نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره

نيرواناي عزيز ما

دستانی که آشتی ست

1392/9/6 9:08
نویسنده : مامان فريبا
7,157 بازدید
اشتراک گذاری

پروژه ی جدید مهدتون "دستها" ست.

برگه ی تعریف پروژه و دلایل و اهداف اون رو که خوندم یاد کلام زیبای زنده یاد شاملو افتادم:

دستانت آشتی ست

و دوستانی که یاری می دهند 

تا دشمنی از یاد برده شود.

دیشب دیدم با خودکار چندتا برآمدگی فرورفتگی کشیدی و ازم پرسیدی این شکل چیه؟ و منِ دوزاری کج گفتم شکل یه تاجه! نگو دست کشیده بودی و چون پهن شده بود من فکر کرده بودم تاجه.

البته با اینکه بعدش چندین بار دستت رو گذاشتی روی کاغذ و دورش خط کشیدی بازم همون موقع نفهمیدم که شاید چقدر توی ذوقت زده م که نفهمیده م اونی که با ذهنت کشیده بودی دسته نه تاج. منو ببخش عزیزم.

دستا رو که نقش زدی دیدم نوک انگشتا و بینشون و پایینشون دایره های کوچیک کشیدی و با خطهای صافی که حظ میکنم اینهمه قوی میکشی به هم وصلشون کردی. بعد بهم میگی اینا بندهای انگشتاست!

ای من قربون اون آناتومی قشنگ روح و جسمت برم مادر!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان خورشيد
6 آذر 92 9:28
اي جانم كه انقدر دقيق شده تو دستهاش. دستهات قوي و توانا و پر از مهر باشه عزيزم.
مامان فريبا
پاسخ
فدات شم خاله. تازه حالا دارم قسمتای مختلف دستمم یاد می گیرم: آرنج بازو، شانه ... دستم توی دستای مهر شما باشه الهی
مامان بردیا
6 آذر 92 12:08
مطمئنم این دستای کوچولو روزی کارای بزرگی ازشون بر میاد. به امید گره گشایی که دستای نیروانای گلم انجام میدن
مامان فريبا
پاسخ
خاله جون، اینهمه مهرتون ستودنیه. ممنونم. خدا کنه همینطور بشه. بوس بوس
مامان آرشين
6 آذر 92 13:19
اميدوارم هر روزتون به زيبايي اين روزهاتون باشه... همواره همراه با موفقيت و خوشحالي
مامان فريبا
پاسخ
مرسی خاله فرناز عزیزم. الهی در کنار شما مهربونای عزیزم شادی کنم. آرشینم رو ببوسین
🌙مامانِ چشمه بهشتى
6 آذر 92 15:08
اى عسسسسسل ...
مامان فريبا
پاسخ
عاشقتونممممم
مامان فریده
6 آذر 92 20:44
ماشاالله به این عروسک ناز و خوشگل من و اسرا جون از دیدن وبلاگ زبیاتون خیلی لذت بردیم دیگه مرتب بهتون سر می زنیم و براتون نظر های انرژی زا می زاریم ادرستون رو با اجازه لینک می کنیم شما هم لینک کنین و نظر بزارید ممنونم
مامان فريبا
پاسخ
سلام خاله فریده ی عزیز، قربون قدمتون. ممنون که به ما سر زدین و بیشتر سپاس که ما رو به دوستانتون پیوستین. حتماً حتماً و با افتخار ورودتون رو به جمع دوستامون خوشامد می گیم. ببوسین اسرا جان رو
الهه مامان یسنا
7 آذر 92 10:11
الهی من به قربون اون دستای کوچولو و پر مهرت برم
مامان فريبا
پاسخ
قربون مهر بی بدیلتون خااااالللللللللللللللللللللللللللههههههههههههههههههه
مهسا مامان نورا
7 آذر 92 22:49
ازنیروانای من باید انتظار بیشتر از اینها رو از هوش نازنینش داشت چون اون یه نابغه است با مادری همچون فریبای ناز احسنت به این هوش و ذکاوتت خاله بارک اله
مامان فريبا
پاسخ
لطف داری مهساجون. قرررررببببووووونننننتتتتت
مامی آرشیداجون
8 آذر 92 23:54
امیدوارم همیشه این دستهابرات شگفتی آفرین باشه وبه آغوش مادروپدروهمه عزیزانت محکم بسته باشه وخیرونیکی ازشون بباره
مامان فريبا
پاسخ
چه دعای قشنگی خاله لی لی عزیزم. الهی آمییییییییین
مامان نیایش
9 آذر 92 10:47
سلام عزیز دلم چه قدر دلم براتون تنگ شده بود کجایی خوبی خوشی قربون دخملم بشم اینقدر پیشرفت کرده چه قدر خوشحالم که خلاقانه میری جلو و همین طور موفق تر از همیشه هستی قربون اون دستای کوچولوت بند بندش رو میبوسم عزیزکم تولدت هم پیشاپیش مبارک گل ناز چهار ساله
مامان فريبا
پاسخ
سلام زهره جونم. دل مام یه ذره شده براتون. ما خوبیم زیر آسمون خدا و سایه ی پرمهر شما. ممنونم از احساس قشنگت. فدای دل مهربونت که هزار بوسه بهش. مرسی خاله نیایشم رو ببوسین حسابی
مامان احسان
9 آذر 92 13:28
عزیزم تولدت مبارک
مامان فريبا
پاسخ
مرسی خاله جووووونم. عاشقتونم
مامان بردیا
10 آذر 92 9:19
یه حس خوب بهم میگه که فردا خورشید طلائی تر و پر نورتره...آسمون آبیتر ... وبه امیدخدا دلها لبریزتر از شادی و نشاطه... پرنسس چهار ساله عزیزم انتظار اومدن سالروز شکفتنت هم خیییییییلی شیرینه.طلوع خورشید یازدهمین روز آذر ماه برای ما هم مبارک ودلنشینه.زیر سایه پر مهر مامان و بابا سربلند باشی و باعث افتخارآقا حامد و فریبای عزیزم تبریک ویژه بابت این لحظه های قشنگ
مامان فريبا
پاسخ
خورشید، چون همراه با مهر شما دوستای نازنینم میتابه شکی نیست که طلایی تر و پرفروغ تر از همیشه نباشه مهدختم، توی آسمونی که از محبت و آرامش شماها بیشتر و بیشتر رنگ میگیره. پرنسس چهارساله مشغول پرنسسیشه و ما پر از هیجان و غوغا تا هر چی میتونیم تولدش رو براش خاطره انگیزتر کنیم. فدای اینهمه محبتتم مهدختم، مثل همیشه برامون دعا کن و انرژی مثبت بفرست. عاشق صفا و وفاتم کاکو، میبوسمت و بردیای چشم آسمونیم رو و یه سلام و احترام و ارادت ویژه به آقامحمد باصفا. همیشه یادتونیم آسمونیا
maryam
10 آذر 92 14:31
نیروانای عزیز و نازنین زاد روزت مبارک،همیشه شاد و خندان باشی در کنار مامان مهربان و پدر هنرمند
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم خاله مریم عزیز و نازنینم. خیلی دوسِتون دارم. الهی دخترخاله ی عزیزم رو زود زود و به سلامتی دنیا بیارین که من از حالا شیفته شم. سلام گرم منو به عمو علی عزیزم برسونین خاله جون. مرسی مرسی