نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

واژه ساز نیروانایی

1394/11/26 11:03
نویسنده : مامان فريبا
8,654 بازدید
اشتراک گذاری

-مامان میدونی مادربزرگ به انگلیسی چی میشه؟ 

-آره, تو میدونی؟ 

-میشه mummy capital

[تعجب کردم, یعنی اون grand mother ی که ما یاد گرفته بوذیم منسوخ شده ؟!؟؟]

-جدی میگی ؟ چه جالب! زمان ما میگفتن grand mother

-خودم ساختمش, آخه مادر میشه mummy, بزرگ هم میشه capital

-تعجب

[خلاقیتت رو بنازم عزیزم. حظ کردم اینقدر بغل]

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان الهه
26 بهمن 94 13:12
قربون واژه سازیت عزیزززم
مامان فريبا
پاسخ
قربون دلت خاله
شادی
1 اسفند 94 10:48
|آفرینننن
مامان زينب
8 اسفند 94 7:59
اي من به فداي تو عزيز دلم با اين واژه هاي ناب خودت. قربونت برم كه دلم برات يه ذره شده.
مامان فريبا
پاسخ
فدای تو خاله زینب گل. هزاااااااار تا بووووووس
شقایق دیزاین
16 اسفند 94 21:41
سلام,ميخواين يه قالب خوشگل با کلي امکانات واسه وبلاگ ني ني ي خوشگلتون داشته باشين؟ حتما به ما سر بزنيد. مطمعنم از وبلاگمون خوشت مياد. تقويم,قالب,پوستر ني ني هاتون.همه با وب ما[عينک][عينک] ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقايق ديزاين