نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

لطيفه هاي ريزه ميزه

1391/8/28 11:23
نویسنده : مامان فريبا
7,654 بازدید
اشتراک گذاری

ميگم عزيزم، دوست داري تولدت چه شكلي باشه، ميگي شكلِ قلب. ميگم آخه پارسال هم كفشدوزكي بود قرمز بود تكراري ميشه،‌ ميگي خب پس دايره ي صورتي!

----------------------------------------------------------------------------

اين چند روزه كه با يه ويروس خدانشناس درگير بودي و در اثر اون اوضاع گوارشيت بهم ريخته بود، يه واژه ي جديد توي فرهنگستانمون اختراع شد : آبِ پي مژه 

و عجيب باهاش ارتباط برقرار كردي؛ واژه بايد خودِ باد، واژه بايد خودِ باران باشد.

(خدايا خودت ميدوني كه چقدر خاكسارم در آستان سهراب سپهري، هيچ قصد هيچ هيچ هيچ جسارتي ندارم. فقط خيلي اين لحظه حس اين قطعه اومد توي ذهنم)

-----------------------------------------------------------------------------

ديشب كه بيخوابي زده بود به سرت (والبته بخاطر خوابيدن سرشبت توي ماشين توي راه كرمان - سرچشمه بود) مجبور شديم براي اينكه نق نق هاي تو و دم به دقيقه با صداي بلند شوك وارد كردنات كه مامان قصه بگو، بابايي رو  آزار نده از اتاق خواب بزنيم بيرون. روشني زديم و نشستيم به لگوبازي و البته چون گشنه ت بود تخم مرغي هم گذاشتيم بار. وقتي بازي ميكرديم صداي بهم خوردن لِگوها باعث شد بهم بگي هيس بابايي خوابه. با صداي آهسته ازت پرسيدم دوسِش داري؟ با صداي آهسته و بسيار حق بجانب جواب دادي آره كه دوسِش دارم، مگه ميشه دوسِش نداشته باشم! منم با همون حق بجانبي گفتم منم دوسِش دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان فندق جون
28 آبان 91 12:02
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
با قلمی به رنگ سبز

با دلی به رنگ آبی

مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم

"تو" که بهترینی

"تو" که خاص ترینی

"تو" امانی

"تو" امینی

همه گل های شقایق هستند اما

"تو" همانی

"تو" همینی

"تو" فرشته ی زمینی

آپم
بیا پیشم دوست عزیز

چه قشنگ،‌ حتماً ميام.

سپهری
28 آبان 91 14:26
ای جونم عاشقشم که اینطور باباشو میخواد تولدشم پیشاپیش مبارک

مرسي خاله ي مهربونم. قربونتون
سارا مامان آرام
28 آبان 91 14:31
خوب مامانی شما هم رضایت بده همون تم دایره صورتی درست کن دیگه

ما هنوز اندر خم يك كوچه ايم


ساراي عزيزم، هنوز نيتونم توي وبلاگ آرام جان نظر بذارم. اينجا ميذارمش عزيزم:
اي جانم به شعر خوندنش آرام عزيزم!
خيلي خوبه كه به عكس و دوربين رضايت ميده.
تو لو موخوام
الهه مامان یسنا
28 آبان 91 14:36
سلام عزیزم. ممنون که همینطوری انرژی مثبت میفرستی. راستش همین که فهمیدم این ویروس هم مثل سرماخوردگی فرامنطقه ایه یه کم خیالم راحت تر شد از بابت که حداقل تنها نیستم
ای جونم به نیروانا که دست فرهنگستان لغت رو از پشت بسته چقدر هم دلنشین

سلام الهه جون، من خودم همون كه از مشهد برگشتيم يه گفتگويي داشتم و دقيقآ همين توصيه ها شدم كه نبايد نقطه ضعف بدي و اينكه عصبانيت هرگز كه خب خيلي وقتا واقعاً سخته. حالا ببينم براي شما چي ميشه. ولي خيالت كاملاً راحت باشه. ميدوني اثرات سرماخوردگي و عوارض داروها هم هست كه روي اعصاب تأثير ميذاره. ايشالا همه ش با هم از خونه ت رفته باشه عزيزم.
من خودم عاشق اين فرهنگستانم. (از طرف مامان خاله سوسكه)
مامان بردیا
28 آبان 91 15:48
:

:
زینب
28 آبان 91 16:44
عزیزم امیدوارم خوب شده باشی و هر روز روز تولدت باشه مبارک و مبارک و مبارک

خدا رو شكر خوبه الان عزيزم. مرسي. ممنون خاله جوني. ديانام رو ببوس
بنفشه
28 آبان 91 19:54
مرسی خاله جون . شما لطف دارید به من . حتما در وبلاگم برایش تولد می گیرم .خالهجون نیروانا خوشگله را از طرف من ببوسد.بوسسسسسس

فداي تو بنفشه ي عزيزم. حسابي حسابي ميبوسيمت، من و نيروانا
مامان خورشيد
29 آبان 91 7:53
چه شيرين و بي تعارف ابراز عشق مي كنه. ما هم شما رو دوس داريم.

ميدونم كه تونستي دقيقاً قيافه ي حق بجانبش رو تصور كني. چنان محكم و قاطع گفت كه خداييش موندم. عاشقتونم همراههاي دوست داشتنيِ بي بديلِ من!
مامان مهبد كوچولو
29 آبان 91 8:34
سلام به فريباي نازنين و نيرواناي گلش ، آفرين به اين نيروانا كه فرهنگستان نيروانايي راه انداخته ، اميدوارم كه بيماري و ويروس و .... هميشه ازتون دور باشه و درگيرشون نشيد . راستي منم با صداي آهسته و بسيار حق به جانب ميخوام بهتون بگم كه " منم دوستتون دارم "

سلام مهديه ي عزيزم، ممنونم از لطف و تحسينت. منم اميدوارم ديگه كاملاً حال همگيتون خوب باشه.
من چون الان همه بيدارن با صداي بلند فرياد ميزنم كه همه تون رو دوست دارم. عاشقتونم دوست جوناااااا
مامان نیایش
29 آبان 91 9:40
قربون این دخمل ریزه میزه و مامانی گلش با این لطیفه های ریزه میزه اش که حال ادم رو جا میاره عزیز دلم داری سه ساله میشی حتما مامانی دل تو دلش نیست میتونم حسش کنم گل ناز یکی یک دونه تولدت مبارک همه لحظه هات قرمز و صورتی عشق ناب خدایی دوستت دارم مگه میشه دوست نداشته باشم معلومه که دوست دارم عزززززززززززیزم

غوغاييه دلم زهره جون، قطعاً نظر مهرتون حال منم جا مياره. شيب تندي دارن اين روزا و من آرزو ميكنم اين هيجانم براي رسيدن لحظه ي تولد و شكوه دادن بهش به زيبايي آرام بگيره. برام دعا كن عزيز دلم. عشق ما از ذرات وجودمان فرياد ميشود
مامان آناهيتا
29 آبان 91 9:51
مي گم نيروانا جوني. گوشت رو بيار: منم خيلي دوست دارم عسلك. قربونت برم با اصطلاحات مختص خودت. كلماتي كه من فقط از زبون تو شنيدم: مش، پي پي باد، آب پي و.... عشقي تو عسلك

قربونت خاله زينب گلم، مهربونيت بهمون ميرسه مدام. ببين گلاب به روت اوت پي پي باد نيست، پي هوا ست
قربون عشق بي ريات خاله جونم. دوسِت دارم
مامان آناهيتا
29 آبان 91 13:27
معذرت

فداي محبتت. چرا معذرت عزيزم. گفتم بخنديم
پگاه مامان آرتین
29 آبان 91 18:36
چه خوش سلیقس خانومی.مامان بذارخودش انتخاب کنه

مرسي عزيزم. نميذارم ناراضي باشه به اميد خدا
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
29 آبان 91 21:31
خیلی بامزه بود که دایره صورتی...

