نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نقطه تا سر خط

1390/12/28 15:46
نویسنده : مامان فريبا
8,616 بازدید
اشتراک گذاری

مثل هميشه پر از استرس كه اين جمله هاي پاياني اين خونه توي اين سال رو چه جوري بنويسم. امسال اولين سال تحويليه كه اين خونه ت به خودش مي بينه نازنينم. سال 90 بعدِ تعطيلات عيد كه اومدم سرِ كار، مثل هميشه با همكارا به محفل نشستيم و از هر دري گفتيم و خنديديم. از هر دري سخني گفتيم تا اينكه يكي از همكارام كه ميخواست شيرينكارياي نوه ي خواهرشو بهم نشون بده رفت سر وبلاگش و عكسهاشو بهم نشون داد. همون لحظه از اينكه تا حالا همت نكردم برات وبلاگ درست كنم افسوس خوردم كه البته دليلشم تو اولين پستت نوشتم و براي يادآوري دوباره كپي مي كنم تو ادامه ي مطلب.

چون سرم خلوت بود همون روز وبلاگت رو بدنيا آوردم كه انگار خودم رو و احساسم رو و نوشتنم رو دوباره متولد كردم. امروز در اين لحظه از اينكه حدود يك سال دلنوشته هام رو و خاطراتت رو اينجا نوشتم به خودم مي بالم. هرچند قلمم هرگز به گرد زمان نرسيد. حس ميكنم شايد تنها كار مفيدي كه امسال براي دل خودم كردم همين بوده، اينكه خونه اي بسازم سايبانش همه عشق،‌ زير پا فرش غرور ... (ياد متنهاي كارت عروسياي قديمي افتادم) و دوستاي نازنيني از همين طريق پيدا كنم كه دلم رو و حرفم رو و احساسم رو ميفهمند و هر لحظه با نگاه مهربونشون رد نوشته هام رو ميگيرن و با يه كلام مهربون گرم گرمم ميكنن براي ادامه. سپاس خداي بزرگم رو كه چنين هديه ي نابي به من ارزاني داشت. هديه اي كه به شكوه تو نازنينم، نيرواناي گلم، بهوونه ي نوشتنم، شايسته ي دريافتش شدم.

دلم ميخواد همه ي احساسم رو توي چند قطره اشك بي ريا به تو و همه ي دوستاي نازنينت، ني ني هاي ني ني وبلاگي و غير ني ني وبلاگي و مادراشون، دوستاي مهربون ديگه م كه هماره با نظر مهرشون شرمنده م كردن و بيش از اوني كه لايقش بودم به من مهر ورزيدن تقديم كنم.

يه جايي گفته بودم:

دانه دانه شعر ترم را به اشك سپردم،

وقتي نشد به واژه بياويزم

عزيزانِ من، همه ي اونايي كه منو و نيرواناي گلم رو ميخونين، از صميم قلب دوسِتون دارم و نديد بهتون عشق و ارادت دارم. از ني ني وبلاگ هم ممنونم براي اين فضايي كه با عشق در اختيار ما گذاشت، حفظش كرد و اجازه داد درش رشد كنيم.

آرزو ميكنم بهار صورتي پوش تا عمق روحتون رو دربر بگيره و شاد شاد به استقبال سال جديد بريد.

دلم يهو ريخت براي نجمه ي گلم كه تو اين چند روز هر لحظه بيادشم. همپاي نازنين غم و شادي هاي من! همسفر لحظه هاي تنهايي من! ميدونم كه روح بزرگت اونقدر توانايي داره كه چنين آزمايش سختي در سفر زمينيش رقم خورده باشه و ميدونم كه ميدوني چقدر تشنه ي ديدارتم توي اين روزاي پرغبار. يواش و فقط و فقط براي تو مينويسم كه فقط خودت بخوني، عمق دردت رو نميفهمم هرگز ولي خيلي دلم ميخواست ميتونستم سنگ صبورت باشم...

دوباره يادم به اين متن كارت تبريكي افتاد كه دوران دبيرستان براي يكي از معلمهايي كه خيلي دوسِش داشتم نوشتم. تقديم به همه ي دوستان نازنينم. به اميد ديدار در بهاري دلنشين:

براي ما دانه هاي پوك، بهار مترادف زمستان است، شما كه لبريز صفاييد، شما كه هواي شكفتن داريد، بهارتان سبز، بهارتان مترادف بهار.


