نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

پایان خوش یک دهه تولدبازی

1391/9/28 14:42
نویسنده : مامان فريبا
7,708 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از جشن تولدت، آخر هفته رفتیم کرمان و یادبودهای تولدت رو برای مامان بزرگی، آقاجون، خاله ها و داییها بردیم. جمعه شب شیدا و آوای نازنین (نوه های آبجی شهلای عزیزم) که تنها دوستای کوچولوی تو توی فامیل هستن، پیشمون اومدن تا یه جشن کوچولوی تولد دیگه بخاطرشون برپا کنیم.

و به عنوان حسن ختام زیبا، ساینای عزیزم که به چند دلیل نتونسته بود بیاد تولدت و حسابی هم جاش خالی بود با مامان صالحه ی گلش اومدن تا 91/09/19 مون هم بیادموندنی بشه.

عزیزِ دلم، اینقدر این دهه برام پر از خاطره است که فکر کنم مزه مزه کردن شیرینیاش تا سال دیگه همین موقع طول بکشه. برای همه ی دوستای عزیزم که همه جوره شادیمون رو شکوه بخشیدن زیباترین آرزوها رو دارم و امیدوارم با این سریال طولانی دلزده شون نکرده باشم. خدا کنه اینقدر معرفت کسب کنم که به شادیای نی نی های نازشون جبران کنم. نازنینم دوستای خوبتو همیشه بنواز.

 ------------------------------------------------------------------------------------------

پي نوشت:

هديه ها و يادگاريايي كه اين كارناوال شادي داشت بي حد و جاودانه است. تا ابد وامدار محبت عزيزانمم:

دوستاي نازنينم كه ساعت دو و چهل و پنج دقيقه بامداد يازدهم آذر، خواب رو به چشماي نازشون راه ندادن تا لحظه ي تولدت رو برام جاودانه كنن الهه ي نازم مامان يسنا و فريده ي نازنينم خاله ي نيايش، همينطور تك خاله ي كوثر جون كه اونموقع سحرگاهي با همراهي و كامنتاي خوشگلش خلوت مجازي دوستانه مون رو صفايي صدچندان بخشيد

دوستان و خونواده ي گلم كه سرچشمه و كرمان خونه مون اومدن و با هديه هاشون شرمنده م كردن، عليرغم اينكه ازشون خواسته بودم خودشون رو توي زحمت نندازن

دوستاي عزيزي كه از راه دور برات هديه فرستادن، ياوراي هميشه مؤمن خاله گلناز با وندا و هاناي عزيز، زهره جونم و دختر نازنينش نيايش

 همه عزيزاي من كه توي وبلاگهاشون از نيروانا و تولدش ياد كردن يا پست اختصاصي گذاشتن خصوصاً‌ دوست دوباره يافته م فريباي نازنين كه با شناسوندن  وبلاگ دردونه هاش توي روز تولدت حسابي شگفت زده و شادم كرد.

همه ي دوستاي گلم كه توي هر پست مربوط به تولدت به خونه مون اومدن و بارها و بارها يادگاري تولدت مبارك گذاشتن.

خانوم روانشناس و مشاور عزيزمون كه با تمام وجود آرزو ميكنم هر لحظه ي زندگيش بركت باشه كه لحظه هاي شاد و ناشاد زندگيمون پناه امن و آراممونه توي اين شهر غريب! كه با اين كارت تبريكي كه برام ايميل كرد حسابي سورپرايزم كرد 

 

و دوست عزيزم مهدخت مامان برديا كه شب تولدت عكساي بسيار زيبايي از تو برام فرستاد كه با همه ي عشقش ساخته و پرداخته. خيلي وقت نيست كه با هم دوستيم ولي انگار ساليان ساله كه از همراهي و عشقش بهره مندم

 

و همه ي دوستاي نازنينم كه همه جوره شادم كردن و خداي نكرده فراموش كردم نامشون رو بطور خاص ببرم.

خيلي دير اين پي نوشت رو گذاشتم . ايمان دارم كه عزيزاي من همه شون بزرگوارن و منو ميبخشن.

