نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

ماماني دوسي دارم!

1390/3/10 9:48
نویسنده : مامان فريبا
6,733 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي دلم ميخواست جمله ي "دوسِت دارم" رو زود ياد بگيري و بگي و اين تلاش من محقق شده بود. چند باري ازت ميخواستم كه بگي و تو هم جواب ميدادي. ديروز يا پريروز بود كه وقتي داشتم لباسها رو رو جارختي پهن ميكردم خشك بشن (پيرو كُزِت بازي پس از مسافرت) تو همينجور كه از جارختي خودت رو آويزون ميكردي با يه عشوه ي فراوان كه به دل نشستن جمله تو صدچندان ميكرد گفتي" ماماني دوسي دارم" و من با جيغ و غش و ضعف دويدم طرفت بغلت كردم و توي ناقلا گفتي :" مش" و اين رو خيلي ريز گفتي كه بمب خنده ي من و بابايي كه با گفتن جمله ي اوليت خودش رو از پذيرايي رسونده بود اتاق خواب تركيد. خيلي مموشي دختر! راهش رو پيدا كردي آفرين به هوشت. عشقولانه هات رو دوست دارم. وقتي محكم بغلم ميكني و صورتت رو به صورتم ميچسبوني و ميبوسيم يا از شدت هيجان چونه مو گاز ميگيري كِيف عالم رو ميكنم. خدا حفظت كنه دوست داشتني ترينم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

shahab
10 خرداد 90 10:28
سلام
مبارک باشه :دی
خیلی دختر گلی دارین خدا نگهدارش باشه
به زودی مثل بلبل حررف میزنه


سلام باباي سايه جان! خيلي ممنون از نظر لطفتون. اميدوارم سايه ي عزيز رو هم - كه كم كم داره رسماً تو هواي زندگيتون آفتابي ميشه- خدا حفظ كنه. منتظر ديدارش هستيم. به مامان گلش كه ميدونم اين روزا خيلي هيجان داره سلام من رو برسونين و خدا قوت بگين.


گلناز
11 خرداد 90 9:51
خیلی خوبه فریبا جون بعکس زمان ما که اولیا زیاد اهل ابراز عشق بصورت مستقیم نبودند اینها کوه احساس بار میان. انشا... هزاران بار بهت بگه دوستت داره و عشق بده و بگیره.


دقيقاً به همين دليل تأكيد داشتم و دارم كه ابراز علاقه كردن رو ياد بگيره. همينطور ايجاد علاقه كردن (اهلي كردن) رو كه به قول روباه مسافر كوچولو آدما خيلي وقته از ياد بردنش. البته فكر كنم روباه مسافر كوچولو اين دنياي مجازي رو كه باعث ميشه آدما از همه جاي دنيا ايجاد علاقه كنن و حتي نديد بهم مهر بورزن نديده بود. نديد خيلي دوسِتون دارم گلناز جان و همينطور اون دختراي دلبرتون رو. خيلي جالبه كه شما هم شمالي هستين، گرم و لبريز از محبت - جوري كه آدم هميشه در برابرشون كم مياره - مثل همه ي دوستاي دوران دانشگاهم كه به هواي ديدن اونا بعد از چندين سال اين سفر رو تدارك ديديم تا اونور ايران. جاودانه باشيد.

رویا
11 خرداد 90 14:42
می تونم تصور کنم که چه کیفی کردی اون لحظه مطمئنم که روزی هزار بار این جمله رو خواهی شنید بهترین مادر دنیا


قربونت برم. آره واقعاً هيچوقت يادم نميره. اميدوارم كه براي تو هم اين لحظه هاي قشنگ پيش بياد مهربونترين خاله ي دنيا.