نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

خواب فرشته ها

1390/12/26 19:50
نویسنده : مامان فريبا
6,089 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب توی خواب بلند صدام زدی و بیدار شدم ولی فهمیدم که داری خواب میبینی. گفتی "مامانی نیگا، عمو پیرمرده داره منو بوس میکنه"، گفتم " نازی" و باهات خندیدم. دوباره خندیدی و گفتی " داره گِلگلِکم (قلقلکم) میشه (گفته بودم به آذریا میزنه ق گفتنت) " و باز هم خندیدی و باهات خندیدم. همینجاها بود که بابایی صداش رو بالا آورد و گفت "ازش تشکر کن" و اینجا بود که از خواب پریدی و گفتی " مامان آب"

خیلی برام جالب بود. پیش از این هم حرف زدنت رو توی خواب شنیده بودم ولی نه به این واضحی و جالبتر این که من تو بیداری با تو که داشتی خواب میدیدی همراهی میکردم و حرف میزدم. شیرین بود عسلک من! 

صبح که بیدار شدی از عموپیرمرده ازت پرسیدم و تو یادت نبود. میخندیدی و میگفتی "عمو پیرمرده چی؟ "

ای ناقلا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان عسل و آریا
26 اسفند 90 23:35
الهی من فدات بشم خاله جون.من چند مدتی تیومدم ماشالله چقدر خانم شدی.میبوسمت نازنینم.فداتتتتتتتتتت


هميشه به يادتم عزيزم و اولين آهنگي كه روي قالب وبلاگت گذاشته بودي هنوز توي گوشمه. دوسِت داريم
مامان علي خوشتيپ
27 اسفند 90 0:31
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.

پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .




عيد براي شما هم پر از شادي باشه خاله جون، حتماً خدمت ميرسم براي شادباش و تجديد دوستيها
مامانی درسا
27 اسفند 90 2:18
قربون اون حواب دیدنت عسل خاله .


ممنونم خاله جوني
مامان پریسا
27 اسفند 90 10:29
سلام عزیزم چقد دلها به هم راه داره الان داشتم در لینکهام دنبال اسم دخمل نازت میگشتم. اومدم به نظرات دیدم کامنت گذاشتی.
قربونت برم که اینقد مهربونی.
من هم خوشحالم که در این دنیای مجازی دوستان بسیار خوبی مثل شما پیدا کردم که هر کدوم یک دنیا برام ارزش دارن.


خيلي دوسِتون داريم. همه ي لطف و مهربوني تو كلام و نگاه پرمهرتونه كه به وبلاگ ما دارين. اينو از طرف خودم و نيروانا براتون نوشتم خاله ي عزيزم. هزار تا بوس
مامان پریسا
27 اسفند 90 10:30
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار
دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار
با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد"
با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد"
شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید
تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد...

عید شما مبارک.
همراه با بهترین ارزو ها برای شما و خانواده ی محترم.


خيلي شعرش قشنگ بود. مرسي از تبريك قشنگ بهترين ِ من
ثمین
27 اسفند 90 16:44
سلام عزیزم
لینک شدین! نیروانا جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


ممنونم خاله ثمين مهربون
مامان حنا
27 اسفند 90 21:04
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو پیشاپیش مبارک********


ممنونم خاله جوني، حنا رو ببوس
مامان ترمه
27 اسفند 90 22:30
از پیامت ممنونم
خیلی
من هم خوشحالم از داشتن دوستی مثل تو
بالاخره این آشنایی یک روزی یکجور دیگه مارو به هم ربط میده
دوستت دارم
و سال نو بسیار عالی که در راه زنگیتون هست را بهتون تبریک میگم
تحویل سال به یادمون باشید
من هم هستم
نیروانا عزیزم میبوسمت و میبویمت تورو باید بو کرد تا پر کنی این ریه هارو
یکچیزی میدونم که میگم
ببین کی گفتم


اينهمه لطفت منو مجبور ميكنه سر فروتني فرود بيارم در مقابلت دوست خوبهتر از گل. به سپيدي هاله ي ماه. اين همون احساسيه كه من به تو و ترمه ي ناز دارم. دختر اصيل ايران زمين. فردا از ان بچه هاي ماست و آرزو ميكنم يه روز توي يه ايوون كنار هم بشينينم و شورمستيشون رو بنوشيم. واي خداي من، زودا ...
مامان سهند
28 اسفند 90 7:39
قربونش بشم من، اون چشمهای نازش رو ببوس که توی خواب عموپیرمرده رو دیده، الهی فداش بشم من
خانومی براتون آرزو میکنم سالی پر از خوبی و خوشی داشته باشید، آرزو میکنم همیشه و همیشه در کنار خانواده خوب و نازنینتون بهترینها رو داشته باشید.
لحظه تحویل سال نو برامون دعا کنید


حتماً معصومه ي عزيزم. ممنونم كه بيادمون هستين. به اميد اينكه يه روز همه ي ني ني وباگيا دور يه هفت سين عيد رو جشن بگيرن حضوري
مامان نیایش
28 اسفند 90 9:49
الهی چه قدر بامزه و شیرین بوده این تجربه
ان شا الله همیشه خوابای شیرین ببینی فرشته کوچولو
ممنونم مامانی از نظر لطفت و اینکه پیش ما اومدی
راستی نمیدونی مشهد چه هوایی شده برف و ســـــــــــــــــرما انگار این ننه سرما اصلا دلش نمیخواد بره بد جوری با بهارمون دعواش شده


جونم، الهي
آره خبرشو دارم كه برف و بوران شده. بايد عمو نوروز رو تشويقش كنيم كه ننه سرما رو هل بده بره
مامان علي خوشتيپ
28 اسفند 90 9:51
ممنون از اين همه لطفت عزيزم


قربونت عزيزم
مامان نیلای
28 اسفند 90 14:32
بوووووووووووووووووووووس ،سال نومبارک فریبا جون نیروانا را 1000 تا ببوس سال خوبی براتون باشه


بوس فراوون به عدد همه ي ستاره هاي دنيا. مرسي عزيزم و براي ماه تو هم هزار ستاره ي بوسه ميفرستم
هاله
28 اسفند 90 16:15
نمیدونم تو چقدر حافظ را دوست داری و دلت میخواد یکسری بیایی پیشش
اما من سالهاست که نیت کردم به دوباره زیارت کردن، تربت شاه نعمت الله ولی
اما قسمت نشده
این ایوونی که میگی میتونه یکی از این دوجا باشه با تکرار بیشترش



وای خدای من چه بی نظیر، قدمت به چشم عزیزم. موبایلمو برات تو نظرات خصوصی میذارم. اینورا اومدی یه ندا بده بهَم برسیم . من بارها شیراز اومدم ولی نمیدونم چرا همه ش فکر میکردم شما تهرانید. اگه منم بار دیگه شیراز اومدم یه جوری خبرت میکنم هاله ی عزیز. به امید دیدار زود
الهام (مامان لنا)
29 اسفند 90 11:21
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز
هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .