نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

جشن تولد

1390/9/9 8:30
نویسنده : مامان فريبا
26,672 بازدید
اشتراک گذاری

از شدت اشتیاقم برای برگزاری جشن تولدت و بخاطر اینکه شرایط اقلیمی که توش بسر میبریم اینجوریه که آخر هفته ها تعداد کمتری از خانواده ها توش باقی میمونن جشن تولدت رو دیشب برگزار کردیم. با حضور دوستای عزیزت دخترکم: آناهیتا، ساینا، حسین و صالح، بردیا، امیرعلی، ‌صبا و نسرین عزیز و مامانهای نازنینشون، خاله افسانه و ناهید و نجمه و از همه مهم تر خاله سمیرای گل که علیرغم سوختگی دستش و کلاس زبانش پیشمون اومد تا زیباترین لحظه ها رو با نگاه زیبا و دستان هنرمندش برامون رقم بزنه. همه و همه کمک کردن تا دیشب یکی از پرخاطره ترین شبهای عمرمون باشه. شادی کردیم و به پاس این شادی خدای بزرگ رو سپاس. مستانه رقصیدیم و تولدت را مبارک خواستیم. دوستان و خاله های خوب وبلاگی نیروانای عزیزم:

ترمه، دختر اصيل ايران زمين

حبه ي انگور ما عسل خانوم

گل پسر ما آريا

هلیاجان آبنباتی

اليناي نازنين، مسافر كوچولوي منا

پرنس رادين

رهام، خوراكي ترين ني ني دنيا

سهند نادي حق

آتين جان

کاکل زری یا نازپری

لنا، نی نی قشنگه

دن دني مامان

وانيا هديه ي باشكوه خدا

هليا دختر آفتاب

نيايش، قشنگ ترين بهانه ي زندگي

مهرسا عسلي، هستي مامان

حسنا و دل نوشته هاي مامانش

علي، خوش تيپ مامان و بابا

ارميا، كلوچه ي مامان

شهراد، يكي يه دونه ي مامان و باباش

سعيدرضا، اميد مامان و بابا

حسين، پسر مهربون مامان

ماهان، نازدار مامانش

نازنين نرگس، نفس مامان

تمام هستي مامان و باباش

بهار

باران

ارشيا، نفس مامان

كوچولو جان، ني ني مامان و بابا

آراد، قلب ماماني

ساميار ، عشق مامان الي

پارساجون، دست مريزاد آفريدگار

سينا جان و آيه خانوم

پرهام و دنياي تازه ش

ني ني

نيلاي،‌ماه ما

مانلي، گنجشكك اشي مشي

پریسا جونی

سانی، شهره ی پاکی

علي، شاه پسر

مینای پروانه ای

سحرجان

شیدای خاله

گلناز عزیزم

آهوک

سحر

ثمین

توتم و ملودی عزیزم

و

مریم

 

جای همه تون خالی بود. توی جشن به یاد همه تون بودم.  مخصوصاً از سحرجان حباب کاغذی عذر میخوام که یادم رفت دعوتش کنم.

با تمام وجود شادترین لحظه ها رو براتون آرزو میکنم. برای شادی همه ی کودکان دعا کنیم.

 

بعداً نوشت:

از همه ی دوستای عزیزم که به دلیل عجله ی فراوان یادم رفت اسمشون رو یاد کنم و بگم که جاشون خالی بود عذر میخوام خصوصاً توتم و ملودی عزیزم که بعداً اسمشون رو اضافه کردم و همینطور همه ی اعضای نازنین خونواده های من و بابایی که به دلیل بُعد مسافت سعادت نداشتیم تو جشنمون ببینیمشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

t & h
10 آذر 90 10:18
عزیزم همیشه شاد و سرزنده باشی در نهایت سلامتی و روزگار بر وفق مراد آمین
معصومه عمه پرهام
10 آذر 90 13:54
تولدت مبارک کوچولوی ناز
مامان حسنی
10 آذر 90 21:34
سلام تولد گل دخترنازم مبارک باشه الهی درکنارهمه خوش وخرم باشی وبالندگیت راببینیم
مامان علی
10 آذر 90 21:56
تولدت مبارک عزیزم
مامان یسنا
10 آذر 90 23:25
تولدت مبارک عزیز دلم!!!
توتم و ملودی
11 آذر 90 0:19
تولدت مبارک نیروانای عزیز. سال دیگه جای مارو هم خالی کن. عمری شاد باشی خانوم کوچولو


