نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

میسی بابایی، مَنون، خواهٍشُدَم!

1390/3/25 16:07
نویسنده : مامان فريبا
6,364 بازدید
اشتراک گذاری

این مراتب تشکر فراوان نیروانا در آستانه ی روز پدر از بابایی عزیزشه که بالاخره به وعده وفا کرد و استخر شن براش ساخت. نه حالا خود شما قضاوت کنین، باباحامد بهترین بابای دنیا نيست؟

بابايي من خودم ديدم كه چكش رو محكم رو انگشتت كوبيدي و چه دردي كشيدي. ديدم چقد خاك خوردي وقتي شنها رو الك ميكردي و چقدر كمرت درد گرفت بعد از تموم شدن الك اون همه شن. من همه ي اينا رو ديدم و مهمتر از همه عشقي رو كه در تمام وجودت نسبت به من داري و همون باعث ميشه اينقدر برام زحمت بكشي با تمام وجود احساس مي كنم و مي بينم. من و مامان خيلي دوسِت داريم بابايي ساده ي مهربون من! روزت مبارك. همه ي روزهاي عمرم مديون توام. اين تمام عشق و شادي منه كه توي اين عكسا براي تو دارم. بوسسسسسس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

sahar
29 خرداد 90 13:36
خوش به حالت نیروانا

نبات رو هم تو استخرت راه میدی ؟؟؟


راستی اسمت خیییییییییلی قشنگه


واي سحرجان خيلي ممنون كه دعوتم رو زود اجابت كردي؛ البته كه استخر نيروانا متعلق به دوستاي عزيزشه و با آغوش گرم پذيرايي ميكنه. نباتم كه ديگه جاي خود داره. شيرينه و شيريني عشق نيروانا.كرمونيا ميگن: منزل خودتونه، تشريف بيارين. مرسي خاله كه بهم توجه كردين.
مامان عسل و آریا
30 خرداد 90 9:24
واااااااااااای خوش به حال گلم.چه مامان بابای مهربونی.دست گلشون درد نکنه.نیروانا جون منم بیام توی استخر شنت؟البته یک کوچولو فکر نکنم جام باشه


نه عزيزم جات ميشه. من و بابايي هم خيلي هوس ميكنيم بريم توش ولي هنوز وقت نكرديم. جاتون سبز. تشريف بيارين. البته كه همه ي مامان باباها سعي ميكنن تا جايي كه ازشون برمياد درحق بچه هاشون مهربوني كنن. شكلش فرق ميكنه. مرسي از لطفت
روزهای زندگی
30 خرداد 90 12:10
نیروانا کوچولوی شما چقدر جیگرهههههههههه. خدا حفظش کنه. اسم خواهرزاده کوچولوی منم نیروانا هست. اسمشم خیلی خوشگله.


لطف داري آدينه جون! ‌خدا حافظِ همه ي نيرواناها و همه ي ني ني ها باشه. منم اسمش رو خيلي دوست دارم و هر بار صداش ميكنم كِيف ميكنم.
گلناز
1 تیر 90 9:08
عزیزم.. فدای اون خنده های شیرینت بشم من. چقدر کار جالبی کردند آقای پدر. انشا.. همیشه سالم و شاد باشن و خدا شما مامان بابای خوبو براش حفظ کنه. البته ایشون که تو عکس هستند بابایی نیستند که نه؟ یادمه قبلا عکسشونو گذاشته بودی؟
(فضول خانوم)


مرسي خاله گلناز جون! ‌چرا آقاي پدر خود خودشه. اين تيپ اخيرشونه. آقاي پدر هميشه در حال تغيير تيپ و قيافه است. يه چند وقت كه دست بهش نزد اين شد، مولانا حامدالدين .... البته سايزش تقصير منه كه اينقدر كوچيك شده، چون نميرسم زياد غذا درست كنم بخوره يه بخور و نميري گير مياريم اينه كه خيلي لاغر شده طفلي. مرسي از دعاي قشنگت. شما و دو تا قندعسل هم هميشه حفظ كنه زير سايه مامان و بابا.
مامان لنا
5 تیر 90 15:56
سلام دخمل خوشگلی دارین خدا حفظش کنه به ما هم سری بزن


سلام الهام عزيز، مرسي كه به ما سر زدين. ماشالا به لناي عزيز با اينهمه ناز و عشوه. خدا براتون نگه داره. ببوسينش. بازم به ما سر بزنين. منم مشتري پروپا قرص وب لناجون ميشم.. راستي چه اسم قشنگي داره جيگر.
haleh & termeh
7 مرداد 90 17:52
نیروانا جان
شما میدونید چقدر عسلید با اون دندونهای خوشگل
و خوبه که حیاط دارید تا برات استخر شن درست کنند
برو لذت ببر


مرسي خاله هاله ي عزيزم. ترمه جان رو ببوسين. كاش ميشد بياد تو حياطمون با هم بازي ميكرديم.