نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نانانوئل

1391/9/22 10:36
نویسنده : مامان فريبا
7,716 بازدید
اشتراک گذاری

عليرغم رسيدن سطح انرژي به ميزان صفر در انتهاي شب مراسم تولدت،‌ با بهره گيري از منبع انرژي اي كه مفتخر به ميزبانيش بوديم، همون خاله سميراي نازنين، هديه هاي تولدت رو كه از خاله گلناز تيساگل خريده بودم تنت كرديم و با اين شمايل مسيحاييت شادي اونشبمون رو به اوج رسونديم: 

هيچ دقت كردي ببيني چه نقش و نگاري از كوچيكيات روي ديوارا مونده!!! تا حالا پشت مبل بودن خيلي معلوم نبود. وقتي هم چيدمان مبلها رو براي تولدت تغيير داديم اينقدر دير شده بود كه نتونستم اون آثار پيكاسوييت رو از ديوار بزدايم. بمونه يادگاري براي خودت. هر وقت بهت ميگم وقتي كوچولو بودي اين كار رو ميكردي اون كار رو ميكردي،‌ عين همين قيافه اي كه توي ژست صفحه ي اصلي داري به خودت ميگيري و با يه عشقي ميگي "اي جاااانم"،  ني ني يي هاي خودت رو قربون صدقه ميري. فداي تو بشم من اي به رنگ قلب!

راستي يه چيز ديگه، كمربند مشكي لباست رو كه يادمون رفت ببنديم. تازه نگاه ميكنم ميبينم بابانوئل، كفشش هم مشكيه و مال تو قرمزه،‌ حالا خيلي هم طوري نيست ديگه تمام قلب شدي وروجك! نه كه قلب خيلي دوست داري قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان نوژاجوني
22 آذر 91 10:46
يه عالمه بوس واسه اين دختر خوشتيپ ونانازي.بازم تولدت مبارك.ماماني دستت درد نكنه همه چيز عالي بود واسه يه شب به ياد ماندني

ممنونم عزيزم،‌ نگاه قشنگت رو سپاس
مامان نوژاجوني
22 آذر 91 10:46
ماماني يه گلايه دارم چرا اسم من جز پيوندهات نيست

شرمنده ي وجودتم مهربون،‌ واقعاً منو ببخش. اين از بي حواسيمه وگرنه خودت ميدوني كه خيلي دوسِتون دارم. افتخاره لينك شدن بهتون.
بزرگواري بانو، ببخش
سارا مامان آرام
22 آذر 91 11:14
وای وای خوشگل خانم ، ماما نوئل ، چقدر تو دوست داشتنی هستی

خیلی باحال شده با این لباسا

قربون نگاهت ساراي من. مرسي از تعريفت. جون گرفتم
مامان نیایش
22 آذر 91 11:21
اینجا دیگه واقعا هیچ کلمه ای نمیشه گفت جز
WOW

مبارکت باشه این هدیه های قشنگ خیلی ناز شدی نانانوئل واقعا بهت میاد اینم از قلب قرمز که دوست داشتی دیگه چی میخوای
تو جون بخواه نیروانا

قربون اون هنر دستت که مونده یادگاری رو دیوار

چشاتو قربون،‌ wow گفتنن رو قربون خاله زهره،‌ مرسي كه برام پالس مثبت ميفرستي با تعريف و تمجيدات. نانانوئل آرزو ميكنه كائنات كلي هديه ي خوشگل برات بفرسته،‌ يادت نره جورابتو آويزون كني ها
فداي جونت بشم كه عزيزه زهره جون، هوارتا
صبا
22 آذر 91 11:25
خاله جونم خیلی خیلی ازتون متشکرم که بهم گفتید .
درست می گوییدراستش من یکم بی دقتم و اشتباهات درون اشعارم به خاطر این است که من همه ی شعر هایم را همان لحظه می سرایم .
یعنی وقتی موضوعی برای نوشتن ندارم گزینه ی ارسال مطلب جدید رو می زنم و هر چیزی که همان لحظه به یادم بیاید می سرایم .
خیلی ممنونم ازتون و سعی می کنم بیشتر دقت کرده و اشتباهاتش را درست کنم .
برای دکلمه هم خودم ان را گفتم . شما هم خیلی به من لطف دارید خاله جون که اینقدر نظراتتون نه تنها با ارزشه بلکه خیلی زیباست.
دستتون رو می بوسم . الهی فداتون بشم .
این لباس نیروانا جون خیلی قشنگه خاله جون .
قیافش خیلی خیلی بانمک شده .
می بوسمتون .بووووووووووووووووس