 دخترم اينو هميشه يادت بمونه كه قدردان باشي!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

الهه مامان یسنا
26 آذر 91 23:13
سلام نازنین. واسه ماها که از فامیل به دوریم این موقعها خیلی خوش میگذره چون همه جا شادی داریم و همه جوره خوش میگذرونیم.ما هم واسه یسنا این دوساله دوبار توبد گرفتیم. حالا تا امسال چی پیش بیاد.خوش باشید

فدای مقام اولیت بشم من که در جانبداری و نظردهی به پستهای من همچنان محرزه.
امیدوارم هزاران بار تولدش رو مضاعف جشن بگیرین و امسال هم به شادی و شکوه و تعداد هر چه تمامتر. میبوسمتون نازنینا
الهه مامان یسنا
26 آذر 91 23:44
تو کف موندی نه؟؟؟؟ میدونی یه جور تله پاتی بود انگار دقیقا وقتی آپ کردی یهو دلم هوس نت کرد و خوب اومدم خونه نیرواناجونم که اینجا خیلی بهم خوش میگذره. دوستتون دارم

فداي طول موج بلندت بشم كه تله پاتيش همينجور منو تو كف ميذاره. قربون محبتتم هميشه و همه جوره. منم دوسِت دارم و يسناي گلم رو. ببوسش. الهي بهتر شده باشه
مامان خورشيد
27 آذر 91 8:44
به به به اين دهه پر لذت. قربون اون شمع فوت كردن خوشمزه است كه چه انرژي داره مي سوزونه. حتما انرژي خوب اين روزاتون باقيه روزاي سالتون هم تا تولد ديگه عزيزترين شاد و پر لذت مي كنه.

لطفت هميشه شامل حالمونه خاله جون. بازم ممنونم از نگاه قشنگت. خدا كنه همينطور باشه و براي همه ي عزيزان هم تمام روزا به شادي بگذره
مامان هستي وهانا
27 آذر 91 8:50
مامان عزيز دست گلت درد نكنه .نيروانا جان بايد به داشتن مامان وباباي به اين خوبي افتخار كنه .هميشه شاد باشيد.

مرسي فريبا جونم. اما هنوز خيلي مونده مامان خوبي باشم. برام دعا كنين. شادي رو براي شمام لحظه لحظه آرزو دارم
مامان حسني
27 آذر 91 8:51
سلام فريبا جان
هميشه ايام خوب وخوش وخندون داشته باشيد
نيروانا جونم چطوره قربونش برم كه اينهمه بزرگ شده خانوم شده :

سلااااااااام فائزه جونم. خيلي دلم برات تنگ شده بود. مرسي كه با همه ي اوضاع خوب و بد اين مدتت ابزم ياد ما كردي. هميشه شرمنده ي محبتت. ببوس خانوم گل رو
مامان نیایش
27 آذر 91 9:58
سلام عزیزم خوبی خوشی دلمون براتون تنگ شده بود خوش گذشته حسابی معلومه خدا رو شکر این تولد بازی هم عجب شور و نشاطی داده بهتون و بهمون خیلی عالی عکس ها هم خیلی قشنگه دستتون درد نکنه کلی کیف کردم وای مخصوصا اون عکس ساینا و نیروانا که شمع فوت میکنن خیـــــــــــــــــــــلی با مزه شده خوردنی شدن جفتشون شاد باشید همیشه دوستای ناز

سلام زهره جونم،‌ منم هميشه دلتنگتون ميشم. ميدوني هميشه فكر ميكنم براي دل كوچيك نيروانا و كودك درون خودم خيلي زياده كه يه سال صبر كنه و بعد يه بار تولدبازي كنه. اينه كه يه طول زمان رو، خودمون خودمون رو شنگول ميكنيم براي ذخيره ي انرژي. خدا كنه دل همه شاد باشه هميشه. ميبوسمت عزيزدلم. مرسي از نگاه قشنگت
زینب
27 آذر 91 10:09
با آرزوی بهترینها برای نیروانای عزیز و خانواده گلش در سال پیش رو.

و بهترينها براي دياناي گلم و خونواده ي گلش. آمين
مامان تسنیم سادات
27 آذر 91 10:19
نیروانا جان حسابی تولد بازی کردی یاااااا..... اون تولد که تاریکه چقدر رویایی شده ....