بخشی از اولین پست نیروانای عزیز:

هميشه از اينكه شروع كنم به وبلاگ نويسي مي ترسيدم. مي ترسيدم نتونم تند تند آپديت كنم و مثل همه ي كاراي نيمه كاره ي ديگه، نصفه ي راه ولش كنم. خودم وقتي وبلاگهايي كه تاريخ آپشون به تاريخ پيوسته رو مي بينم افسردگي مي گيرم. يه ترس ديگه ام هم از اينه كه اين بلاگرها عمر چنداني نداشته باشن و خاطرات ما كه با هزار اميد و زحمت به ثبت رسيده يهو بره رو هوا. شايد برا همينه كه تازه بعد از گذشت حدود 16 ماه از تولد نيرواناي عزيز وبلاگش رو متولد كردم. ولي با همه ي اين اوصاف با نخستين گامهاي نيرواناي عزيزم من هم نوشتن رو از سر ميگيرم به اميد اينكه دست و دلي كه سالها از نوشتن و نگاشتن جدا افتادن دوباره براه بيفتن و ردپا بجا بذارن از خودشون. نيرواناي عزيزم از تو براي تو مي نويسم تا بماني و بمانم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهام (مامان لنا)
28 اسفند 90 15:35
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، کامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.


فداي تو الهام عزيزم. براي تو و لناي گل و همه ي عزيزانت هم چنين باد
مامان ترمه
28 اسفند 90 16:11
ترس منم دقیقا همینه و واقعیت هم اینه که وقتی میری سراغ وبلاگ نوشتن هات روی کاغذ کمتر میشه این دو قضیه باهم تضاد دارند باید همت کنم وبلاگ ترمه را بیارم روی کاغذ میشه به اندازه مدرسه رفتنم ، مشق بنویسم گاهی هم از اینکه دوستهامو گم کنم میترسم... .....نکنه یهمو وبلاگ ننویسند نکنه وبلاگشو تعطیل کنه مبدا آدرسشو گم کنم یهو اسماشون پاک نشه ...خلاصه از این فکر ها __________________ تولدت وبلاگت مبارک عزیزم
کودک سیتی
29 اسفند 90 20:45
سلام امیدوارم سال نو برای شما و فرزند گلتون ، بهترین ها رو به همراه داشته باشد. اگر در تعطیلی عید فرصت داشتید! برای سرگرمی های آموزشی مثل کاردستی ، زبان انگلیسی با شعر و بازی ، اریگامی و... برای فرزند گلتون به وب سایت ما سر بزنید. ****عیدتون مبارک**** *** کودک سیتی **** دوست بچه ها و مادر و پدرها
مامان فرزانه
29 اسفند 90 22:43
پروردگارا در روزهای پایانی سال به خواب دوستان آرامش به بیداریشان آسایش به زندگیشان عافیت به عشقشان ثبات به مهرشان وفا به عمرشان عزت به رزقشان برکت وبه وجودشان صحت عطا بفرما پیشاپیش سال نو مبارک
مامان نسترن
1 فروردین 91 0:23
_________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ عيدتون مبارك
مامان نسترن
1 فروردین 91 0:24
عزیز دلم ...برای شما بهترینها رو ارزو میکنم و از اینکه دوست خوبی مثل شما دارم واقعا خوشحالم...نیروانای عسل عااااااااااشقتم خاله جون
مامان حسین
1 فروردین 91 23:16
دوستان خوب همانند گلهای قالیند نه انتظار باران دارند و نه دلهره چیده شدن دائمی اند و ماندگار مناسبتها تنها بهانه ایست تا از بهترینها یاد کنیم... عید بر شما مبارک
مرضیه
5 فروردین 91 12:59
عیدتون مبارک آرزو دارم نوروز آغاز روزهای باشد که آرزو دارید خوش باشین
مامان حسني
5 فروردین 91 13:31
سلااااااااااااااااااام عيدتون مبارك اينم عيدي نا قابل ما الهي هميشه خوش وخرم باشي دركنارهمسر وفرشته گلت الهي همواره دستت قلمت وازهمه مهمتردلت استواروپابرجا باشه من هم دوست خوبي مثل شماپيدا كردم خيييلي دوستتتون دارم واما تشابه بعدي حدودا تو شانزده ماهگي حسني وبلاگ نويسي را يادگرفتم واواخرش وبلاگ زدم حدودا ارديبهشت بود البته پست اول را چند بار ويرايش كردم نيروانا جونم را ببوس تعطيلا ت خوش بگذره
مامان سینا و آیه
5 فروردین 91 23:36
سلام عزیزم تولد وبلاگتون مبارک. امیدوارم سال خوب و زیبایی همراه با شیطنتها و شیرین زبونیهای نیروانا جون پیش رو داشته باشین. به جرات میتونم بگم یکی از بهترین دوستان وبلاگی من بودین،با اینکه ندیدمتون.ولی با خوندن نوشته هاتون.خیلی خوب حال و هواتون رو درک میکردم. مدتیه کم به نت سر میزنم ولی همیشه یکی از اولین صفحاتی که باز میکنم،خونه ی شماست. رمزم رو برات میذارم ولی فکرنکنم آپ کنم حداقل به این زودی.(تنبلیم میشه
مامان سانای
7 فروردین 91 8:49
سال نو مبارک ایشالله سال خوبی در پیش داشته باشید
مامان ترمه
7 فروردین 91 16:42
نظر رو خصوصی نفرستادم لطفا خودت بعد پاکش کن مرسی