نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

شاد آمدم، شاد آمدم، از غصه آزاد آمدم

1391/3/5 13:10
نویسنده : مامان فريبا
3,934 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا سپاس که بازم تونستم بیام و اینجا بنویسم. ممنونم دوستای خوبم از پیامهای پرمهرتون که در این مدت نبودنم وبلاگ نیروانام رو زنده نگه داشته. دست همه تون رو میبوسم و در اولین فرصت به شرط ادب خونه ی همه تون سر میزنم. دوسِتون دارم.

راستی ما مشهد بودیم. به هدف برگزاری مراسم جشن عروسی یگانه عموی نیروانا که خودش و خانومش خاطرشون برامون خیلی عزیزه. زیارت هم رفتیم و سیاحت نیز. لحظه هایی برامون آفریده شد که خاص ثبت تو طلایی ترین بخش خاطرات ما و نیرواناست.

توی یه سری پست با موضوع " مشهد، بهار 91" هر چی یادم باشه از شهد و شکر براتون سوقاتی میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بهار(مامانی شهراد)
5 خرداد 91 13:29
کجایی عزیزمفکر کنم دیگه مارو فراموش کردیپیشمون بیا


میشه آخه من فراموشتون کنم بهار خانوم.ببخش اگه گاهی کم لطفم ولی امروز بعد از 17 روز به نت رسیدم. حتماً خدمت میرسم.
گلناز
5 خرداد 91 15:39
نگران بودیم ولی اکنون فقط دلتنگ هستیم بانو...


شما که بزرگ بانوانید گلناز عزیز. میخواهی باور کنی یا نکنی بسم ا... اول اینترنتم بعد اینهمه مدت با وبلاگت بود و سایت تیساگل. عجیب دلتنگتون بودم. نظر هم نذاشتم. ببخش. بخدا زدم رو نظرات ولی هی قطع و وصلی پیش اومد. کلاً ول شدم. بعدشم بیحواسی و رفتم سراغ وبلاگ نیروانا. الآن بهتری گلناز جون؟ بذار بهت اس بزنم، اینجوری که احوال نمیپرسن آخه
الهه مامان یسنا
5 خرداد 91 15:55
خوش آمدی که خوشم آمد از آمدنت!!
دلم تنگ شده بود. منتظر سفرنامه مشهد هستم بی صبرانه.


مخلصتونم بامرام.
مامان نیایش
5 خرداد 91 20:19
خدا رو شکر همیشه شاد باش و بخند و زندگی ببخش حتما از همه خاطراتت بنویس بازم تبریک میگم ازدواج عموی نیروانای گلم رو ان شا الله که مثل شما خوشبخت باشن و زندگی شون هم با یه فرشته کوچولو مثل نیروانا زیباتر بشه


ممنونم دوست، برای بودنت و اینهمه زیبایی که در وجودت نشسته و برای آرزوهای قشنگت
مامان پریسا
6 خرداد 91 15:44
سلام فریبا جون. چقد خوشحال شدم که دوباره اومدی و شاد اومدی.
و چقد خوشحال میشم وقتی وبی رو باز میکنم و فقط خبر خوب میخونم .
زیارت قبول و عروسی مبارک باشه.
منتظر شرح ما وقع هستیم.


فدات عزيزم. به چشم. الهي هميشه شاد باشي عزيزم
مامان خورشيد
7 خرداد 91 8:27
واي چه خوشحال شدم كه انقدر با خبراي خوب اومدين. الهي هميشه شاد باشين. عروسي هم مبارك و زيارت قبول.


الهي الهي. ممنونم مهربان
مامان حسنی
7 خرداد 91 17:36
سلللللللللللام
دلمون ترکید ازدلتنگی خاله فریبا ی نازنین
خوش اومدی شادم ازشادی تو
زیارت قبول امام رضا چطوربودن سرشون شلوغ بودحتما
همیشه به عروسی وخبرای خوش وگشت وگذارباشید انشالله


سلااااااام.
قربونت برم.
ممنونم. زیارت خوب بود. امام رضام سرشون هنوز شلوغ نبود. آماده میشدن برای هجوم زائران بچه مدرسه دار.
الهی شمام همیشه به شادی باشین. میبوسمت. حسنا رو حسابی ببوس