نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

اين كجا و ...

1391/6/26 8:42
نویسنده : مامان فريبا
5,773 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز داشتيم با هم توي زَلم زيمبوهات گشت ميزديم. (منظور زيورآلات رنگ وارنگ سركاره، البته اون بدليهاش). گوشواره هاي رنگيِ شكل گلِ رو كه ديدي دوباره يادآوري كردي "مامان بايد گوشم رو سوراخ كنم تا بتونم اين گوشواره رو بپوشم" و منم تأييد كردم كه "آره وقتي گوشات رو سوراخ كني ميتوني اين گوشواره رو بپوشي" بعد سركارِعالي دست بردي بسمت سوراخ گوشِت و در حاليكه دست ميكردي توش گفتي "ولي گوش ِ من كه سوراخ داره"!!!

(داخل پرانتز برات بگم به اين دليل گوشهاي تو سوراخ نشدن چون در برگه ي راهنماي مراقبت از نوزادان كه در اولين مراجعه مون به پزشك فوق تخصص نوزادان براي چكاپ تو داشتيم، به اين مسئله تأكيد شده بود كه گوش نوزاد بهتره تا سه چهار سالگي سوراخ نشه و بعد از اونم به خواستِ خودِ كودك باشه و حتي اگه تا زمان بلوغ كه فرد خودش تصميم بگيره به تعويق هم بيفته بهتره.

بدن تو برامون ارزش داره و اين هديه ي الهي بايد به بهترين شكلي حفظ بشه تا خودت عهده دارِ سلامت و حفاظتش باشي. خدا حفظت كنه سيمين بَرِ مه پيكرِ من!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان يزدان
26 شهریور 91 8:53
سلام نيروانا جون.
خوبي خاله؟به يزدان سر بزن و عكس هاي تولدش رو ببين.نظر يادت نره عزيزم.

سلام عزيزم،‌حتماً خدمت ميرسم. تولدش مبارك



عزيزم، وبلاگ يزدان جان بالا نمياد. نميدونم چرا!؟ از ديروز هي Refresh ميكنم باز نميشه. ببخش عزيزم. بازم سعي ميكنم
مامان نیایش
26 شهریور 91 9:48
راست میگه خب گوشش سوراخ داره دیگه عزززززززیزم قربون اون سوراخ گوشت
به قول مامانت این کجا و آن کجا

خصوصی


دنياي قشنگي دارن. قربون همه شون. خوندمت گلم. برات جواب گذاشتم پيشِ نيايش جون. ببوسش
مامان آناهيتا
26 شهریور 91 10:43
ممنونم كه اين و نوشتي تا من هم خوشحال باشم. ما هم وقتي آناهيتا به دنيا اومد تصميم گرفتيم اين تصميم رو به عهده خودش بزاريم. هر وقت كه خودش دوست داشت و خواست گوشش رو سوراخ كنه. جالبه كه جديدا بعضي وقتا مياد سراغم و مي گه : مامان گوشواره نداري؟ منم ندارم. جمله آخرت خيلي قشنگه فريبا جوني.

قربونت برم عزيزم. خوشحالم كه در اين مورد هم هم عقيده بوديم. براي آناهيتاي عزيز هم خوشحالم. ايشالا كه خودشون بتونن بهترين تصميم رو بگيرن. قشنگ خوندي عزيزم. مرسي
مامان ساينا
26 شهریور 91 10:45



فدات
نازنین
26 شهریور 91 17:17
لطفا به این آدرس برید
http://shahrzadpress.com/index.aspx?siteid=1&pageid=538
درسته وبتون جز وبلاگهای برتره بهتون تبریک میگم


نازنين عزيزم، مطمئن نيستم شما مامانِ آرام جان هستين يا نه، آخه آدرسم نذاشتين ولي چون از شما پرسيده بودم اميدوارم خودتون باشين. ممنونتونم نازنين! شما بهترين خبر رو امروز صبح بهم دادين. قربون محبتتون

مامان خورشید
27 شهریور 91 9:32
آخ منم با خورشید همین مشکل رو دارم. دوست ندارم گوشش رو سوراخ کنم چون احساس می کنم هیچ تصوری از این موضوع نداره و ممکنه در ضمیر نا خودآگاهش این جای بگیره که می تونه بخاطر زیبا شدن تو بدنش تغییرات غیر ضروری رو ایجاد کنه که به نظر من کار بیخودیه و دوست دارم خودش کاملا با آگاهی این کار رو انجام بده ولی عجله اش برا گوشواره گذاشتن باعث بحث های بی پایانی بین ما شده که آخرش نمی دونم کی برنده میشه.
جالبه که من اصلا از گوشواره استفاده نمی کنم و اون فقط تو گوش خانم های دیگه این رو دیده.

خيلي دليلت قشنگه. آفرين. منم به همين دلايل خودمم دلم نميخواست اينكار رو بكنم. نيروانا هنوز به مرحله ي گيردادن نرسيده. نميشه براي خورشيدخانوم از اين گوشواره ها كه به لاله ي گوش گير ميدن و نيازي به سوراخ ندارن استفاده كني عزيز؟ هرچند اونا فقط يه كوچولو قابل تحملن. ولي خوبه،‌به نظرم بذار خودش به بلوغ فكري برسه براي تصميم در اين مورد
الهه مامان یسنا
27 شهریور 91 12:52
فدای تشبیه های قشنگ و پر ذکاوتت نیروانای پر مهر!
ممنون فریباجون در مورد شهرزاد و این که خواستی من رو هم توی شادیت شریک کنی. ده روز پیش مامان شاهزاده ها امیر حسین و امیر علی خبر کرد فکر کردم میدونی وگرنه حتما خبرت میکردم. باز هم سپاس دوست خوبم
راستی شماا همیشه عزیزی چه اولین نفر باشی و به من سر بزنی و چه به قول خودت آخری. میدونی اینطوری بیشتر مزه میده همیشه تو آخرین لحظه ها منتظرت هستم و این خیلی خوبه . خوب هر کسی یه چوری اهلی میشه مگه نه؟؟

قربونت برم عزيزم، من هميشه وامدار محبت بي شائبه ت هستم. خوشحالم كه كائنات هميشه اولينه و همين دلگرمم ميكنه كه جواب محبت تو داده ميشه حتي اگه من دير برسم. فدات. ببوس يسنام رو
الهه مامان یسنا
28 شهریور 91 14:07
سلام با دوتا پست جدید آپم دوست داشتی زودی بیا که اخر نشی


آخ جون،‌يعني ميشه اول باشم، يا حداقل برنز بگيرم