نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

تصويرها مي گويند - نيروانا در لاهيجان خونه ي خاله رادك

1390/3/24 12:08
نویسنده : مامان فريبا
7,249 بازدید
اشتراک گذاری

سرزمين شمالي ايران سرزمين بهترين دوستاي مامانيه نيروانا جونم! اينو هميشه يادت باشه كه تكه هايي از قلبم اونجا پيش دوستايي كه تو سخت ترين شرايط زندگي باهام بودن و ياريم كردن ميزنه. خاله آذر،‌ خاله اعظم، خاله رادك و خاله سادينا كه نتونستم تو اين سفر ببينمش. گيلان هميشه سبز بخاطر دلهاي مهربون اوناست كه سبزه. دلم ميخواد بزرگ كه شدين، تو و عسل و اميرعباس و يلدا و هيوا و آرياي خاله سادينا كه هنوز نديدمش خاطرات ماها رو زنده نگه دارين و دوستيمون بهتون ارث برسه. رشت خونه ي خاله آذر نشد عكس بگيريم ولي اين عكسهاي خونه ي خاله رادك تو ادامه ي مطلب تقديم به اوناست كه يادشون تو دلم هميشه جاودانه. ميبوسيمشون.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پروانه ی کاغذی
24 خرداد 90 22:47
آخی...فریبا خانوم...چه بچه های خوشگل و نازی اینجان...واقعا راست میگین...طرفای شمال کشورمون آدمای با صفایی هستن که آدم از بودن باهاشون لذت می بره...درست عین شما


خدا اينقدر به من لطف داره ميناي عزيزم كه هميشه بهترين دوستاي عالم رو به من هديه ميكنه، درست مثل تو پروانه ي قشنگم.
sahar
29 خرداد 90 13:38
میبینم که مامان فریبات بسی خوش سلیقه تشریف دارن ...



من يا خاله رادك؟ با اون خونه ي خوشگلش، يا اون بچه هاي زيبا؟ يا ... ؟ در هر صورت لطف دارين سحرجون

روزهای زندگی
30 خرداد 90 12:14
بابا ما خیلی تفاهم داریما. نیروانا کوچولو لاهیجان چی کار می کرد؟؟ آخه منم لاهیجانم


زنده باد لاهيجان و لاهيجانيها. خونه ي خاله رادك بوديم. دوست دوران دانشگاهم. بعدِ يه عمر دوري رفتيم ديديمش صفا كرديم. خوش باشين تو اون بهشت خدا.