نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

بالرین پروانه

1392/9/11 2:45
نویسنده : مامان فريبا
6,722 بازدید
اشتراک گذاری

شاپرکم! 

بالهای نازت را بگشای و بر صحنه ی روزگارمان برقص، برقص، بچرخ و دامن کهکشانیت را به سبکبالی پروانه ای که در میان گلها می رقصد بر چشم های عاشقمان بکش، که هیچ چیز چشم نوازتر از پایکوبی شادمانه ی تو در اتصال لحظه ها نیست. 

با موسیقی زندگی که تنها یک بار برایت نواخته می شود باشکوه ترین رقصت را به پیشگاه جانان عرضه دار و جاودانه شو.

چهار سالگیت لبریز از طنازی پرشور و شاعرانه باد، شاد و رها در میان بارانی از پروانه.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت:

دوستای نازنینم! همراهای مهربون و دوست داشتنیِ من! هیچی در جواب اینهمه مهرتون ندارم بجز یه قدردانی خالصانه به وسعت دلای قشنگتون.
انرژیای مثبتی که برامون فرستادین 11 آذر رو علاوه بر زیبایی ذاتی ای که داشت و اون تولد نیروانام بود پر از رویدادها و زیباییهای قشنگ هم کرد که مفصلاً براتون مینویسم. الان اومدم بگم عاشقتونم، با تمام وجودم دوسِتون دارم و از داشتنتون به خودم میبالم ای بهترین سرمایه های عمر من!
و یه چیز دیگه، دیروز بعد از اینکه متن این پست رو برای خونواده و فامیل اس زدم گوشی همراهم از کار افتاد و الان دسترسی موبایلیم با دنیا قطع شده. بر من ببخشید و قول میدم که زود زود به وصلتون برسم، تک تک توی خونه های دردونه های نازتون. شادِ شاد باشین. با یه قلب خوشگل، یه بوس و یه دنیا عشق به سمت دلتون قلبماچبغل، تا بعد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله سمانه
11 آذر 92 7:44
نيرواناي قشنگ خاله تولدت مبارك شاپرك زيبا. هميشه لحظه هايي پر از موسيقي و گل داشته باشي .
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم خاله سمانه ی عزیزم. خیلی دوسِتون دارم. صدای زیبای شما بهترین موسیقیه و گل روی شما زیباترین گل. کاش همیشه از شما سرشار باشیم
مامان آناهيتا
11 آذر 92 8:23
نيرواناي نازم، عزيز دلم، عشقم، زيباترين لحظات را برات از امروز به بعد آرزو دارم. دوست دارم و با عشق تمام رويت را از دور مي بوسم.
مامی آرشیدا
11 آذر 92 8:32
مبارک باشه ورودت به سالی جدیداززندگی عزیزم دوستت داریم وواقعابرای تبریک به پدرومادرنازنینت جمله کم میارمدرپناه خدای مهربون تندرست وعاشق باشید
نجمه
11 آذر 92 8:55
نيرواناي عزيزم فرشته كوچولو نازنين تولدت مبارك چه عكس قشنگي ماه من عزيز دل شاد شاد باشي تا ابد
مامان نیایش
11 آذر 92 9:20
سلام عزیز دلم مامانیت قشنگ ترین یادگاری رو برات گذاشته با این قلم نابش برای امروز که قشنگ ترین روز زندگیشه قدرش رو بدون که عاشقته و من نمیدونم چی باید بگم جز اینکه همیشه برات آرزوی سلامتی دارم و شادی همین طور که مامان خواسته همون طور که آرزوته چهار ساله ی زیبا تولدت هزاران بار مبارک عززززززززززیززززززززززززززم پروانه ی قشنگم
مامان چشمه بهشتی
11 آذر 92 9:50
عزیز دل ... اینجا نقطه شروع توست ... نقطه آغازینت برای رسیدن به خدایت ... پس در هر لحظه خدا را مقابلت ببین که منتظرت است ...
خاله ی نیایش
11 آذر 92 11:58
سلام فریبا جون. تولد نیروانا جون رو تبریک می گم ایشالا همیشه شاد باشه و سرزنده و زیر سایه ی مامان و بابای خوبش
زینب(عمه آرتمیس)
11 آذر 92 14:02
نیروانا جونم تولدت مبارک
مامان نوژاجونی
11 آذر 92 14:50
خوشگل خاله تولدت مبارک میبوسمت فرشته ناز کوچولو ودوست داشتنی