قربونت خاله جونم. قشنگي
نجمه
27 آذر 91 10:39
سلام
از لينكي كه گذاشته بودي رفتم توي وبلاگ شيداگلي واي واقعا خوشمل اين دخمر گلي عزيزم چقدر خواستنيه اون روزاي اولم كه وبلاگو افتتاح كرديد و اون عكس اولي رو گذاشتيد واقعا دوست داشتني بود حالا ميبينم هر روز خوشگل تر و خواستني تر از ديروز واقعا ميخواهي از توي عكس درش بياري و بخوريش اين جيگر طلا رو پس جمع شيدا و آوا و نيروانا ديگه كل دختر خوشگلا جمع شدن تو فاميل شما كه اونم به خاطر دل مهربون خودت هست كه زيبايي ها جذبت ميشن

خوشگل ميبيني عزيزم. چشاي خودت قشنگه و دل زيبابينت. ممنونم هزاران بار. دوستان و اطرافيان نازنيني دارم كه بخاطر دل مهربون و پاك اونا،‌ زيباييها بهم ارزاني داشته ميشه. خدا همه ي عزيزانم رو محكم توي دستاي خودش نگه داره
مامان مهبد كوچولو
27 آذر 91 13:33
سلام عزيزم . اميدوارم كه همه ي لحظه هاتون تولد زيباي لبخندها و شادي ها باشه . بالاخره قسمت پاياني سريال زيباي تولدهاي نيروانايي با خوبي و خوشي منتشر شد به اميد اينكه شاهد ِ هميشه دور هم بودنتون و خوش بودنتون به بهانه ي تولدبازي و .... باشيم . دوستتون دارم تا هميشه
البته ببخش بر من اگه اشكال در جمله بندي ها داشتم . هر چي از دلم گذشت بدون ويرايش اينجا نوشتم .

مهديه جونم. هر چي از دل قشنگت بربياد عاليه، بي هيچ عيب و نقصي. منم آرزو ميكنم تو اين دنياي هيشكي به هيشكي هميشه اينقدر دل و دماغ داشته باشيم كه يه بهونه ي قشنگ رو عََلَم كنيم براي هميشه شادبودن. اينام يهويي به دلم گذشت. فدات خانوم گل كه دل قشنگت دست دل آدمو ميگيره مهبدم رو ببوس
مامان آرشين
27 آذر 91 13:53


دوسِت دارم. مرسي عزيزم
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
27 آذر 91 14:59
یوووووووووووووهوووووووووووووووو
جیــــــــــــــــــــــــــــغ ...هوووووووووووووووورا ...

وبلاگ فسقِلی آینده ی ما هم افتتاح شد ...

از نی نی خبری نیستا... فعلا پیشاپیش وبلاگ زدیم واسش...
تشریف بیارید و با نظرهاتون ما رو سرافراز کنید ...
بوووووووووووووس

آدرس: nini6368.niniweblog.com


هورااااااااااااااااااا
خدا كنه آرزوهاي آدم همينجوري زودِ زود به واقعيت برسن. خيييييلييييييي خوشحالم. ايشالا ني نيِ دردونه ت هر وقت قراره صاحبِ‌ خونه ت بشه بسلامتي و شادي بشه.
حتماً حتماً با سر اومدم
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
27 آذر 91 15:46
واااااااااااااااااااااای ... الهـــی ... جــــــونم! چه باحال ... دهه ی تولد ...

امیدوارم تموم زندگیت پر از روز های خوب و خوشگل و بیاد موندنی باشه عـــــــــزیزم ...

عکس هااااااااااااااااا هم بی نظیر بودن... واقعا از دیدنشون به وجد اومدم ... مرســــی فریبای نازنین

فدات شم تك خاله جون. آره ديگه كارناوالش 10 روز مهمون دلامون بود. نهايت آرزوم اينه كه زمين باشه و زمان نايسته و دورهاي قشنگ همچنان تكرار بشه. ممنونم عزيزم

مامان پارمیسی
27 آذر 91 19:40
من شخصا از دیدن عکسای نیروانا سیر نمیشم چه برسه دلزده. ایشالا همیشه شاد باشید و هر روزتون عید و جشن باشه.

دلت درياست عزيزم. ممنونتم. براي شمام شادي بي وقفه آرزو دارم
مامان بردیا
28 آذر 91 8:35
فرمایشاتی می فرمائید فریبا جون.کلی ذوق کردیم و شاد شدیم از دیدن شادیتون.

عاشقتم و دلت كه هميشه بهاره
سارا مامان آرام
28 آذر 91 9:08
عزیزدلم چه دهه پرباری داشتینااااااااا
همیشه به شادی دور هم جمع باشین انشاءالله
پیشاپیش یلداتون مبارک

ممنونم ساراي عزيزم. پرباريش به نگاه قشنگ شما دوستاي گلمه. ايشالا براي شمام هميشه شادي رقم بخوره.
يلداي شمام مبارك عزيزم.
من همچنان با كامنت گذاري توي پرشين بلاگ مشكل دارم. بيستمين دندون آرامم مبارك. چه كار خوبي كردي اين تاريخ قشنگ رو براش ثبت كردي. من حواسم به آخرين دندن شيري نيروانا نبود كه كي دراومده. آفرين به مامان خوش ذوقي كه شما باشي.
چه عكساي نابي از آرام روي ديوار خونه ش زدي. عاليه عالي
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آذر 91 10:02
قربون این دختر ناز برم که همه دوسش دارن و هی براش تولد میگیرن.

