نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره

نيرواناي عزيز ما

به آیینِ مهر

1391/11/29 0:00
نویسنده : مامان فريبا
6,797 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نیکونهادِ من! اگه یه روز عاشق شدی و دلت پر میکشید برای روزی که تمام عشق و دلدادگیت رو به نیمه ی یافته شده ت هدیه کنی، دلم میخواد اون روز "سپندارمذگان" باشه. آرزو میکنم که نیمه ی دیگر تو هم این روز رو به نام تو و عشق، همیشه پاس بداره و هر سال با شکوه هر چه تمام تر برات جاودانه کنه. یادت باشه که پیام من رو به فرزندتم برسونی تا سینه به سینه این آیین رو مانا کنن. بیست و نهم بهمن رو توی روزمرگیات به رنگ قلبی عشق، حیات ببخش.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

صبا
29 بهمن 91 0:09
خاله جون شما هم هنوز بیدارید ؟!

انگار متوجه نبودم اونموقع ولی الان بیدارم . فدات اولین

صبا
29 بهمن 91 0:14
چقدر قشنگ خاله جونم .
خوش به حال نیروانا که یه مادر دور اندیش داره.
نیروانا جونم خوش بخت ترین باشی عزیزم.

فدات صبای من! برای تو هم بخت و اقبالی بلند آرزو دارم که به نیروی درونت خودت بدستش بیاری.
مامان مینا
29 بهمن 91 0:38
اولم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توی عاشقی همیشه آره عزیزم. میبوسمت و ممنونم که همراهمی. حتی در خاص ترین ثانیه ها، صفر عاشقی!
مامان مینا
29 بهمن 91 0:39
چه متن زیبایی!!!!!!!!!!
با این موسیقی که مخصوص وبلاگتونه آدم یه جاهایی میره....


فدات مینای من! تنها دِلایی که عاشقن سوار بال خیال میشن و ... خوش بحالت مامانی عاشق
مرجان مامان آران
29 بهمن 91 1:32
سلام عزیز دل مهربونم که به یادمونی
خیلییییییی دوستون داریم
چقدر خوبه این روزا انقدر براتون مهمه و ثبتش میکنید
خوشبحال نیروانای خوشگلم با این مامان خوب و فعالش

سلام عزیزم. مهربونی رو از تو یاد گرفتم دوست خوبم.
همیشه شاد و تندرست باشی و آران عزیزت همچنین.
روز عشق بر شما مبارک عزیزم. به زیباترین شکلی امروزتون سپری بشه الهی
مامان آینده یه فسقلی
29 بهمن 91 3:18
باز هم مثه همیشه، عالی بود


فدات عزیزم. روز عشق بر تو مبارک. همیشه عاشق باشی
مامان ساينا
29 بهمن 91 7:17
ايووووووووووووووووووووول


عاشقتم. سپندارمذ مبارک
مامان خورشيد
29 بهمن 91 7:47
و عشق، تنهاعشق
ترا به گرمی یک سیب می کند مانوس.
و عشق، تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد،
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن.
********************************
ممنون از پيغامتون براي ديكته خورشيد. از هيجان نفسم بند اومد.


فدات شم. قابل تو و خورشید تابانت رو نداشت عزیزم. فی البداهه بود. خودمم خیلی حال کردم
الهی بهترینها رو بنویسه همیشه
کاکل زری یا نازپری
29 بهمن 91 9:51
الهیییییییییییی این روزو به شما و همسرتون و نیروانای عزیزم تبریک میگم انشاالله خوشبختی رو با همه وجودش تجربه کنه نیروانای گلم و بهترین ها قسمتش بشه عشقتون مستداااااااااااااااام

فدات شم هانیه جونم. برای تو و باباحمیدرضا و کاکل زری و نازپری هم ماناترین عشق رو آرزو دارم عزیزدلم. شاد باشی پیوسته
مامان نیایش
29 بهمن 91 10:31
عزیز دلم همیشه عاشق باشی روز عشقتون مبارک
چه قدر قشنگ تصویر کردی این عشق رو این روز رو این عاشقانه ها رو مثل همیشه