مامان ترمه2!
11 آذر 92 15:15
سلام فریبا جون.تولدت شاپرک زیباتون مبارک. الهی که همیشه در نهایت خوبی و زیبایی باشی مسافر کوچولو...
مامان ساينا و سبا
11 آذر 92 15:42
پروانه زيباو بي همتا چهارسالگيت مبارک ... چهار سال همانند پروانه زيبا و رها گشتي و گشتي و زندگي بابا و مامان را هر روز رنگين تر کردي اميدوارم که هر روزت شيرين تر و زيباتر از قبل باشد و رقص پروانه اي تو همواره جاودانه بادا....
مامان آرشين
11 آذر 92 17:03
وااااااااي، تولد نيرواناست..تولدت مبارك عزيزم.. داري بزرگ ميشي! بزرگ شدني كه به همراه يه مامان دوست داشتني باشه واقعا لذت بخشه.. بهترينهارو برات آرزو دارم
الهه مامان یسنا
11 آذر 92 20:15
وایی من بالاخره موفق شدم بیام و برای تولدت پیام بذارم.... عزیزکم ، شاپرکم تولدت مبارک. من چی بگم وقتی مامانت به زیبایی هر چه تمامتر برات روز تولدت رو ماندگار کرده. فقط بازم میگم مرسی که به دنیا اومدی شاپرک کوچولو
مامان هستي وهانا
12 آذر 92 8:25
نيرواناي قشنگ تولدت هزاران بار مبارك مي بوسمت عزيزم صد سال به 11 آذر لبخند بزني گلم انشاالله
زینب
12 آذر 92 13:38
تولد فرشته کوچولو چهار ساله مون مبارک....
نسترن
12 آذر 92 14:21
سلام عزیزم با تبادل لینک موافقی؟
مامان حسني
12 آذر 92 14:28
سلام فريبا جانم نمي دونم ازديروز تا حالا هيچ كدوم ازپيغامهام رسيده يانه ازطريق موبايل كه نشدوبرگشت خورد ازطريق وبلاگت هم كه نمي شد به هرحال ببخش اگه پيغامم ديروز نرسده به دستت بازهم تولدنيرواناي گلم را تبريك ميگم الهي با دلي خوش وتني سالم زيرسايه پدر ومادرش باشه ودرپناه حق روي ماهشو ببوس الهي اين يكي پيغامم بالاخره برسه خدايا خودت برسونش
جیران بخشنده
12 آذر 92 14:58
ببخشید یه مدت نبودم آخه امتحانای میان ترمم شروع شده بود ولی رفتم تمام پستای نیروانای خوشگلم رو خوندم
مامان مریم
12 آذر 92 16:45
نیروانای عزیز و دوست داشتنیه من روز قشنگ میلادتو تبریک میگم و امیدوارم هر روز زندگیت پر از انرژیهای مثبت باشه و به نهایتی که براش خلق شدی برسی فریبای عزیزم...امیدوارم این روز نورانی همیشه و همیشه برات خاطره های خوشی رو رقم بزنه...وفرشته ی قشنگت در سایه ی بلند مهربونیات به اوج برسه
خاله های آناهیتا
12 آذر 92 17:02
تــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــــــدتـــــــــــــــــــــــــــــــ مـــــــــــــــبـــــــــارکـــــــــــــــــــ
فریده
12 آذر 92 17:08
تولدت مبارک عسلم .سر بزن
دختری
12 آذر 92 23:16
سلام خداجوجوتونگه داره...خ.شحال میشم به منم سری بزنی
مامان نیایش
13 آذر 92 10:02
قربون تو و دخمل نازت کاری نکردم که دوسستون داریم خوووووووو پس موبایلت قطع بود اس زدم اتفاقا برا ی نیروانا جونی ....الهی همیشه شاد باشید هر جا که هستید منتظر خبرای خوب از این پروانه کوچولوی رقصنده ی زیبا هستیم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
16 آذر 92 11:37
هوووووف بالاخره من تونستم پیام بذارم اینجا. فریبا جون، کُشتی منو با اون اسکریپت پروانه ای ِ ... نمیتونستم کامنت بذارم خب. * * * * * * * نیروانا جووونی; چه کسی می گوید که غم آلوده و سرد است پاییز؟! یا که یادآور درد است پاییز؟! دل ِ من می داند که درختان ِ بلند، عاشق ِ پاییزند. تو و این جنگل ِ نارنجی برگ، زاده ی مهر ِ همین پاییزید... عاشق خنده به پاییز، به میلاد تنت و چه زیباست که در این پاییز، گل زیبای بهارت رویید. " تولّـدت مـبارک ک ک ک ک... "