عزيزم،‌اين تمرين و مشق كردنت خيلي عاليه ،‌به نوشتن ادامه بده تا هميشه درگيرش باشي و كم كم ذهنت بسمت موضوعها و ايده هاي ناب و جديد سوق پيدا كنه،‌مثل اون ايده ي جوهر و قلم و اميد كه عالي بود.
هميشه بعدش وقت براي اين داري كه يه مروري بكني و اگه لازم شد اصلاح كني تا شعرت قشنگ تر بشه. اگه وبلاگت اين امكان رو داره كه چه بهتر وگرنه ميتوني پي نوشت اضافه كني و خلاصه هميشه، جا براي تجديدنظر هست. موفق باشي گلم. ممنونم بابت اينهمه نگاه و تعريف قشنگت از نيروانام. دوسِت داريم عزيزم
مامان هستي وهانا
22 آذر 91 11:31
واي خداي من فرشته ها توي هر لباسي قشنگ وزيبان.سليقه مامان هم كه ديگه حرف نداره .ببوس دختر نوئل رو

قربون مرحمتتون فريباجون، فرشته ها فقط به چشم همديگه ميان آخه شمام فرشته ي نازنيني هستين
کاکل زری یا ناز پری
22 آذر 91 11:50
نیروانا جونممممممم چه نانا نوءل نازی شدی توووووووو تو عکس های شب تولدت هم علوس خانوم خوشکلی شدیییییی چقدر نی نی دوروبرته فکر کنمممممممم اون شب برات خیلی خوش گذشتتتتتتت همیشه خوش باشی و سایه بابا و مامان بالای سرت عزیزم

سلام هاني جون، ببخش خاله اگه مامان هي مياد سر وبلاگتون و يادش ميره نظر بذاره. شما خيلي بامحبت و بامعرفتين كه پيشمون ميايين و نگاه مهربونتون رو صرف خوندن ونوشتن نظرات پرمهر ميكنين. مامانِ منو به بزرگي خودتون ببخشين
مامان تسنیم سادات
22 آذر 91 12:02
وااااااای خدا چقدر ناز شدی ....
چقدرم رنگ قرمز بهت میاد عزیزم ...

مرسي خاله جون. فداتووووون
صبا
22 آذر 91 12:07
نیروانا جونم این لباس واقعا تو را زیبا کرده است البته با وجود اینکه خودت یک ملکه ی زیبایی ، یک فرشته ی خوشگل و معصومی که ادم اصلا دوست ندارد نگاهش را از روی تو بردارد .
این عکست خیلی زیباست . لباس هایی هم که پوشیده ای فوق العاده است .
امیدوارم که همیشه در تولد و جشن و شادی باشی . خاله جون ممنون از اون همه نظرات قشنگتون .
راستش دختردایی من که از نیروانا جون دقیقا 1 سال کوچک تره با دیدن عکس اون صورتش رو به سمت لپ تاپ اورد و او را بوسید
الهی فدات بشم عزیز دلم .

اول فداي اون صورت ماهِ دخترداييِ عزيزت بشم دربست كه با اون معصوميتش عكس نيروانام رو بوسيده، نديد روي ماهشو ميبوسم.دومم فداي تو ميشم صبا كه اينهمه مهرت رو همينجور بهمون هديه ميكني. قربون اون چشات كه نيروانام رو نگاه ميكنه. ميبوسمت عسل الهي تو هم هميشه شاد باشي عزيزم
الهه مامان یسنا
22 آذر 91 12:15
من به فدای این دختر ناز که وقتی عکساش رو میدیدم آثار پیکاسوییش خیلی به چشمم اومد و کلی کیف کردم. عکسهای بسیار بسیار زیبایی شدن این عکسها. فوق العاده شدن. نانا نوئل کوچک ما

فداي خاله الهه ي گلم و اون نگاه نافذش فوق العاده اي الهه ي من! زيبا روح قشنگ و دل مهربونته خاله جون. دوسِت داريم انرژي مثبت يسناگلي چطوره؟ ببوسينش
مامان بردیا
22 آذر 91 12:59
عزززززززیزمی تو ... چه ناز شدی گلم
هزار آفرین به سلیقه مامان جون


فدات خاله جون، هزار آفرین به مهر شما
مامان بردیا
22 آذر 91 13:06
دنبال یه چیز خوب واسه جشن تولد زمستونی بودم. تو فروشگاه تیساگل عکس پرنسس رو دیدم که روی بلورای برفه.کلی ذوقشو کردم عزیز خوشکلمو از طرف من ببوسش هوووووارتا

