نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

از خودم

1391/6/27 9:01
نویسنده : مامان فريبا
5,825 بازدید
اشتراک گذاری

از ديروز ظهر كه برگشتم اداره تا ساعت 10 و نيم شب پيشت نبودم. بعد از ظهر با بچه هاي انجمن شعر سرچشمه رفتيم جشنواره ي شعر رضوي،‌ شهربابك. خيلي وقت بود كه توي جمع بچه هاي شعر نبودم و خيلي دلم ميخواست بعد از اينهمه مدت هوايي به دلم بخوره. از پريروز كه خبرم كردن و دعوت كه برم هي با خودم كلنجار ميرفتم كه برم يا نرم. بالاخره دل به دريا زدم و رفتم تا روحم شاد بشه و بعدش بيشتر بتونم برات انرژي بذارم. و واقعاً هم همينطور شد. رفتيم و شعر نيوشيديم و شعر خونديم. بعد از يه مدتِ زياد بقول دوست عزيزي "سكوت شاعرانه" كه دعا ميكنم تبديل به "سكون شاعرانه" نشده باشه. وقتي برگشتم شاد بودي. باباييِ مهربون كلي باهات بازي كرده بود، جوري كه وقتي اونوقتِ شب رفت عابربانك، در خلوت دو نفره مون - كه توي انباري تشكيلش دادي و منم ملزم كردي به چپيدن كنار اسباب و اثاثيه توي اون جاي تنگ و با درِ بسته - بهم گفتي "ماماني من بابايي رو خيلي دوست دارم. باهام بازي كرد".

(منم خيلي دوسِش دارم)

خيلي انرژي داشتم و منم كلي باهات بازي كردم. بهت گفتم ماماني من رفتم شعر خوندم و جايزه گرفتم و يادبودهايي رو كه برام خيلي ارزشمندن بهت نشون دادم. تو با نگاهي كه سرشار از فكر بود بهم خيره شدي. توي چشات ميبينم كه روزي براي تو هم اين اتفاق ميافته. تو شعر رو دوست داري. كدوم دلِ عاشقي هست كه شعر دوست نداشته باشه. تو معناي رسيدنِ مني نيروانا!

اين كوچولو دلنوشته م رو برات يادگاري ميذارم:

"چاهنامه"

وقتي كه شب تاريك است،

بي نور

مرا چه سود از حضور سطح هاي صيقل؛

آغوش فرياد من باش

ژرفاي تيره!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان خورشید
27 شهریور 91 9:40
بسیار عمیق و زیبا. روحمون شاد شد.
برای جمع گرم و سه نفرتون از صمیم قلب دعا کردم.همیشه عاشق هم باشید.


عزيزم، با مهر بيدريغت تك تكِ پستهاي اين مدت رو خوندي و برام نظر لطفت رو بيادگار گذاشتي. ممنونم فراوان و دوسِتون دارم بي نهايت. دست و نگاهت نور
مامان آناهيتا
27 شهریور 91 11:29
ما رو هم در اين تغذيه روح شريك كنيد بانوي بهار.


تو بهاري،
نه
بهاران از توست
از تو ميگيرد وام
هر بهار اينهمه زيبايي را
الهه مامان یسنا
27 شهریور 91 12:47
زیبا پرمهر نورانی
وقتی این مطلب رو خوندم این سه تا واژه اومد تو ذهنم.


الهه ي ناز،
هميشه از تو اين توي ذهن منه. با همون صداي بنان
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:03
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید


به به سلام عزيزم. خيلي خوش اومدي. منم دلم تنگ شده بود برات.
من آدرس لينك رو درست كردم. الان ميام ميخونمت. تو هم زهراي عزيز رو حسابي ببوس
مامان ساينا
28 شهریور 91 7:17
چقدر عالي فريباجون...انشا... هميشه در زندگي سبزتان موفق باشي و شادو سلامت


ممنونم صالحه ي مهربون، اي بهترين همراه حتي در خوش گردي هاي پارك بانوان
براي تو هم همين آرزو رو دارم عزيز
مامان سانای
28 شهریور 91 10:36
دیروز روز شعر وادب بود برتو دوستدار شعر وادب گرامی باد این روز . در ضمن روز دختر هم بر دختر خوشگلت مبارک باشه


مرسي عزيزم. خيلي لطف كردي هم براي تبريك، هم براي يادآوري. براي شمام مبارك. ميبوسمتون
مامان نیایش
28 شهریور 91 12:42
گوارای وجودت عزیزم این محفل شعر و دوستی
لذت بردم از دلنوشته ی عمیق و زیبات مثل همیشه
اما برای همیشه هات آرزوی جهانی پر نور دارم و زیبا در دل تاریکی حتی مهربونم ...
نیروانام هم حتما یه روز ادامه ی مامان و بابای هنرمند و هنر دوستش میشه
شک ندارم
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم عزیزان من
روزت هم مبارک دختر نازم

مخلصتيم خاله جون دربست تا خود عشق
هاله
4 مهر 91 17:12
مبارک باشه
.
.
.
گاهی این وقت گذاشتن ها برای خودمون و دلمون خیلی میچسبه

شعرت را هم دوووووست داشتم

اين يكي به من خيلي چسبيد. بايد كه همينطور باشه. براي خودت وقت بذار هاله جونم
نظر لطفته. من ز شيرينيِ تو فرهادم