قربون قدمتون كه شمام همه جوره همراهيمون كردين. دوسِتون داريم
ستاره زمینی
28 آذر 91 10:13
عزیزم یه دهه تولد
انشالله زندگیتون همیشه به خوشی و شادی و سلاامتی باشه عزیزم
با ارزوی بهترینها برای شما.

ممنونم ستاره ي عزيزم. هميشه بدرخشي
ستاره زمینی
28 آذر 91 10:19
@};
ارزوی بهترینها برای شما-


مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 آذر 91 11:57
سلام و سلام به مامان فریبا و دختر پاییزی اش

همیشه شاد باشید و در جمع خانواده و دوستان

خوش باشید و خوش بگذرونید
پیشاپیش یلداتون مبارک

سلام عزيزم. ممنونم همواره. يلداي تو گل دختري هم مبارك. خيلي خيلي خوش بگذره الهي
الناز(مامان بنیا )
28 آذر 91 14:20
بازم مبارککک تولدبازی

مرسي عزيزم. ميبوسمتون
مامان ماهان
28 آذر 91 15:35
ای جووووووووووووووووووونم چقدر ناز شدی عزیز دلم
تولدت با تاخیر مبارکههههههههههههههههه

مرسي عزيزم. تولد ماهانمم مبارك باشه. منم طبق معمول به پاي محبت دوستام نميرسم. لطف داري خاله جون
مامان ماهان
28 آذر 91 15:35
دلهايتان دريايي ؛ شاديهايتان يلدايي؛ پيشاپيش مبارك باد اين شب آريايي!!!

ممنونم يلداي شمام مبارك دوست نازنينم
مامان احسان
28 آذر 91 15:42
سلام عزیزم ممنون بهتره خدا رو شکر

سلام، سلام. خيلي خوشحالم. خدا رو شكر. ببوس احسانم رو
مامان درسا
29 آذر 91 0:56
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون

سلام دوست خوبم. به درساي گلت 5 امتياز دادم. ايشالا هميشه موفق باشه
مامان یه فسقِلی
29 آذر 91 1:03
بلــــــــندترین شــــب سال هـــم خورشـــید را مـــلاقات خـــواهد کـــرد و این یعــــنی بوســـه گـــرم خـــداوند بــر صـــورت زندگـــی، وقـــتی همـــه چـــــیز یـــخ مــــیزند

و

تــــو ای لبخنـــد زیـــبای خـــدا، یلـــدات مبـــارک...

اين تبريكت قشنگ و منحصربفرد بود عزيزم. لذت بردم. خصوصاً كه با اسم جديدِ مامانِ يه فسقلي برامون فرستاديش. تو هم تك خاله ي نازنين كوثري و هم مامان يه فسقلي دردونه ي ناز كه هنوز نيومده دورش ميگردم. فداتون.
يلدا و تولد تو هم هزاران بار مبارك عزيزم
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
29 آذر 91 1:14
عزییییییییـــزم... من که واقــــعا لذت بردم از ایــنکه اون شـــب یا به قول شـــما سحرگاه، بیدار بــودم و تونســـتم با تبریـــکم، خوشحالـــت کنم ... یه جــــورایی افتخار مـــیکنم ...
ایشالا جشن 103 سالگیشـــــــو تبریک بگیم... دونه ی زیبای برف
مرســــــــــــی که از منم یاد کردی...و من به خود میبالم که در این عصر یخی، دوستانی دارم همه گرم و باصفا

عزيزم،‌ هر بار يادآوريِ اون بامداد، دلم رو روشن ميكنه. من مفتخرم به داشتن دوستاني به گرماي خورشي. خورشيدي كه حتي پس از طولاني ترين شب سال هم گرماش رو از زمين دريغ نميكنه. توي اين عصر يخي اينهمه خورشيد دارم. خوش بحالم
مامان آناهيتا
29 آذر 91 7:49
قربونت برم من كه اينقد دلبري و تو دل برو. حالا در نظر بگير اين همه دوست كنارت بودن اون وقت مامان و بابايي مي بايست هتل پارس كرمان رو براي جشنت رزرو كنند البته كه اين كار رو مي كردن. الهي هميشه جشن تولدت برات باشكوه باشه نازنينم. تو شايسته ي بهترين هايي بانوي رنگين كمون.

