نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نظرات (11)

نسترن(مامان نیروانا)
11 خرداد 91 23:43
الهی خاله قربونت بشه...نمیدونی چه احساس قشنگی دارم وقتی تو وبت می یام...یک جورایی احساس میکنم اینجا به دلم خیلی نزدیکه...دوست دارم عزیزم و امیدوارم همیشه بهترین باشی نیروانای گلم
الهه مامان روشا جون
11 خرداد 91 23:55
عزیزم خییلی دوستت دارم.امیدوارم 300000000ماهههه بشیییییییی


Azizam,ba mobile tu netam o nemishe farsi type konam,albate tu nazarat nemishe vagarne khode post ro ba hamin mobile iijad kardam.chon ta chand ruz digeh ham nemishod javab bedam goftam eshkal nadare fingilish javabe mohabate azizamo midam,khodesham ye jur tanavo@e.
Ba in doaei ke kardi dobare yade ma@nie esme nirvana oftadam. be NIRVANA ke berese digeh javdaneh mishe,noor mishe va khatere ei az khoda. unvaght digeh adade sen barash mohem nist. hamishe khatere ei az khoda mimooneh.
mamnoonam az doaye ghashanget azizam


مامان حسنی
12 خرداد 91 16:53
سلام فریباجونم چه جالب نمی دونستم سی ماه هم شد یعنی حسنی هم سی ماهه شده فریبا جون می بینی چه زود گذشت تا میایم زمان حال را مزمزه کنیم سریع می گذره ووارد مرحله دیگه ای میشن وقتی یه نی نی تازه به دنیا اومده را می بینم میگم چقدرکوچولوهه یعنی حسنی هم اینقدی بوده باورم نمیشه که اینقدرزود گذشته ولی بازهم خداراشکرالهی همه شون صحیح وسالم باشن وبزرگ بشن وما مامانا بزرگ شدنشون را ببینیم دیگه دارم مثل مامان بزرگا حرف میزنم فرشته خوشگل سی ماهه اذری را ازطرف من ببوسسسسسسسسسس
مامان یسنا
12 خرداد 91 19:41
سی ماهگیت مبارک نیروانا جون
مامان نیایش
13 خرداد 91 10:49
ماه بودی عسلم همیشه
هم خودت هم مامانی ات
الهی همه ی ماه های زندگی ات همیشه کامل باشه و بدرخشه تا ابد ماه پیبشونی!
خوش باشی گلم


Bi shoma ke nemishe setareye derakhshane asemuni, mah hamisheh ba setarehashe ke tarif mishe,fadat khaleh joonam, Niayesh o bebus

dustaye gole digeh mamanaye Hosna,Yasna,Dorsa,Nirvana,Rosha,... bebakhshid nemitunam tak tak pasokhe mehretuno bedam,daste hamatuno mibusam
مامان یسنا
14 خرداد 91 0:42
آپم خاله بیا
مامانی درسا
14 خرداد 91 1:59
سی ماهگیت مبارک گل خانمی انشاالله همیشه سالم و زیبا و خوش باشی گلم


فدای لطفتون خاله جون. خیلی ممنونم. گلی گل
حنانه
14 خرداد 91 22:45
سلامـ

فریبا جون عیدتون مبارک

سی ماهگی نیروانای عزیز هم مبارک

انشاا... همیشه سلامت باشه

التماس دعا


ممنونم حنانه ی عزیز. خوبی ، هستی، مرسی

مامان علی
15 خرداد 91 23:44
سی ماهگیت مبارک ماهرو...


ممنونم ماهنواز مهرپرور
مامان علی
15 خرداد 91 23:44
یعنی من مرده این عنوانهاتم دوست...



جاویدی نازنین دوست
مامان خورشيد
16 خرداد 91 7:49
مباركه عزيزم. الهي از لحظه لحظه اش لذت ببري.