قربون محبتت عزیزم. برای تو هم دنیادنیا عشق آرزو دارم، این روز و هر روز.
نگاه تو همیشه زیباتره، عظمت توی نگاه توست عزیزم. ممنونتم
مامان تسنیم سادات
29 بهمن 91 10:37
دختر نیکو نهاد ....
چه صفت زیبایی.
دختر نیکو نهاد از طرف من مامانی رو ببوس

قربون نهادِ نیک تو دوست خوبم. میبوسمت
مامان یسنا
29 بهمن 91 11:48
سپندارمذگان مبارک بانوی ایرانی.. چه جالب که هر دومون تو یه ساعت پست گذاشتیم

فدای تو بانو! عاشق صفر عاشقیَم و تو که این لحظه رو با من پاس داشتی
محبوبه مامان الینا
29 بهمن 91 13:30
ممنون که یادآور آیین با اصالت گذشتگانمون هستی عزیزم


فدات عزیزم. روز عشق بر تو مبارک دوست نازنین من

صبا
29 بهمن 91 14:34
مر30


فدات
ستاره زمینی
29 بهمن 91 17:35
چه عارفانه و پر احساس.

مرسی عزیزم. دلت احساس رو قشنگ میگیره. قربونت بااحساس
ویدا
29 بهمن 91 23:23
دوستم من با اجازه این پست رو تو وبلاگ آرام عینا" کپی کردم!!!

اختیار داری عزیزم. باعث خرسندیِ منه. آرامم رو ببوس
صبا
29 بهمن 91 23:32
نیروانا جونم تپش قلب تو زیباترین آهنگ زندگی من است
خاله جوتم زندگی بدون جملات قشنگ و شیرین شما زندگی نیست بلکه مردگی است.
فداتون .

خدای من صباجون، این چه حرفیه! هیچ وقت از هیشکی و هیچی برای خودت بُت نساز عزیزِ دلم. اینو به عنوان یه نکته از من داشته باش. اینهمه محبتی که به من داری قابل تقدیره و منو حسابی شرمنده میکنه ولی تو الان توی سنی هستی که سریع تحت تأثیر قرار میگیری. منم این سنین و روحیات رو داشته م و تجربه کرده م. چون خیلی دوسِت دارم ازت میخوام هر چی از من خوب میبینی و شایسته ی توجه، بپذیر و اگه دوست داشتی الگو قرار بده ولی نذار من بُتی باشم برات. اونوقته که اگه یه حرکت خطای کوچولو هم از من دیدی تماماً تو رو به هم می ریزه و ممکنه برات خیلی مضر باشه. بذار من برات در حد یه معلم کوچولو باشم اگه اجازه میدی و معلمی که خودش منزه نیست و ممکنه به حکم انسان بودنش خطا هم بکنه.
خیلی دوسِت دارم عزیز دلم. نیروانا هم دوسِت داره

مهری ولیان
29 بهمن 91 23:52
سلام به مامان فریبای عزیز و نیرواتاجان!
فریبای عزیزم نوشته هات همه جذاب و خوندنی و مفیدند ی بار ، ی کامنت بلند بالا برای یکی از پست های قبلی فرستاده بودم ظاهرا ارسال نشد کلی از روزهای کرمان که با هم بودیم و حسابی خوش گذشته بود نوشته بودم همیشه خاطرات خوب اون روزها رو مرور می کنم و منتظرتون در شمال هستم.
مرسی از تو و خونواده ی نازنینت .
به وبلاگ جدیدم سری بزن.
می بوسمت.نیرواناجان رو هم ببوس.

سلااااااام بانوی مهر! احوال شما!
همیشه مهر و صفاتون بهم میرسه، چرا اتفاقاً برای پستهای پارسال گذاشته بودین و سفری که اشتیم و من جواب دادم ولی بی دقتی کردم متوجه آدرس سایت نشدم این شد که سعادت زودتر یافتن ِ طومار دل رو نداشتم. منو به بزرگواری خودتون ببخشین. منم خیلی دلتنگ اون روزا و دیدار شمام. همه جور وامدار محبتتونم

نازنین (مامان ثنا)
30 بهمن 91 2:37
واقعا لذت بردم. انشالله همیشه هر ثانیه زندگیتون پر از عشق دوستم

