر 97 22:56
نه سالگیت مبارک عزیزمجشن
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
17 آذر 97 7:34
تولدت مبارک نیروانای عزیزم محبت
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم عزیزجان. اینهمه تاخیرم رو ببخش
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 98 22:07
تولد گل دختری مبارک 
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم 🌹
بهراد آشتیانی
12 فروردین 98 1:25
سلام نیروانا جان عیدت مبارک. من بهراد هستم. دوست مهدکودکت من خیلی خوشحال شدم که تو رو اینجا دیدم. امیدوارم که خوب و سالم باشی. بهراد. 
مامان فريبا
پاسخ
سلام بهراد عزیز. مرسی مهربون. ببخش که مامان نیروانا اینقدر گرفتار بوده نرسیده پیغامتو ببینه و جواب بده. همیشه ت مبارک دوست خوبم.