نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

مينوشم از اين جام

1391/3/27 15:13
نویسنده : مامان فريبا
7,373 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به شما دوست عزیز
بدین وسیله به اطلاع می رساند وبلاگ شما جزو 20 وبلاگی است که طبق نظر داوران در جشنواره وبلاگ های مادرانه که به همت نشریه شهرزاد برای اولین بار برگزار می شود, به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. از این بین 10 وبلاگ برگزیده روز سه شنبه 30 خردادماه از ساعت 10 صبح الی 12 در سرای روزنامه نگاران معرفی و تجلیل می شوند.
از این رو از شما و خانواده محترمتان دعوت می شود در این مراسم که با حضور برخی از استادان دانشگاه برگزار می شود, حاضر شوید.



شهرزاد عزيز،
نميدوني چقدر خوشحال شدم از اين خبر. اين اولين باري هست كه وراي محيط كوچيك خونواده، مدرسه، جمع دوستانم و شب شعرهاي محلي، نوشته هام ديده شدن و پسنديده شدن. براي من افتخار بزرگيه.
ولي ناراحتم از اينكه محل زندگيم مس سرچشمه ي كرمانه و با وجود كار اداري و نيرواناي كوچيك 2 ساله و نيمه م كه قشنگترين و خواستني ترين دغدغه ي زندگيمه، نميتونم توي اين مراسم كه حس ميكنم شكوهش رو از حالا و همينجا، حضور داشته باشم.
اگه وبلاگ نيرواناي عزيز من جزو 10 وبلاگ برتر بود و ازش ياد شد، از قول من به همه ي شركت كنندگان جلسه وقتي كف ميزدن بگين دستشونو ميبوسم و انرژي مثبتشون رو ميگيرم تا باز بيشتر و بيشتر بنويسم. آرزوهاي كودكي بالاخره روزي محقق ميشن و من شاعرانه ترين احساس رو دارم كه توي مسير تحقق اين آرزوي كودكيم كه شاعري بوده، از كودكي هاي ميوه ي زندگيم بنويسم و به عشق اون پابگيرم.
شهرزاد عزيزم از اينكه براي من و ما، اين زمينه محقق شد تا مورد سنجش قرار بگيريم، از همت و تلاشت براي بهتر از پيش بودن و انتشار خوبيها ممنونم.

 


بسلامتي تو نيرواناي من، جوهره ي قلمم!

و دوست عزيزي كه خبر برگزاري جشنواره رو از اون گرفتم و يادم نيست مامان كدوم فرشته ي

آسمونيه و  همه ي اونايي كه به عشقشون نفس ميكشم، هر لحظه.

 


شهرزاد عزیز بعداً نوشت:

سلام مامان نیروانا

جا دارد که به خاطر برگزیده شدن وبلاگتون بهتون تبریک بگیم. امیدواریم همواره به نوشتن برای دختر گلتون ادامه بدین.جاتون خیلی خالی بود و تشکر بابت حضور دوست عزیزتون در جشنواره شهرزاد.
موفقیت های بزرگتری را در این عرصه براتون امیدواریم. 

و من میگویم:

خیلی افسوس میخورم که توی جمع گرمتون نبودم ولی خدا خدا میکنم یه روز دیگه، یه جشن و جشنواره ی دیگه پیش بیاد و من شایستگی این رو داشته باشم که باشم، بنویسم و افتخار بیابم خوانده شوم چرا که:

هر انسانی کتابی ست چشم براه خواننده اش و شاید کلمه ای...

شهرزاد عزیزم ! دست گرمت رو میفشارم و به هوای فتح قله ای که برام مجسم ساختی و چراغی که در مقابلم فروزاندی، قلب و قدم به ادامه ی راه میسپرم.قلب


الهه ی عزیزم ! مامان یسنای دنیای ما ممنونم بخاطر درج خبر جشنواره و این موفقیت رو مدیونتم با تمام وجود :*

گلناز همیشه همراهم ! فقط ببین چه سعادتی نصیب من شد که تو دوست عزیزم هم در جشنواره بودی و لحظه به لحظه ش رو برام توصیف کردی. افتخاری بیشتر از این نبود که برگزیده ی شماره یک جشنواره، تو دوست خوب من، پیامبر عشق من برای شهرزاد و جشنواره ی قشنگش باشی. سر ارادت ما و آستان حضرت تو :*

 

