نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

كاش، باران

1390/11/5 10:06
نویسنده : مامان فريبا
10,675 بازدید
اشتراک گذاری

پيله كردي كه چتر رنگي بخريم برات، باهاش بري زير بارون. نازنين من دعا كن بارون بياد ما برات هر جور چتري بخواي ميخريم.

بابا يه كاتالوگ برچسب ديواري خريده بود و داشت ورق ميزد كه تو هم طبق معمول كه كنجكاوي و دقتت و بقول باباحامد همراهي و توجهت تو اين مواقع گل ميكنه نشستي باهاش به تماشا. از بين همه ي استيكرها جذب اون استيكري شدي كه قطره هاي بارون داشت و چقدر زيبا گفتي:

بخريم بزنيم تو هال بريم زيرش خيس بشيم!!!

تو هم ميدوني كه خيس شدن زير بارون چه صفايي داره مگه نه؟

اگه بارون بزنه آخ اگه بارون بزنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یسنا
5 بهمن 90 10:54
قربون شیرین زبونیهات


فدات خاله جون
مامان نیایش
5 بهمن 90 21:57
عزیزم به مامان بگو برات اسپند دود کنه ما شا الله


مرسي خاله جون
مامان علی
5 بهمن 90 22:00
قربون اون روح لطیف و زلالت بشم من


قربون قدمتون خاله، مرسي كه پيش ما اومدين و لطف كردين نظر دادين
مامان حنا
9 بهمن 90 5:59
عززززززززییزم خدا حفظش کنه اسپند یادت نره
خانومی گلم با کما مسرت لینکتون کردم جواب کامنتتو رو هم دادم
نیروانای عزیزم رو ببوسید خیلی ی ی ی ی ی دوستتون دارم نیروانا جونم رو ببوسید


قربون شما خاله ي مهربون، براي همه چي ممنونم. شمام حناي عزيز رو حسابي ببوسين. ما هم خيلي خيلي دوسِتون داريم.
مام پارسا
10 بهمن 90 2:09
خانومی یه سوال واسم پیش اومد.کدوم شهر هستید که بارون نمیاد.
از ته دلم دعا می کنم بارون بباره تا نیروانای عزیزم به آرزوش برسه.
خیلیییییییییییییییییییییی دوستتون دارم عزیزای من.


سلام خاله جوني، ما مس سرچشمه هستيم. يه شهر صنعتي كوهستاني كه هميشه ي خدا اگه هيچ جاي استان بارون و برف نبوده اينجا وفور نعمت داشته. شنيديم يه بار برفي اومده كه يه هفته ارتباط شهر و كارخونه رو قطع كرده. اما امسال برف نيومده كه هيچ بارون هم يكي دو بار اونم فقط چند ساعت باريده. ممنون كه برامون دعا ميكنين. ما هم دوسِتون داريم زياد.
مامان حسني
12 بهمن 90 15:00
اي كاش يزد ما هم بارون وبرق بياد امروز هوا ابريه ودلش مي خواد بباره اما نمي باره


انگار همه ي ايران خيسه و چشماي ما هم. كاش بارون خاله جون؛ كاش شما هم باروني شده باشين تا حالا ديگه. ما هفته ي پيش خيس شديم.