صفا و محبتت رو بگردم خاله زينب. ما هر كار بكنيم به گرد مهر و وفاي تو كه نميرسه. هميشه گفتم جز عشقي كه از اطرافيانم به دل دارم هيچي توي اين دنيا ندارم. من هيچي نيستيم جز اينكه دوستايي دارم با دلهايي به وسعت آسمون و دريا .خدا كنه نيرواناي من هم از داشتن اين سرمايه ي لايتناهي سرشار باشه. كاش واقعاً كاش سعادت ديدار عزيزان و در كنارشون بودن رو داشتيم. جاش مهم نبود چون مطمئنم با حضور دوستاي گلمون هر جاي اين دنيا بهشت برين و باشكوهه. باروني و سخاوتمند بانو!
من و نيروانام شكرگزار اينيم كه بدون چتر زير بارش مِهرتيم. خدايا شكرت
مامان بردیا
29 آذر 91 7:54
صورتت رو بگیر سمت شیراز... هزاران بوسه سپردم به دست باد تا بهت برسونه. امیدوارم امانت دار خوبی باشه.ممنون که در شادی های پرنسس کوچولو من و بردیا رو هم ثبت کردی


نسیمی کز بن آن کاکل آیو مرا خوشتر ز بوی سنبل آیو
فداي محبتت كاكوشيرازي من!
دستت رو ميبوسم و روي ماه اون شاهزاده ي شيراز رو. سرفرازم به داشتنتون

مامان هستي وهانا
29 آذر 91 8:48
ممنون فريبا جون از دل پر مهر ومحبتت
شادي دو طرفه اي بود وخاطره اي ماندگار.

دريايي،‌زيبايي
مامان ماني مسافر كوچولو
29 آذر 91 13:57


ممنونم دوست عزيز. لطف كردين
مامان سهند
29 آذر 91 14:19
سلام عزیز دل خالههههههههه امیدوارم همیشه شاد باشی و زندگی بر وفق مرادت باشه عسلکممممممممم هدیه هات هم مبارکت باشه، ممنونم از خاله مهربون مامانی گل دختر نازت رو از طرف من و سهند کوچولو ببوسسسسسسسسسسسس

فدات خاله جون، هميشه بر شما هم مبارك عزيزم. سهندم رو ببوس حسابي
هاله
3 دی 91 12:08
عزیزم همیشه تنت سالم باشه وروزگارت به کام
با داشتن همچین پدر ومادر خوب ونمونه ای . با وجود این همه دوستان با معرفت مگه میشه روزگار به کام نباشه
تولدت مبارک

فداي مهربونيات خاله ي خوبم. خدا كنه بتونيم پدر و مادر خوبي باشيم. خدا كنه. دوستاي بامعرفتمون حرف ندارن. عالي عالي. دنيا به كام همه باشه الهي
مرسي قربونتون برم

امیرمهدی و عمی
5 دی 91 18:55
سلام
وای خوشبحالمون انشااله همیشه لبتون خند.ن دلتون شاد باشه

فداتون. ايشالا شمام هميشه شاد و خندون باشين عمي مهربون
مامان علی
17 دی 91 22:36
فریباجان با تاخیر تولد نیروانای عزیزم رو تبریک می گم . بر تو هم فرخنده باد گوارای وجودت، سالروز بهترین مخلوق خدا شدنت ... برای نیروانای عزیز در ماهای آغازین چهارسالگی بهترین ها رو آرزو می کنم ، همراه با صحت و سلامت این ملکه برفی عذرم رو بپذیر دوست خوبم

سلاااااااااااام،‌ عزيز من كجا بودي!!!! اومدم بگم خيلي وقته ازت خبر ندارم اومدم خونه ي شاه پسرت ديدم اي دل غافل،‌اين منم كه ازت خيلي وقته خبر ندارم. يادمه كه اين اواخري كه آپ نكرده بودي برات پيغام گذاشته بودم ولي اينقدر پست آپ شده ي جديد داشتي كه به نظرم خيلي ازش گذشته. هر چي ميخونم نه تموم ميشه،‌نه سير ميشم. تو هم منو ببخش بانو! بايد يك دل سير بخونمت. مرسي كه بازم پيشمون اومدي. ببوس علي ما رو