نیروانای عزیز من، بماناد برای تو همه ی این سرخوشی و سرمستی :*

سی ام خرداد ماه نود و یک 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان نیلای
27 خرداد 91 22:27
سلام ،تبریک میگم، موفق باشی دل ما جنوبیارو شاد کردی مرسی


سلام عزيزم، افتخار ميكنم به همه ي دوستام و جنوبياي گرمِ گرم، هزاران بوسه
زهره مامان نیایش
28 خرداد 91 11:41
سلام عزیز دل
تبریک میگم بهت که واقعا برگزیده ای و برتر
من که همیشه مجذوب نوشته های نابت بودم
اما از اون روزی که ورای این مجاز ها حست کردم با همه وجود دیدم اون احساس پاک شاعرانه ات رو
شایسته ای گلم و موفق میشی همیشه
خوش به حال این جوهره ی قلمت که تویی نگارنده اش
و خوش به حال تو که از وجودت شاعرانه ترین احساس ها می باره
دوستت دارم و برات همیشه آرزوی بهترین ها رو دارم



نگاه زهره جون، باز دوباره هي تعريف ميكني ازم لوس ميشم. مرسي از بابت تبريك جانانه ت كه از دل پاكت براومده. منم خيلي دوسِت دارم. همه تون رو. الهي هميشه كوله بار زندگيت پر از قاصدكهاي مهر باشه. سبك ولي لبريز.
مامان نیایش
28 خرداد 91 11:46
عزیزم عیدتون پیشاپیش مبارک و شاد باشید کنار هم و جمعتون جاویدان
ممنونم از حضور گرمت دوستت دارم
خصوصی


ممنون عزيزم، عيد شمام مبارك. هميشه تون عيد و شادي
مامان آناهيتا
28 خرداد 91 12:21
واي خداي من. با تمام وجودم خوشحالم دوست جوني. شيريني من مسكافه با زيباترين بهانه هاي زندگيمون.


فدات بشم لطف داري. مسكافه چه قابل داره عزيزم. با كمال ميل دعوتين. هر وقت كه عشقته
نیلوفر آبی
28 خرداد 91 16:16
سلام
خیلی خوشحال شدم و از صمیم قلب بهتون تبریک میگم . بابت تبریکتون و جملات زیبایی که برام نوشته بودید ممنونم .. و آرزوی بهترینها رو براتون دارم . ایشالا همیشه تو زندگی برنده باشید . باز هم تشکر ویژه


قربونت برم نیلوفر آبی عزیزم.عشقها هرگز نمی تونن در وازه ها بیان ولی از واژه ها هویدا میشن. از عشق و مهرت سپاس
مامان حسني
30 خرداد 91 8:14
سلام فريبا جونم تبريك ميگم مطمئنم اول ميشي من كه خيلي نوشته هات را دوست دارم والبته خودت وفرشته آذري نازت
موفق باشي دوست گلم


مرسي عزيزم، هميشه با خوبيات شرمنده م ميكني. خيلي دوسيت دارم. و حسناي بهترينت رو. ببوسش
الهه مامان یسنا
30 خرداد 91 15:22
سلام تبریک میگم که برازنده ات بود عزیزم خوشحالم که با اطلاع رسانی تو این موفقیتت یه سهم کوچولویی دارم. همیشه موفق باشی


حقا که الهه ی نازی، هی با خودم گفتم مامان یسنا بوده که خیلی با شهرزاده و اخبارش ولی پستهای بعدِ عیدت رو مرور کردم، پیدا نکردم اون پست رو، برای همین به شک افتادم. فدات شم الهه جون! بیشترین سهم این موفقیت از آن تو دوست عزیزمه که پای منو به جشنواره باز کردی.همیشه بالا و بالا رفتنت رو از خدای بزرگم خواستارم. یسنای من رو ببوس
مجله شهرزاد
30 خرداد 91 22:32
سلام مامان نیروانا
جا دارد که به خاطر برگزیده شدن وبلاگتون بهتون تبریک بگیم. امیدواریم همواره به نوشتن برای دختر گلتون ادامه بدین.جاتون خیلی خالی بود و تشکر بابت حضور دوست عزیزتون در جشنواره شهرزاد.
موفقیت های بزرگتری را در این عرصه براتون امیدواریم.



سلام قصه گوی تاریخ!
خیلی افسوس میخورم که توی جمع گرمتون نبودم ولی خدا خدا میکنم یه روز دیگه، یه جشن و جشنواره ی دیگه پیش بیاد و من شایستگی این رو داشته باشم که باشم، بنویسم و افتخار بیابم خوانده شوم چرا که:

هر انسانی کتابی ست چشم براه خواننده اش و شاید کلمه ای...

