نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نظرات (11)

مامان سحرناز
26 اسفند 90 1:56
سلام گل من چقدر ملوس افتادی تو این عکست نه فقط بهار که همه ی قشنگی های دنیا سمت نگاه توست عزیز دلم انشالله که همیشه لبت خندون باشه و نگاهت زیباییهای دنیا رو ببینه


سلام دوست گلم، ممنون خاله جونم. منم دعا میکنم لب شما و سحرناز عزیزم همیشه خندون باشه و نگاهتون به سمت زیباییها
مامان نیلای
26 اسفند 90 17:46
نگاه ساده و بی ریا این یعنی زندگی


زندگیت سرشار از سادگی دوست بی ریای من
مامان علي خوشتيپ
27 اسفند 90 0:31
هزار ماشاالله خيلي نازه


قربون خاله ي مهربونم برم
الهام (مامان لنا)
27 اسفند 90 16:13
نگاه پر معنا وبهاری امیدوارم دلت همیشه بهاری باشه عزیزکم


ممنونم الهام عزيزم. شما خيلي لطف داري. دارم به دوستاي گل نيروانا سر ميزنم و خدا خدا ميكنم امروز برسم بيام ديدنتون
hossein
27 اسفند 90 17:27
salam nirvanaye naz .cheghad bozorg shodi daee joon . kash mishod fahmid poshte cheshmat chi mibini va be chi fekr mikoni . nanaz
ghorboonet beram ba in hame negah pormani.


اي جانم دوباره دايي حسين مهربونم اومد بهم سر بزنه. خيلي دوسِتون دارم دايي جون. مرسي از تعريف قشنگتون. نگاه همه ي بچه ها پر از معصوميت و معنيه. فقط بايد بهش خيره شد و رفت تو دنياي معنا. دلتون پر از بهار باشه دايي جون. هزار تا بوس
مامان عسل و آریا
27 اسفند 90 21:52
ماشاللللللللللللللللللللللللللللله به این فرشته ی زمینی.بووووووووووووووس


مرسي خاله. هزار ماشالا به فرشته هاي شما كه هنوز تو آسمونن. شايد دارم به اونا نگاه ميكنم كه با هم مشغول بازي هستن تو آسمونا!!!
مامان ترمه
27 اسفند 90 22:23
هرچی بگم راجب این عکس و صاحبش
مثل این میمونه که یک خواب عالی و دلنشین ببینی اوقت بخواهی تعریفش کنی...دیگه عمق آرامش خوب از بین میره
نیروانا خیلی خیلی دوست داشتنی هستی


هر زيبايي متعلق به دلي ست كه آن را بفهمد. خاله هال ي عزيزم. بهتريني
مامان حسني
28 اسفند 90 8:56
بــــــــــــه بالاخره چشممون به جمال فرشته اذري روشن شد ماشالله چه نازه هميشه خوش وخرم باشه الهي


مرسي عزيزم. جمال حسناي نازت رو برم الهي زير سايه ي شما هميشه تابنده باشه حسناي گل
مامان نیایش
28 اسفند 90 9:44
قربون اون نگاه نازنینت عسلم
و ان یکاد الذین کفروا....
مامانی برای دختر ملوسک اسپند دود کن


فداي مهربونيت دوست گلم. نگاه سرشار از انرژي مثبتت رو دارم، هميشه دارم
مامان فاطمه و محیا
5 فروردین 91 9:49
عروسک بزرگ شده ماشاالله (عسیس دلم نازی)
سال شادی داشته باشید


مرسي عزيزم
نازبانو
17 فروردین 91 13:20
عزیـــــــــــــــــــــــــزم


ممنونم