نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

هم آیش زیبا

1392/8/8 14:06
نویسنده : مامان فريبا
8,240 بازدید
اشتراک گذاری

به مدد گزارشهایی که از مهدت میرسه دریافتیم که الان بلدی بشماری و عدد و رقم رو با هم تطابق بدی. دیشب داشتم خواب می دیدم که داری دو تا عدد چندرقمی گنده رو، روی یه وایت برد با هم جمع میزنی!!! قشنگ دغدغه ت رو برای شمردن هر چی که دم دست و چشمت میرسه میبینم. و میشنوم زمزمه های اقرارت به یکتایی خدا رو : قل هوالله احد. خیلی جالبه که در عین اینکه همه چی رو میشماری و تا براشون میبینی خدا رو، بی تا، فریاد بزنی عزیزم. امیدوارم ذره ذره ی وجودت همراه با تک تک سلول های نازنینت به یکتایی خدا ایمان بیارن و هیچ گاه به هیچ شکلی، هیچ چیزی رو غیر از جان لایتناهیِ جهان، شایسته ی پرستش و تکریم ندونن. اون منِ نازنینت که این روزا در حال کشفشی باید تو رو به همین نقطه برسونه. نقطه ی وحدت با جان لایتناهی. نقطه ی نیروانا.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

آدرس اولین ماهنامه ی مهرآیین که مفتخر به دریافتش شدیم رو برات به یادگار میذارم عزیزکم. روی ماهت وسط تاب، توی صفحه ی اول میدرخشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

جیران بخشنده
8 آبان 92 16:53
فدات بشم من باهوش ترین دختر دنیا


نظر لطفته خاله جون. مهربونین
لی لی
9 آبان 92 0:57
آفرین نیروانای گلدرپناه خدای یکتاوپدرومادرعزیزت سالم وخوشبخت باشی(شب که داشتم این پست نیرواناجان رومیخوندم ازعصرهمون روزداشتم ذکرلااله الا ا...وسوره توحیدروباآرشیداکارمیکردم وباخوندن پست شمایه حس عجیبی پیداکردم...)


قربونت لی لی جان، ببخش اینهمه دیر نظر مهرت رو تأیید میکنم. منم همون روز که برام کامنت گذاشتی این هماهنگی زیبای توی خونه هامون رو خوندم ولی نمیتونستم پاسخ بدم. منو ببخش. حس قشنگیه همراهیمون عزیزم آرشیدای منو ببوس
مهسا مامان نورا
9 آبان 92 17:31



حس قشنگت رو عشقه
مامان آرشين
9 آبان 92 21:05



قربونت فرنازم
مامان خورشيد
11 آبان 92 9:36
ما خيلي با خورشيد اين بازي رو مي كرديم كه مثلا الان مي خواهيم بستني بخريم چند نفريم و چند تا بايد بخريم و بعد يكي مي گفت من نمي خورم و ما مي گفتيم حالا بايد چند تا بخريم. الان خيلي خوب رياضي مدرسه رو پيش ميره و مفهوم جمع و تفريق رو خيلي خوب فهميده.
براي نيرواناي عزيزم نهايت دونستن رو آرزو مي كنم.


شما بهترین بازی رو با خورشیدم انجام دادین. چقدر خوب پایه ی مفاهیم ریاضی رو براش ساختین. آفرین عزیزم. خورشیدم تا ابد تابان باد. ممنونتم همیشه همراهِ من
مامان مهبد كوچولو
11 آبان 92 10:47
عزيزم الهي كه با موفقيت و سربلندي به نقطه ي نيروانا برسي و هميشه شاهد لبخندت و درخشيدن باشيم . درخششت رو هم توي اولين صفحه ي ماهنامه مهر آيين ديدم و بسي لذت بردم ستاره ي درخشان ِ من !


قربون محبتت خاله مهدیه جونم. نگاه قشنگتون همیشه نورانی باد. مرسی از توجهتون بهم. مهبد نازنین ما رو ببوسین. دلمون تنگشه. میدویم میاییم ببینیمش
مامان لوبیا
11 آبان 92 17:23
سلام نیراونا خانم خوش اومدی لطفا برای گرفتن اندازه ها روزی که مزون هستم با شماره ثابت 22936127 تماس بگیرید که اندازه ها رو بهتون بگم ممنون

www.nazdoneh2.blogfa.com


سلام خاله جون. چشم. ممنونم
الهه مامان یسنا
11 آبان 92 21:46
عزیز دلم چقدر دارین بزرگ میشین! چقدر مهد میتونه تو بزرگ شدنتون تأثیر بذاره. دقیقا منم دارم زمزمه هایی ازین جنس میشنوم و چقدر شیرینه.... دوستت دارم نیروانای زیبای من


خیلی الهه جون، اینقدر که هر روز یه بیت شعری، یه آیه ای، یه جمله ی قشنگی، یه اثر هنری ... آدم واقعاً تغییر کردنشون رو متوجه میشه. ببوس یسنای گلم رو
سوژه ی قاصدک ها
13 آبان 92 16:25


امیدوارم همیشه سلامت باشین...
سلااااااام


ممنونم الهه ی عزیز. کوچیک نوازی کردین
ورده
18 آبان 92 12:56
سلام من ورده هستم .شما خیلی زیبا احساسات و عواطفتون و بیان می کنین .با اجازتون یه سر ی از یادداشتاتون و خوندم .ایشالا که دخمل خانمت همیشه شاد و سلامت باشه عزیزم .اگه دوست داشتی بیا با هم تبادل لینک کنیم مم حرفهایی برای گفتن دارم البته از اون ور اب .ممنونم

سلام عزیزم. ممنونم از حضورت. نگاهت بعث رونق این خونه ست. با کمال میل. من عاشق ایتالیام. خیلی دوست دارم بدونم یه هموطن توی اون فضا چه حس و حالی داره. خوشحالم از یافتنت