شهرزاد عزیزم ! دست گرمت رو میفشارم و به هوای فتح قله ای که برام مجسم ساختی و چراغی که در مقابلم فروزاندی، قلب و قدم به ادامه ی راه میسپرم.

الهه مامان یسنا
31 خرداد 91 0:39
بازم تبریک میگم عزیزم!! کاش رفته بودی و با قلم قشنگت از مراسم نوشته بودی. دلم میخواد که برنده ها رو بشناسم اگه اطلاعی پیدا کردی منو هم بی خبر نذار مامان برنده


فدات شم عزیزم. خودمم بعدش خیلی پشیمون شدم. همون صبحِ دیروز دلم میخواست بال در بیارم و تا تهران پرواز کنم چون هیچ جوره دیگه نمیتونستم برسم. برام از اونهمه یه گلناز نازنین مونده که قول داده همه چی رو برام تعریف کنه. فدات شم چشم.
الهه مامان یسنا
31 خرداد 91 0:44
الان بعدا نوشتت رو خوندم. من که کاری نکردم دلم میخواست دوستای خوبم جا نمونن. از مهربونیات ممنونم دوست خوبم.
اینجور که از شواهد پیداست شما برنده اول شدی..خوشحالم که اولین دوست وبلاگی من این افتخار نصیبش شده که واقعا برازنده خودت بود خود من اگه بگم هر روز میام وبلاگت تا مطلب جدید بخونم دروغ نگفتم. هزاران بار تبریک میگم فزیبای نازنین


مرسی عزیزم. تو شایسته ی بهترینهایی. فکر نکنم اول شده باشم. برنده ی ویژه گلناز عزیزم شد. من جزو 10 نفر اول بودم. اگه شما نبودین و نگاه گرمتون رو روی نوشته هام نمیدیدم هرگز تا حالا ادامه نمی دادم. برای بودنت و همه ی مهربونیات ممنونم الهه ی ناز
مامان خورشيد
31 خرداد 91 8:27
تبريك ميگم. خيلي خوشحال شدم. هم براي شما و هم براي نيروانا كه اين افتخار به پاكي حضور او ميسر شده. مي بوسمتون و براتون آرزوي زيباترين و باشكوه ترين لحظه ها رو دارم.



ممنون، مادر خورشيد تابان ني ني وبلاگ. فكر ميكنم خيليهاي ديگه شايسته ي برگزيده شدن داشتن و دارن و از جمله ي اونا، شمايي دوست خوبم. من واقعاً هنوز نميدونم غير از وبلاگ نيروانا ديگه چه وبلاگهايي انتخاب شده بودن. يه چيز ديگه هم بگم، درسته اين برام افتخاره ولي خب خيليها بودن كه شايد نتونستن توي جشنواره شركت كنن و مورد ارزيابي قرار بگيرن. ولي براي من همين كه اينهمه دوستِ نازنين دارم كه با اينكه خودشون ميدرخشن،‌اجازه ديده شدن به بقيه هم ميدن و با تمام دل دريايي شون،‌تو رو مينوازن بزرگترين هديه و مقامه. ممنونم خدا. ممنونم دوستاي خوبم.


مامان سارینا
31 خرداد 91 9:35
سلام خاله جوون. تبریک میگم . واقعا قلم زیبایی دارید و شایسته ی اول شدن بودید . مجله شهرزاد انتخاب به جایی داشتن . خیلی خیلی خوشحال شدم . انشالله موفق باشید . نیروانای عزیز رو از طرف من ببوسید


با تمام وجود ممنونم و همه ي فروتنيم رو نثارت ميكنم عزيزم. افتخار من فقط به اينه كه شايستگي داشتن دوستاي گلي مث شماها رو دارم كه با نظرات پرمهرشون هميشه به ادامه ي راه گرمم ميكنن.
الهه مامان روشا جون
31 خرداد 91 12:15
سلام فریبا جون.مباک یاشه انشاا... تو همه ی مراحل زندگی موفق باشید.برای نیروانای دوست داشتنی


سلام عزیزم. ممنونم الهه جون. برای وجود نازنین تو و روشاجونم هم هزاران بوسه و آرزوی ناب دارم
محمد
31 خرداد 91 13:05
شاد باشید وسلامت



ممنون دوست گرامی. به شادی شما
گلناز
1 تیر 91 13:55
کاش بدونی فارغ از همه روابط و فقط به خودت و وجود پر مهرت می نویسم که لیاقتت خیلی بیش از اینهاست. تویی که تمام دنیا و کائنات را مثبت می بینی و دلت خونه مهر و عشقه. عزیزم. مبارک وجود گهربارت جایزه ات باز نشده منتظره تا امر کنی بیاد پیشت. گمونم بخاطر وزنش بهتره تی پاکس بشه. بازهم هر جور بفرمایید.


