نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

پايان دور دوم

1390/9/20 10:02
نویسنده : مامان فريبا
6,268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي خوب وبلاگي من و نيرواناي عزيز،

يه امكاني تو مديريت مطالب وبلاگ بود با عنوان ارسال به آينده و من اين متن زير رو گذاشته بودم كه تو لحظه ي تولد نيروانا تو وبلاگش به ثبت برسه :

 11 آذر ساعت 2:45 بامداد ،

چون تو اون لحظه در حال سفر بوديم و امكان آپ كردن برام نبود ولي حيف كه انگار كار نكرد و من حالا با اينهمه تأخير براش ثبت ميكنم. از شما دوستان عزيزم كه تو پست "جشن تولد" براي نيرواناي ما كامنت گذاشتين و تولدش رو تبريك گفتين ممنونم. اميدوارم همه تون شاد و تندرست باشين بهمراه ني ني هاي نازتون. عكسهاي جشن تولدش رو سعي ميكنم زود بذارم.  

"امروز كه براي دومين بار خورشيد را از مدار صفر نگاهت عبوراندي،

 به اين مي انديشيم كه اين دومين سال با تو بودن آني بيش نبود.

نيرواناي عزيز ما! همه ي لحظه هاي باراني نگاهمان محتاج خورشيد نگاه توست كه رنگين كماني شود.

بر ما همچنان بتاب نور ديده!

دو سالگيت مبارك."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان بیتا
20 آذر 90 10:47
سلام عزیزم باتاخیر تولدت مبارک


لطف كردي دوست خوبم
مامان علی
20 آذر 90 14:18
سلام دوست گلم . تولد ماهکتو با تاخیر تبریک میگم امیدوارم پذیرا باشی. به من هعم سر بزن از حضور گرمت خوشحال میشم


لطف داري عزيزم، ممنون. خدمت رسيدم و كلي لذت بردم از نوشته هات، شاه پسر رو ببوس.
مام پارسا
20 آذر 90 14:47
سلام عزیزم.ممنونم که به ما سر زدید و تولد پارسا رو تبریک گفتید.با اجازتون لینکتون کردم.خوشحال میشم ما هم جزو دوستاتون باشیم.


سلام، اختيار دارين. منم با افتخار لينكتون ميكنم. ممنون كه آغازگر دوستي شدين.
مامان سینا و آیه
20 آذر 90 15:41
تولدش مبارک.ایشالا تولد 120 سالگیشو کنارهم جشن بگیرین.
عکس از تولد نمیذارین؟


سلام عزيزم و ممنون، به چشم، در اولين فرصت
فریبا
20 آذر 90 17:05
خیلی زیبا نوشتی خانومی... نیروانا حتما به داشتن مادری مثل تو افتخار خواهد کرد...
نیروانا جان به جمع دوستای رایین پیوست


فدات خانومي، افتخار دادي. رايين هم البته از دوستان بنام نيروانا خواهد بود و خواهد ماند. شما هم به جمع ما خوش اومدين.
مریم
21 آذر 90 17:25
سلام مامان خانوم..
اول اینکه تولد گل ناز من مبارک باشه..ای شالله تولد 220 سالگی اش..
فریبا خانم،من ده ها بار برای شما تو این مدت کامنت گذاشتم..خیلی وقت ها به خودت و مهربونی ها و نی نی ات فکر می کردم..اما خب هیچوقت جوابی ازت ندیدم و فکر کردم که ودوست نداری جوابم رو بدی و نباید مزاحمن بشم.


سلام مريم عزيزم،
مرسي از تبريك تولدت براي نيروانا، ايشالا ساليان سال عمر بابركت نصيب خودت و خونواده ي عزيزت بشه.
من يكي دو كامنت ازت دارم كه از بس با تعريفت منو شرمنده كرده بودي تأييدشون نكردم ولي هميشه تو نظرات تأييدنشده هستن، بجاش مي اومدم سراغ وبلاگ خودت و كامنت ميذاشتم تا سلامت رو بي جواب نذاشته باشم. هرگز اينطور نبوده و خدا نكنه اينطور بشه كه فكر كنم مزاحمي. اينقدر خوشحال ميشم وقتي ازت خبري ميشه يا رد پات رو توي وب ميبينم كه نگو. همه ي خوبيها و مهربونيها از خودته عزيزم. بازم به ما سر بزن. فدات
مامان حسني
22 آذر 90 8:12
سلام چقدر قشنگ نوشتين نمي دونم چرا اشكم دراومد همواره خوش و خرم باشيد



دلتون قشنگه دوستم، خوب و شاد باشين شمام
مامان پریسا
22 آذر 90 11:41
سلام گلم. چقدر زیبا نوشتی خوش به حال نانی جون که مامان با سلیقه ای داره.
راستی بیا پیشمون گلم. خوشحال میشیم.


خيلي ممنونم عزيزم از دلگرمي و تعريفت، چشم حتماً‌ خدمت ميرسم
sahar
23 آذر 90 10:53
با ذره ذره وجود
ازونجا که تا عشق به خدا یک نفس فاصله است
امیدوارم سایه تو و پدرش همیشه روی سر نیروانا کوچولو باشه و بشه خوشبخت ترین دختر دنیا
تولدش مبارک .


با ذره ذره ي وجودم ممنونم از اين دعاي دلنشينت سحرجان، لطف كردي به ما سرزدي
بهار(مامانی شهراد)
23 آذر 90 16:41
سلام گلم آپ کردم بدو بیا که شهراد منتتظرته


سلام ممنونم، حتماً
مامان نیلای
23 آذر 90 16:46
از طرف من نیروانای نازتو ببوش


ممنون عزيزم، ماه ما چطوره؟ ببوسش حسابي
فهیمه مامان پرهام
23 آذر 90 20:36
تولد نیروانا جونو با تاخیر تبریک میگم و براش آرزوی سلامتی می کنم
خ هم داری


مرسي عزيزم، شما هر وقت تبريك بگين عاليه
جمله ي آخر رو نفهميدم منظورتون رو؟؟؟؟!!!!
مامان علي خوشتيپ
25 آذر 90 22:42
بازم تولدت مبارك عزيز خاله
كد ما در جشنواره 150 هست .اگه دوست داشتيد بهمون راي بديد.خوشحال ميشيم


بايدم رئيس جمهور آينده همچين خلاقيتي از خودش و مامانش بروز بده . باريكلا مرد كوچك. حتماً
مام پارسا
26 آذر 90 1:44
سلام عزیزم.با لینک کردن و ادامه دوستی خوشحالمون کن.


حتماً عزيزم، با افتخار لينكتون كرديم. خوش اومدين به جمع ما.
مرضيه
26 آذر 90 15:29
آپممممممممممممم یه سر بهم بزن