ممنونم دوست نازنینم، اگه بدونی من خودمم چه ذوقی کردم با سورپرایز گلناز!!!
اون دونه برفها هدیه ی تشکر و یادبود مهمونامون بودن. ذوقت رو قربون عزیزم. فدات
مامان ساينا
22 آذر 91 13:16
دست مريزاد و خسته نباشيد...يه دست مريزاد درست و حسابي هم بايد به سميراجون گفت با اون همه انرژي مثبت و تلاشهاش...خيلي ماه شدي

مرسی صالحه جونم. خداییش سمیراجون خیلی بهمون کمک کرد درست مثل پارسال. کلاً بودنش انرژیه. از بس برا همه چی ذوق میکنه و دلگرمی و انرژی میده بهت. خدا همه ی عزیزامون رو برامون نگه داره. ساینام رو ببوس
مامان آرشين
22 آذر 91 13:46
واييييييي.. كشته مارو سورپرايزات دوست خوش سليقه خوش سليقه...

اختیار دارین فرنازجونم، خدا نکنه، زنده و پاینده باشی دوست نازنین من با دختر خوشگلت
مامان احسان
22 آذر 91 14:04
سلام نانانوئل خوشگلم قربون چشمات گل خاله

سلام خاله جون، دلتون رو قربون، احسانم بهتره؟
مامان پارمیس
22 آذر 91 15:58
ای جوووووونممم. الهی فدای این نانانوئل زیبا بشم. خیلی این لباس و رنگ بهش میاد.
ماشالا مثل ماه شدی خاله جون. البته ماه شب 14 پیش تو بیریخته.

اختیار داری وحیده ی عزیزم. ماه شب 14، تو و پرنسس صورتیِ نازت هستین. میبوسمتون

مامان سهند
22 آذر 91 19:02
سلام مامان مهربون
مرسی از حضور گرمتون در وبلاگ پسرم، لباسهای خوشگلت مبارکت باشه نیروانای خوشگل خاله، چقدر توی این مدت ماههههههههه شدی؛ می بوسمت عزیزم
خاله جون از این به بعد منتظرتون هستیم توی وبلاگ قبلی سهند جون

معصومه ی عزیزم سلااااام، چه خوشحال شدم دوباره حضور گرمت رو حس میکنم توی نی نی وبلاگ. امیدوارم این چند وقته حسابی بهتون خوش گذشته باشه. سهندم رو ببوس. خدمت میرسم عزیزم. فدات

حنانه
22 آذر 91 20:14
سلام
هزارماشالا چه قد مطلب گذاشتین واسه تولد نیروانای عزیز
با آرزوی سلامتی برای همتون

ممنون عزیزم، مرسی که همه ش رو خوندی
صبا
22 آذر 91 22:58
خاله جونم من برای ریحانه دختردایی ام خیلی وقته تقریبا دو ماهی می شه که یک وبلاگ در نی نی وبلاگ درست کرده ام.
اگر دوست داشتید بهش سر بزنید.
با ادرس وبلاگش نظر دادم .
البته هنوز عکساشو نگذاشته ام .
فدای این همه مهربونی شما ونیروانا جون بشم. امیدوارم که همیشه شاد باشید

مرسی عزیزم، حتماً مبام خونه ی دختردایی گلت شاد باشی تو هم
تــــــــک خـــاله کــوثر جــوووونـــی
23 آذر 91 0:34
با این شاهــــــــــــکار شما فقط یه به ذهنـــــــــــم میرسه ...

کف زدنت رو عشقه. فرواوون ممنونم عزیزم
زینب
23 آذر 91 16:52
خیلی ناز شدی عزیزم

مرسی خاله زینبم
مامان بهار
24 آذر 91 7:18
گل های بهاری همگی خوشبو و زیبا هستند!!!
اما گل خوشبوی زندگی ما وقتی پا به عرصه زندگی گذاشت فهمیدم!!!
گلی خوشبوتر از آن در زمین وجود ندارد!
سالروز زمینی شدن این نوگل بشکفته پر برکت و پر از مبارکی و به نیروانای معصوم بگویید
تولدَش مبارک!


گل خوشبوی شما که خودش بهاره کلاً. ببوسینش خاله جون. ممنونم از نظر مهرت
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 آذر 91 16:59
خیلی زیبا است
دست شما درد نکنه که نیروانا جون را با همه مسائل آشنا می کنید

ممنون مرضيه جون،‌ نظر لطفته عزيزم
صبا
24 آذر 91 20:01
خاله جون من و ریحانه تشکر می کنیم از شما به خاطر نظر قشنگتون .
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

قربوووووووووون شما
هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 91 0:27
وای چه نانانوئل خوشگلی شدی نیروانای عزیزم
همیشه پاینده باشی
تولدت هم مبارک
ممنون میشم پیش ما بیایید و هیراد جونو تو مسابقه اتلیه یاری کنید

سلا عزيزم، لطف داري عمه ليلا.
عزيزم اومدم و به هيرادجونم 5 امتياز دادم، اگه ميشد امتياز بيشتر هم ميدادم. ببوسش
مامان مینا
25 آذر 91 0:50
خیلی خیلی قشنگ و عالیه مبارکش باشه عزیزم. نیروانا باید به مامان باسلیقه و باذوقی مث شما افتخار کنه.


