نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نظرات (6)

کاکل زری یا ناز پری
11 مهر 90 10:48
چشم


قربون چشمتون خاله
مامان پارسا
12 مهر 90 1:35
توتم
12 مهر 90 11:26
مرسي. لينك كردم. اگه خواستي لينك كني به اسم ملودي معجزه زندگي لينك كن.


با افتخار لينك شدي توتم عزيزم. اسم خودت توتم هست يا مستعاره؟ خيلي قشنگه. ياد دكتر شريعتي افتادم كه ميگه "قلم توتم قبيله ي من است". توتم افتخارآفريني باش. به اميد ديدار
توتم
12 مهر 90 21:01
مرسي فريبا جان. مستعاره از همون متن شريعتي هم كرفتمش از وقتي نوجوون بودم با اين اسم وارد دنياي مجازي شدم و يه جورايي مثل اسم خودم شده. جاي كلامت هم امنه. خيلي هم خوشحال شدم از هم كلاميت. ه اميد هم كلامي ها و هم دلي ها. بوووووس براي .نيروانا.


فدات توتم قبيله، بوس براي ملودي زندگي كه از وقتي اسمش رو رو وبلاگش ديدم هي با كليپ شاد آرش كه به همين اسمه مزه مزه ش ميكنم. خيلي اسمش قشنگه. فداش
نجمه
17 مهر 90 9:29
جونم قربونش چقده عزيزه واي وقتي صورت كوچولشو ديدم كلي باحال بود ايشالاه مامان و باباش بزرگي و عزيزيشو ببينن


مرسي نجمه ي عزيزم با اون دل قشنگت كه يه عالمه آرزوهاي خوب برا همه توشه
منا مامان الینا
3 آبان 90 13:29
واااای چقدر این شیدا خوشکل و دوست داشتنی ماشالا خیلی نازه
فریبا جون با دیدنش حسابی دلم آب شد منم الینام رو میخوام


ايشالا زودي بياد تو بغلت منا گلي، يه كوچولو ديگه صبر كني حله. بوس براي مناي صبور و نوازش مفرط براي اليناي گل