نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

و چنان بی تابم

1396/10/17 15:15
نویسنده : مامان فريبا
2,837 بازدید
اشتراک گذاری

نیروانای من! تو بهترین موهبتی هستی که با خودت سلسله ای از زیبایی ها، رشدها و تکامل ها رو برام به این دنیا آورده ای و مدام منو با خودت تا بالاها میبری. انگاری که قراره منم با تو به جاودانگی و کمال خودم برسم. هفته ای که گذشت بهترین حال ها و لحظه ها برام رقم خورد که امیدوارم این بهترین ها رو برای تو و جمع زیادی از کودکان دیارم هم ساری و جاری کنم. من تونستم در بیست و سومین کارگاه تسهیلگری ارتباط کودک و طبیعت که در مدرسه ی طبیعت کاوی کنج مشهد برگزار میشد شرکت کنم و یه قدم دیگه به سمت تحقق رویای بالندگی تو و کودکان سرزمینم بردارم.

اینقدر حس خوب به ادامه ی این راه دارم که

*دلم میخواهد بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه ...

یه روزی میام و کلی از این دوره مینویسم. همین زودیا.


* از سهراب سپهری عزیزم

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان فرنازمامان فرناز
21 دی 96 8:52
سلام فریبای نازنین امکانی فراهم شد تا دوباره دنبال کننده شما باشم و خوشحالم از این بابت ببوسید کوچولوهای نازنین رو
مامان فريبا
پاسخ
سلاااام. خدای من فرناز عزیزم. چه خبر مسرت بخشی. ببخش که اینقدر گرفتارم که اینهمه دیر به این خبر خوب رسیدم. تو هم آرشین نازنینم رو ببوسبوس
مامان هدی
22 دی 96 23:26
انشالله که همیشه شاد باشید و به راهی که می خواید برسید. مسیر و جاده زندگیتون هموار و همیشه روشن باشه انشالله. من همیشه می خونم مطالب نیروانا جون و اهورا و مزادای خوشگل رو. الان بیشتر از 4 ساله که واقعا لذت می برم با خوندم هر مطلبی که می نویسید
مامان فريبا
پاسخ
باعث افتخار من هست هدی جان. ببخش که اینقدری که تو به من محبت داری نتونسته م رسم ادب و دوستی بجا بیارم. برای تو هم همیشه شادی و موفقیت آرزو دارم دوستم محبت
مامان الههمامان الهه
16 بهمن 96 0:33
امیدوارم تو راه پر از امیدتون موفق باشید و خوشحال
مامان فريبا
پاسخ
قربان محبتت الهه ی عزیزم. همیشه به انرژی مثبتی که میفرستی نیازمندممحبت