نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نظرات (22)

لی لی
12 آبان 92 1:18
مامان فریبای پرشورونازنین چه تعبیرقشنگی...مبارک باشه نیروانای شیرینم


قربونت لی لی جون. دوسِت دارم
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 12:09
عزیز 11خیلی واست عزیزه میدونم خوش باشید و سالم خیلی زیباست این دو کنار هم


لطف داری مهسا جونم. نورای نازنین رو ببوس. فدات
منا مامان الینا
12 آبان 92 12:10
همون 47 ماهــــــــگی دیگه ؟
مبـــــــــــــــــــــــارک باشه عســــــــــــیس دلم


آره منای من. چقدر دوسِت دارم. چقدر وقتی میایی سرشار از شادی و امید میشم
محمد
12 آبان 92 15:12
امیدوارم جمع دو عدد براتون خیلی خیلی خوب باشه


هر کجا ذکر "حسین" بود تورا یادم هست هر کجا اشک "حسین "هست مرا یادی کن . ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد . التماس دعا

ممنونم عمومحمد
حنانه
12 آبان 92 18:30
سلام
مبارکه 47 ماهگی نیروانا
ایشالا تولدش
ایشالا 100 سالگیش


سلام حنانه جونم. ممنونم عزیزم
مامان مهبد كوچولو
13 آبان 92 9:25
47ماهگيت مبارك عشقم


مرسی خاله جونم
مامان مهبد كوچولو
13 آبان 92 11:18
سلام عزيزم . خوبي ؟
چون وبلاگ نيروانا جون توي آدرسش ني ني وبلاگ . كام نداره من بلد نبودم چطوري توي قسمت تلگراف بايد ني ني وبلاگش رو حذف كنم . بنابراين برات خصوصي كامنت گذاشتم . ببخشيد

سلام عزیزم. ببخشید برات زحمت درست کردم. ممنونم. دریافت شد. آدرس نی نی وبلاگ نیروانا اینه:
nirvana.niniweblog.com
دوسِتون داریم
الهه مامان یسنا
13 آبان 92 11:52
سلام عسلم. دیگه شمارش معکوس تولدت شروع شد قند ونباتم. مبارک باشه 47 ماهه شدنت

نگو الهه جون که همینجور دلم تاپ تاپ میزنه. دوستون داریم. مرسی خاله
حنانه
13 آبان 92 12:06
سلام
فریبا جان می شه بگی نیروانا یعنی چی؟


سلام عزیزم. ببخش اینهمه دیر جواب میدم:
نیروانا: (سنسكريت) آخرين مرحله سلوك در نزد « بودا » كه مرحله‌ي محو شدن جنبه‌ي حيواني وجود و رسيدن به كمال است.
به خودش میگم هر کس پرسید نیروانا یعنی چی بگو "جاودانگی" که راحت بتونه جواب بده.
توی این پست هم یه کمی بیشتر نوشتم راجع بهش:
http://nirvana.niniweblog.com/archive1390%7C5.php
مرسی حنانه جون که باعث شدی توی خونه ی خاطراتم قدمی بزنم و تجدید شیرینی داشته باشم.
جیران بخشنده
13 آبان 92 14:26
47 ماهگیت مبارک عشقم


مرسی عزیزم
مامان خورشيد
13 آبان 92 14:32
واي بي صبرانه منتظر شروع 48 و سريال هاي تولد و اونهمه شور و هيجان هستم.

ديگه ببين متوقع شديم و اصلا با يه دونه تولد قانع نمي شيم ها.


وای عزیزم، اینجوری میگس دلم هُری میریزه پایین. من هنوز هیچ کاری نکردم. برامون دعا کن عزیزم. راستی میدونستی اسم مورد علاقه ی نیروانا علاوه بر حنا، خورشید هم هست؟ و همینطور قلب. یعنی وقتی میخواد اسم گذاری کنه توی بازیاش و نقشی بپذیره یا به ماها و عروسکاش بده با این سه اسمه و اسم خورشید رو هم با وبلاگ خورشید نازنینم یاد گرفته و به دلش نشسته.
ببوس خورشیدم رو که دلنشینه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
14 آبان 92 1:37
شما هم رسيدى به پله آخر ...
منظورم وداع با سه سالگيه نيرواناست ...
سلاااااااام چهار سالگى ، نيروانا داره بهت ميييييييرسه ....
نمى دونم چقدر از سه سالگى خوشم ميومد حيف تموم شد
مبارك باشه عززززززيزكم چهل و هفتمين ماهگرد زندگيت

آره عزیزم. بی آنکه بخواهی میگذره.
نیروانام دیگه داره چهار ساله میشه.
شاید برای اینکه سه سالگی هنوز یه کمی به نی نی نزدیکترن بیشتر دوسِش داشتی ولی من معتقدم هر روزشون دوست داشتنیه.
ممنونم برای نظر قشنگ و پراحساست عزیزم
مامان نوژاجونی
15 آبان 92 8:18
هورا مبارک مبارک 47 ماهگیت مبارک نیروانای دوست داشتنی

قربونت برم خاله جونم
مامان آناهیتا
15 آبان 92 9:29
قربونش برم من كه دلم براش يه ذره شده.


فدات خاله. مث دل من برای آناهیتا
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 12:27
به تلگراف نظری بیفکن


حتماً و خوندمت عزیزم هرچند نتونستم هنوز کامنت بذارم. فداتون
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 14:21
خصوصی داری


مامان اینده یه فسقلی
17 آبان 92 18:56
مبارککککک


میدونستی دوستیمون داره یک ساله میشه تک خاله جون
زری مامان مهدیار و صدرا
17 آبان 92 22:10
47 ماهگیت مبارک خانوم خوشگله
ایشالا که همیشه سالم و شاد باشید

مرسی گلم. چه شیرینه حالا اسم دو تا فرشته لقبت شده نه!!!
زینب
18 آبان 92 13:48
مرسی دوستم ببخشید برات زحمت درست کردم.


خواهش عزیزم. ایمیلت رو چک کن. فدات
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
18 آبان 92 15:37
نوشتید: چهل و هفت!

چرا ننوشتید : چهار و هفت؟




چون چهل و هفت دو تا عدد زیبان و البته خاص و خب چهل و هفت هم جمع چهل و هفته نه چهار و هفت
مامان خورشيد
19 آبان 92 10:17
چرا دلت بريزه عزيزم. با شور و هيجان و انرژي كه از شما سراغ دارم مي دونم كه مي توني بهترين ها رو براش خاطره كني.
منظورم هم از بهترين شور و عشقتونه كه خالصانه بهش هديه مي كنيد.

توي آغوشتون قد بكشه و هر روزتون رو با لبخند شيرينش شروع كنيد.


میدونم عزیزم. مرسی از مهربونیت. کلاً هیجان دارم توی این موارد. برای همین میگم دلم میریزه. ممنونم از اینهمه انرژی مثبتی که میفرستی برام. بوس بوس
بهار
20 آبان 92 0:53
قالب وبلاگ کاملا سفارشی برای کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com ممنونم بهارجان