ای واااایییی... چه ویروس بدی ... دیگه نیای سراغ دخملیمون هااا....

آفـــــــــــــــــرین دخمل خوب که باباتو دوست داری و هوای بابایی تو داری..



تك خاله ي عزيز كوثرجان،‌ خيلي خيلي محبت دارين. عزيزم كاش يه آدرسي از خودت توي قسمت سايت بذاري خدمت برسيم براي تشكر و عرض ادب. خيلي دوسِتون داريم.
بنفشه
29 آبان 91 22:30
به منم سر بزنید . نیروانا جونم حسابی ببوسید .


چشم عزيزم. بوس به روي ماهت
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
30 آبان 91 8:46
خوب دختره دیگه یا قلب میخواد یا دایره صورتی. تولد خودشه خوب. اینا رو دوست داره. برای اینکه به حرفش باشه قلب صورتی براش بذار.
بووووووس برای نیروانای عزیز و مامان گلش

خيلي بهش فكر كردم سعيده ي عزيزم. شرايط منو به جايي ميبره كه بايد سرفرصت ازش بنويسم. مرسي كه به فكر دل دختر مني عزيزم. هزار تا قلب صورتي تقديمت
الهه مامان یسنا
30 آبان 91 12:55
سلام فریبا جون میدونی همیشه بچه ها دلشون رنگهای شاد دوست داره یه پیشنهاد از دایره های رنگی استفاده کن مثل رنگین کمون ولی از نوع دایره .


سلام عزيزم، مرسي از توجه و پيشنهاد قشنگت. من توي ذهنم يه چيزايي داره چرخ ميخوره به قول تيگر توي كارتون پوه عينهون دايره، بعداً ازش مينويسم. فدات. ارسال شد. يسنام رو ببوس
بنفشه
30 آبان 91 14:41
خاله جون از لطفتون ممنونم . ریحانه جون و من هر دو شما و نیروانا جون رو می بوسیم و قدردانی می کنیم . بوووووسسسسسسس


چه دختر بامرامي هستي عزيزم. مرسي از اينكه زود زود بهمون سر ميزني. من و نيروانام هر دوتون رو ميبوسيم و دوست داريم
مامان آرشين
30 آبان 91 23:20
منتظر چيزايي هستم كه تو ذهنت عينهون دايره چرخ ميخوره.. زود زود ازشون بگو... قول بده مثل هميشه قشنگ بگي منتظرررررم.. در ضمن الحق كه اين دخترا خيلي بابايي هستن. آرشين كه از حالا داره نشون ميده البته جاي اين بحث هم پيش مياد كه اين دختراي با محبت و مهربون، محبت به باباهارو از ماماناشون ياد ميگيرن

آي قربون نكته سنجيت فرنازم. دخترا مظهر عشقن. همينجوري مهر ميورزن. بذار آرشينت بزرگتر بشه. من تا حالا به چشم خودم نديده بودم بچه اي هي به پر و پاي مامانش بپيچه، بغلش كنه. قربن صدقه بره. يه كم ديگه صبر آرشين بزرگتر شه. ببوس دختر خردمند ايران زمينم رو
مامان نوژاجونی
2 آذر 91 15:29
وای قربون اون شیرین زبونیهات برم

قربون محبتتون خاله جون
مامان اراد
5 آذر 91 1:04
نیروانای خاله تا تولدت چند روز بیشتر نمونده .پیشاپیش تولدت هزاران باااااار مبارک.زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ شی انشاالله.مامانی دایره صورتی به نظر منم تم خیلی قشنگی میشه با یکم تغییر و تحول.تو دایره ها.و رنگها
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
تقدیم با بهترین ارزوها برای تو ای نو گل زیبا

مرسي خاله ي خوش ذوق باسليقه. چه گل خوشگلي برام فرستادي. ممنونتم خاله جون. از ايده و نظرهاي قشنگتونم حسابي سپاس. ببينم چه ميشه كرد