من چی بگم که هیچی نیستم در مقابل اینهمه مهرت گلناز عزیزم. جداً میگم دوست خوب من، من جایزه ام رو خیلی وقته گرفتم گل خانوم. جایزه ی من بارون لطف دوستای نازنینمه که همینجور بی هیچ چشمداشتی و فقط از روی لطف، بی ریا و پاک بر دل و جانم میباره. از روزی که توی این خونه مأوی گرفته دلم،اینقدر جون و نفس گرفتم که هیچ هدیه ای نمیتونه باهاش برابری کنه، هرگز. خیلی بهت زحمت دادم عزیزم مثل همیشه. مخصوصاً با اون وزن سنگینش. قبلش هم گفتم قابل تو رو نداره گلم. فقط هر وقت خواستی از دغدغه ش خلاص بشی من حاضرم. آره همون تیپاکس خوبه. و البته با متعلقاتی که خودت بهتر میدونی. زحمتهای همیشگی. فدات شم نایب برحق
مامان اندیا
2 تیر 91 1:44
واقعا خوشحال شدم از صمیم قلب بهت تبریک میگم شاد باشید


ممنونم عزيزم. قلبتون عشقه
زینب
3 تیر 91 6:57
خیلی موفق باشین همیشه . هر وقت مشهدی بودین خوشحال میشیم ببینیمتون


ممنون عزيزم. حتماً. خوشحال ميشم از ديدنتون
مامان مهبد كوچولو
3 تیر 91 9:25
به به به مبارك باشه . انشا ا... هميشه موفق و مويد باشين .


ممنونم دوست عزيز من، بهترينها براي شما باد
مامان شايان
3 تیر 91 9:56
سلام عزیزم
من هم بهتون تبریک میگم و از آشنایی با شما خیلی خوشحالم
با اجازه لینکتون رو تو وبلاگم قرار دادم
موفق باشید


سلام دوست خوب من، منت گذاشتين و خيلي افتخار دادين. براي شمام بهترينها رو آرزو دارم.
پونه
3 تیر 91 14:24
سلام دوست عزیزم .بهت تبریک میگم.جاتون اون روز واقعا خالی بود.امیدوارم بیشتر با هم آشنا بشیم


ممنون پونه ي خوش عطر، منم دوست دارم بيشتر بخونموت. با افتخار لينك شدين
مامان سانای
4 تیر 91 8:13
مبارک باشه
ایشالله در فرصت های بعدی


مرسي فدات
مامان عسل و آریا
4 تیر 91 22:19
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جوننننممممممممم ببین چند هفته فقط نیومدما ماشالله چقدر خانم شده گلم.ماشالله عروس گلم
راستی عزیزم بیا وبم داستان نوشتم خوشحال میشم نظرت را بگی.بوووس


ماشالا به جمالت عزیزم و دو تا دسته ی گلت که هنوز خیال ندارن از توی ابرا پایین بیان و چشم ما رو منور کنن به جمالشون. خیلی لطف داری خاله جون
مامانم با سر اومد داستانت رو خوند. تبارک ا...
sepehri
5 تیر 91 16:28
وب پرنسس تون رو جز دوستان قرار دادم اگه اجازه هست


لطف دارین زیاد. میکاییل جان هم با افتخار به جمع دوستان نیروانام اضافه شد.
شايان
7 تیر 91 7:29
سلام زيبا مس نويسي و وبلاگت زيباست اما من عاشق عكس ني ني ام كاش عكس از ني ني بزاري


مرسي عزيزم، چشم. بيشتر سعي ميكنم عكس بذارم. فدات
پروانه ی کاغذی
10 تیر 91 13:47
سلام فریبا خانومِ عزیز!!! سلام!!! تبریکِ حقیرانه ی اینجانب را پذیرانه صمیما باشید...!!!!!


سلام پروانه جون،‌ پذيرانه صميمفتيم !!! و عجيب چسبيد.