قشنگ ميبيني عزيزم. اختيار داري، كاري نكردم كه.
ميبوسمت
مامان خورشيد
25 آذر 91 7:55
بابانوئل قلبي خوشگلم. مي خوابم و صبح به اميد يه عالمه قشنگي كه بهم هديه مي دي بيدار مي شم.مي بوسمت زيباترين.

دنيا دنيا عشق رو توي اون لنگه جوراب خوشگلتون كه آويزون كردين روانه ميكنم خاله ي نازنينم. شادي و تندرستيتون رو از خدا ميخوام،‌ هر لحظه
مامان مهبد كوچولو
25 آذر 91 9:02
سلام به نانانوئل زيبا رو و مامان خوش قلبش . خيلي خيلي عكسهاي زيبايي بودن و من براي مدتي خيره به عكسهاي اين دختر ناز شده بودم و چيزي نمي تونستم بگم . فريباي نازم واقعاً خسته نباشي براي اينكه شب تولد ِ نازدونه رو اينقدر به يادماندني و زيبا كردي . نانانوئل قدردان اين مامان مهربون باش كه با وجود صفر بودن انرژي هنوز هم سراسر عشق و صفاست . دوستتون دارم

فدات مهديه جون،‌ چه قابل شما رو داره اين عكسا! قربون نگاه قشنگت. كاش منم قدردان دوستاي خوب مث تو باشم عزيزم
مامان احسان
25 آذر 91 10:28
سلام عزیزم احسان کمی بهتره ولی قراره اگه وقت بدن فردا ببرمش یه دکتر دیگه چون هنوز هم سرفه هاش خوب نشده نیروانای گلمو ببوسید و باز هم برای گلم دعا کنید

سلام دوست نازنينم،‌از صميم قلب آرزو ميكنم دست اين دكتر شفا باشه و احسانم خوب خوب بشه. ببوسيدش و بهش بگين دوسِش دارم،‌ خيلي زياد
الهه مامان یسنا
25 آذر 91 11:09
فریبا یه دست قشنگ داری که اینبار توی وبلاگم تو اول شدی امروز اولین نظر رو از طرف تو داشتم و کلی خوشحال شدم

آخخخخخخخخ جووووووون، نميدوني چقدر مسرت بخش بود اين خبر،‌سرفراز شدم اين بار، خدايا شكرت عاشقتونم
منا مامان الینا
26 آذر 91 10:38
سلام فریبا جون
همیشه خونه تون پر از جشن و شادی باشه عزیزم

فدای تو بشم منا جون. با تمام وجود آرزو میکنم خنده و شادیِ روزافزونی فضای دل و خونه ت رو در بر بگیره عزیز دلم
مامان فاطیما
26 آذر 91 12:21
عزیزم تولدت مبارک انشاا... همیشه همینقدر خوشحال باشی

ممنون خاله ی گلم. برای شمام همیشه شادی رو آرزو دارم
مامان سانای
26 آذر 91 19:46



آدرینا
28 آذر 91 15:17
نیروانا جون خیلی نازی عزیزم

ممنون خاله جون،‌چشاتون قشنگ ميبينه.
مامان آناهيتا
29 آذر 91 7:44
قربونت برم من كه تك تكي. از ديدن اين عكساي خوشكلت سير نمي شم.

آخخخخخخخخخخ جووووووون،‌خاله زينبم اومد. دلمون برات يه ذره شده كه. انگار سالهاست نديديمتون.
تكي خاله جون، تك
مامی امیرحسین(فاطمه)
30 آذر 91 9:53
وای عزیزم.من عاشق اون عکس آخر شدم.خیلی نانانوئل خوشگلی شدی.یعنی دلبررررررررر

فدات خاله جون،‌ چشات دلبرن
مینا
1 دی 91 21:21
سلام فریبا خانوم لطفا این عبارت به صورت کرمانی خوانده شود خطاب به نیروانا:
جِگِرُووو آبی مَ...!!!

تِصَدِقِت مادِر،‌ داغِت نِبينم
مامان پریسا
3 دی 91 16:38
خیلی ناز شدی عزیزم.
مبارک باشه

مرسي خاله جون،‌قربون شما