نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

روي بوم زندگي

1391/2/4 13:03
نویسنده : مامان فريبا
7,436 بازدید
اشتراک گذاری

عليرغم تب و ناخوشي كه از جمعه سراغت اومده روحيه ت حرف نداره. اون وقتي هم كه خيلي بيحال بودي سعي كرديم هرطوري هست نذاريم رنج روحي هم بكشي از بابت تب و اين سرماخوردگي بهاره. براي همين گذاشتيم هر بازي اي دلت ميخواد بكني و خودمونم باهات همراه شديم. ديشب بابايي بوم هاي نقاشي و رنگ روغن و سه پايه اي كه براي خودت و خودش خريده بود پهن كرد و آماده ت كرديم كه اولين نقاشيت رو روي بوم بكشي. بابا گفت" بايد نقاشيت موضوع داشته باشه. حالا تو چي ميخواي بكشي؟" و تو گفتي " اختاپوس و حاجي فيروز". كلي خنديديم از اين نقش مهمي كه اختاپوس و (از نوروز به اينور) حاجي فيروز توي زندگيت ايفا ميكنن. با كلي ذوق و شادي روي بوم نقاشي هر رنگي دلت خواست ماليدي، بماند كه ما هي گفتيم نه اين كار رو بكن، اين كار رو نكن و گاهي جلوي خلاقيتت رو گرفتيم ولي طرح زيبايي با همين رنگ ماليهات از آب دراومد. يه گل شقايق! گل هميشه عاشق! عكسشو اگه ظهر برم خونه از دوربين بيارم برات بذارم يادگاري.

بوم زندگيت پر از نقش عشق، كوچولوَك!

اینم عکسات عزیزم تو ادامه ی مطلب:

پي نوشت: خوب شد خاله زينب اين سؤال رو ازت پرسيد و من يادم اومد آخر ماجرا رو بنويسم. بابا بهت گفت حالا امضاش كن. انگشت ماليدي توي رنگ و حين امضا، "بدو ديره "پخش ميشد يه خط ديگه كشيدي و گفتي اينم " بدو ديره" كشيدم. و چون سلسله مراتب علائقت يادت اومد پشت بندش "سوسن خانوم" و "بروبكس" رو با يه حركت روي بومت نقش انداختي. سبك نقاشيت چيه نميدونم ولي بطرز زيبايي هر چي تو ذهنته رو به سادگي يه حركت خط، نقش ميزني. 

اینو خودت گرفتی از تابلوت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نسترن(مامان نیروانا)
4 اردیبهشت 91 11:46
ای جونم به این عروسک هنرمند...قربون اون روح لطیفت برم که واقعا اسمت برازندته...بر میگردم تا نقاشی خوشگلتو ببینماینم دست قشنگه به افتخار نیروانا جون


فدات خاله جون. بفرما اینم عکسم تقدیم به دل مهربونتون
مامان آناهيتا
4 اردیبهشت 91 15:24
عشقي تو عشق. نفسك من


من نه منم، نه من منم

مامان یسنا
4 اردیبهشت 91 22:11
آفرین به این پدر و مادر با ذوق!!!!


آفرين به شما كه به ما سر ميزنين خاله جون
مامان علی
4 اردیبهشت 91 23:06
اووووووووووووه چه اثر بدیع. آفرین به خالقش آفرین به ذهن خلاق.من دست این نقاش کوچک رو می بوسم شماهم لطفا چشمای قشنگش رو ببوس از طرف من ...


ما هم احساس و نگاه قشنگت رو ميبوسيم خاله ي مهربون، محكم و آبدار
h&T
5 اردیبهشت 91 3:25
قربون اون شکل ماهت
کی میش تورو بغل کنم


آخ اگه بشه، اگه اون روز بياد ...
نيروانا تو هاله اي از نور غرق بشه و من ترمه ي اصيل ايران رو به بر بگيرم...
يعني ميشه
h&T
5 اردیبهشت 91 3:31
اصلا یکجورهایی خانمی ازت میباره به خدا



هاله خانوم، خانوم خانوما، بانوي نجيب ايراني، مخلصتيم
مامان ساينا
5 اردیبهشت 91 7:16
چه ژست هنرمندانه ايي گرفته اين خانوم كوچولوي نقاش.نقاشيت خيلي زيباست عزيزم
فدات