متشکرم نازنین جان، منم با تمام وجود عشق رو برای هر لحظه تون آرزو دارم
مامان مهبد كوچولو
30 بهمن 91 8:13
سپندار مذگان بر شما هم مبارك . دختر نيكو نهاد انشالله كه زيباترين و آسماني ترين عشق ها نصيب وجود پاك و بي آلايشت گردد . فريباي نازنين اميدوارم همه ي روزهاتون سپندار مذگان باشه و پر باشه از عشق و شور و صفاي دل

متشکریم بانو مهدیه ی نازنین، و برای شما و مهبد عزیزم هم عشقی ناب و بی بدیل و بی انتها آرزو دارم
مامان آناهيتا
30 بهمن 91 11:23
واي حظ كردم دختر. عاشقتم با اين قلمت. بووووووووووووووس

واسه همینه که منم عاشقتم مهربون
مامان آناهيتا
30 بهمن 91 11:26
چقدر خوب كه اين مراسم ها رو به نسل هاي بعد منتقل كنيم. ممنونم كه اينجا نوشتي تا به يادگار بمونه. حالا كه فكر مي كنم مي بينم كاش من هم نوشته بودم. ببوس نيروانام رو كه اين روزا پا به پاي بابا حامد در جهت پيشرفت مهدكودك راه مياد. قربونش برم من.

قربونت برم زینبم، فکرشو نکن. حتماً تو هم این آیین قشنگ رو به آناهیتام منتقل میکنی. حالا ننوشتی هم عیب نداره، وقت برای نوشتن بسیاره.
قربون محبتت. برای همه دعا کن که توی این اوضاع هیشکی به هیشکی و همهمه و هیاهو، اون کاری که درسته و باید، انجام بشه. ببوس آناهیتام رو

مهسا مامان کیارش
30 بهمن 91 18:17


ممنونم از حمایتت عزیزم
مامان سانای
1 اسفند 91 0:02
خدایا!

به هر که دوست می داری بیاموز که:

عشق از زندگی کردن بهتر است،

وبه هر که دوست تر می داری بچشان که:

دوست داشتن از عشق برتر است.


آمین

مامان احسان
1 اسفند 91 9:20


فدای اینهمه بوسه و عشق. همه ش تقدیم وجود تو و احسان گلم
مامان بردیا
1 اسفند 91 10:49


عشقی بانو!
مامان احسان
1 اسفند 91 11:29
سلام فریبای گلم ممنون از همه مهربونیهات چه جالب که اردیبهشتی هستید خوشحالم و دوستت دارم

سلام عزیزم. قربونت ما بیشتر
مامان احسان
1 اسفند 91 11:31
دوست ت داریم خاله مهربون

لطف داری عزیزم. دل به دل راه داره.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
1 اسفند 91 11:51
فریبا جون مثل همیشه زیبا نوشتی
امیدوارم روزگارتون پر از عشق و دوستی و همیشه و هر روزتون روز عشق باشه

خانمی بدو بیا وبلاگم که دعوت شدید به مسابقه

فدات شم عزیزم. زیبایی. برای شمام هر لحظه عاشقی رو آرزو دارم
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 13:33
مثل همیشه زیبا


دوسِت دارم
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 15:19
سلام خاله جون من تو مسابقه شرکت کردم وبرای برنده شدن به رای شمااحتیاج دارم ممنون میشم به این سایت بری و بهش رای بدی
خـــــــــــــــــالــــــــــــه امروز اخرین روزرایگیری
http://shahrekhatere.niniweblog.com/
کد515امیرمحمد
رای دادی خّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــبـــــــــــرم کن حتما تا ازت تشکر کنمــــــــــــ

مامان امیرمحمد عزیزم. منو ببخش دیر رسیدم.واقعاً شرمنده شدم
ایشالا امیرمحمد برنده باشه همیشه
صبا
1 اسفند 91 21:47
مرسی خاله جونم.
ولی من اومدم براتون جمله قشنگ بگم مثله اینکه زیاده روی کردم.
ببخشید.
راستی من اپم.

فدای محبتتم صبای من، میدونم دلت پاک و بی آلایشه، برای همینه که خیلی میخوام مواظبش باشم و باشی. فدات
دوسِت دارم عزیزم سعی میکنم زود زود بیام، هرچند الانم دیره