عزيزم منو ببخش كه دستپاچه بودم. جاتون هميشه تو شاديامون خاليه توتم و ملودي نازنين
مام پارسا
11 آذر 90 1:36
سلام من مامان پارسا هستم.برای اینکه بچه های همسن پارسا رو پیدا کنم توی این ماه هر روز سراغ متولدین امروز میرم.چون پارسا متولد 22 آذر 88 هست و دیدم دخمل شما هم 88ی هست و همسن پسملی من.خوشحال میشم با هم دوست بشیم.آدرسمون هم گذاشتم تا اگر دوست داشتید به ما هم سری بزنید. تولد نیروانا جون هم مبارکه.ایشالله عروسش کنید.
مامان علي خوشتيپ
11 آذر 90 9:44
تولدت مبارك نيرواناي عزيزم الهي 120 ساله شي
کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 90 10:40
وای قوربونت برم نیروانا جونم تفلدت مبارکه مبارکککککککککککک یه عالمه دوست دارم خاله کاش زود تر مامانی می گفت برات یه هدیه می فرستادم تو اولین دوسن نی نی وبلاگی من هستی عکس از تولدش برامون نمیزاری فریبا جون ببینیم این خوشکل خانومووو
سمانه مامان پارسا جون
11 آذر 90 11:17
تولدت مبارک گلم
خان گوگولي بابا
11 آذر 90 15:01
چه لطيف است حس آغازي دوباره، و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس... و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن! و چه اندازه شيرين است امروز... روز ميلاد... روز تو! روزي که تو آغاز شدي! تولدت مبارک به منم سري بزن
سميرا
11 آذر 90 19:01
سلام به خاله فريباي مهربان خجالت كشيدم از تعريف ادبياتيت.لطف دارين خاله.به من كه خيلي خوش گذشت.مخصوصا" روزاي قشنگي كه با وجود نيرواناي ناز سپري شد....امروز اولين روز از 365 روز سفر نيروانا ناز به دور خورشيد اميدوارم زير سايه پدرو مادر مهربونش از اين سفر لذت ببره


فدات خاله سميرا، ما هميشه مديون لطف خوشت هستيم


گلناز
11 آذر 90 20:19
تولدش مبارک. هزار بار نیروانای خوشگلم. مامانش ممنون که اسم مارو هم بردید. هزار بار تبریک برای شازده کوچولوی زیبایی که با ترک سیاره اش و اومدن پیش ما یک دنیا نور و شادی برامون آورد. عکس می خواهیم زود........


مرسي از اينهمه تحويل و لطف خوش، حتماً عزيزم، بزودي


مامان سینا و آیه
12 آذر 90 1:32
سلام تولد نیروانای عزیزم مبارک باشه هزارهزار بوس واسه عزیز خاله یه مدتیه کم به وب سر میزنم ولی همیشه اینجا میام و جویای احوال شما و نیروانا جون هستم. فقط شرمنده که فرصت نکردم کامنت بذارم.
مریم
12 آذر 90 12:12
نیروانا جان با تاخیر تولدت مبارک ،امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده باشی در کنار مامان و بابای نازنینت.
مریم و علی


فدات خاله و عموي عزيزم. براي شمام بهترينها رو آرزو داريم
مامان ساينا
12 آذر 90 15:17
تولدت مبارك.به ما هم خيلي خيلي خوش گذشت.انشا... 120 ساله بشي گلم.
فریبا
12 آذر 90 15:37
تولد نی نی نازت مبارک زنده باشه همیشه....
مامان پریسا
15 آذر 90 7:28
سلام عزیز دلم . تولدت مبارک شکوفه کوچولو. ایشالله سالیان زیادی با شادی زیر سایه پدر و مادر زندگی کنی.
نوشین
15 آذر 90 13:12
سلام مهربون از اینکه به من سرزدی ممنونم نظرت دلگرمم کرد ایشالا به زودی شروع میکنم


سلام عزيزم، خداييش يادم نمياد چه نظري دادم، آدرس سايتتون هم كامل وارد نكردين كه رجوع كنم يادم بياد ولي از نظر پرمهرتون سپاسگزارم. همه ي آغازها به شادي در پناه خدا
نوشین
15 آذر 90 13:13
تولد نیروانا جون مبارک ببخشید به خاطر تاخیرزیاد
مامان پارسا
16 آذر 90 23:22
تولدت مبارک عزیزم الهی همیشه سرحال و سلامت و موفق باشی و در پناه یزدان مهربان زندگیت پر باشه از آرامش خیال و آسودگی خاطر
مامان نیایش
19 آذر 90 19:13
سلام عزیز دلم تولدت مبارک باشه ببخشید دیر اومدم ان شا الله همیشه سالم و شاد باشی
مامانی از طرف من نیروانا رو یه بوس چاق بکن


فدات خاله. تو هم يه تپل نيايش عسلي رو ببوس