مرسي خاله ي نازنينم. چشماي شما زيباتره و نگاهتون صد البته
مامان یسنا
5 اردیبهشت 91 15:03
الان عکسات رو دیدم گلم!!!
وای که چقدر بهت میاد این ژست هنرمندانه!!!
یسنا الان عکسات رو دیده میگه منم نگاشی بکشم. رفت و مداد رنگی و دفترش رو آورد که نقاشی بکشه.
اون تابلوی خوشگل اون پشت هم فوق العاده است. من که عاشقش شدم


مرسی خاله جون، یسناجونم هم خیلی هنرمنده، فداش.
اون تابلوی تمام معرقه کار باباحامده. شاهکاره ولی مهجوره مونده خونه مون. شاید یه روزی یه جایی رسماً ازش رونمایی کنیم. به امید اون روز
مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 18:15
ای جووووووووووووووونم
افرین به پیکاسو کوچولو

چقدر نازززززززززززززتر شدی عزیزم


مرسي خاله جون،
دوسِتون دارم
كاكل زري يا ناز پري
8 اردیبهشت 91 18:08
قوربونت برم خاله نقاشيت قشنگ شده كه بابا هنرمند مامان هنرمند خوب معلومه ديگه خوشكل خانوم چي ميشه لباس نقاشيتم منو كشتههههههههههههه
حال گلم بهتره ه ه ه ؟


فدات خاله ي مهربونم، آره خوب شدم. دماغم هنوز يه كمي گرفته كه اونم خوب ميشه. مرسي از كامنت پرمهرت خاله جون
الهام مامان لنا
8 اردیبهشت 91 18:27
ماشالله به این جوجوی هنرمند خاله نقاشیتو چند میدی


قابل شما رو نداره خاله. تقديم ميكنم براي همه ي مهربونيتون
مامان حسنی
9 اردیبهشت 91 20:31
سلامممممممممم
چه هنرمندانه وزیبا دلم حال اومد افففففففررریییینننن
چه رنگهای شادی پرازانرژی وشادی و..... من هم انرژی گرفتم الهی روی بوی زندگیت همیشه وهمیشه نقشای شادباشه می بوسمت عروسکم


مرسي خاله ي زيبا، تحسين قشنگ شماست كه پر از انرژيه. الهي شمام هميشه شاد باشين. حسناي منو ببوسين
مامان آیدین
12 اردیبهشت 91 0:30
سلام به منم سری بزن خوشحال میشم اینم از طرف من به شما.
_____$$$$__________$$$$$
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$______$
$$$$$$$$$$$$$$$$________$$$$________$
_$$$$$$$$$$$$$$__________$$__________$
_$$$$$$$$$$$$$___________$___________$
_$$$$$$$$$$$$$_______________________$
__$$$$$$$$$$$$_______________________$
___$$$$$$$$$$$_______________________$
____$$$$$$$$$$_______________________$
_____$$$$$$$$$_______________________$
______$$$$__$$$__$$$$$_______________$
_______$______$_$_____$_____________$
______$_______$$______$_____________$
______$________________$___________$
______$________________$__________$
_______$_______________$_________$
_______$______________$_________$
________$_____________$________$
_________$___________$$______$
__________$_________$__$____$
___________$_______$_____$$
____________$$___$$
______________$$$
_______________$



چه دلهاي بزرگ و دريايي اي دوست من، ميرسم خدمتتون

زهره مامان نیایش
12 اردیبهشت 91 8:46
فدای این دختر هنرمند و با ذوق و شیرین زبون دلم برات تنگ شده بود خاله خیلی ماهی صورت نازت رو می بوسم گلم


مرسي دوست خوب من. ما هم خيلي دلمون براتون تنگ شده بود الان اومديم آپت رو ديديم كلي ذوقيديم
مامان اندیا
13 اردیبهشت 91 1:09
خانمم با افتخار لینک شدین


مرسي دوست عزيزم،‌ شما هم با افتخار لينك شدين. به سلامتي
ستاره امید
15 اردیبهشت 91 14:12
سلام مامان فریبا از وبلاگتون خیلی خوشم اومد خوشحال میشم به منم سر بزنید


ممنون ستاره امید. ازنظر پرمهرت ممنونم. خدمت رسیدیم. به امید دوستیهای بیشتر.