نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

امان از برچسب

1396/6/27 17:20
نویسنده : مامان فريبا
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام اعتراف کنم دخترکم، اعتراف کنم که علیرغم اونهمه کتابی که خونده م و مقاله های ریز و درشتی که اینور اونور کاویده م و مطالعه کرده م، به این یه اصل مهم تربیتی عمل نکرده م که هیچ کاملاً برعکس عمل کرده م و به زشت ترین شکلی گند زده م به فرزندپروری م. اینکه به تو یه برچسب گُنده ی "س.خ" زده م (اسم فردی هست از دوستانت که صحیح نیست کامل بگمش) و هر رفتاری که میکنی یا هر حرفی که میزنی حالت چهره و طرز حرف زدن اون برام تداعی میشه و چقدر کودکانه و نابخردانه برای تو هم بلند عنوانش میکنم: "اوه اوه س. خ." و تو جوش میاری و برای اینکه ثابت کنی همونی، چار تا رفتار زشت دیگه هم از خودت بروز میدی و من تازه میفهمم که ای دل غافل، بازم اشتباه کردم.
تنبیه من چیه آیا؟! آن کس که بداند و بداند که بداند ولی عمل نکند ...
از دست خودم کلافه ام و اینکه خود کنترلی م خیلی لنگ میزنه. قراره چی رو به شماها یاد بدم با اینهمه رفتار بدی که در خودم سراغ دارم و صبح تا شب نظاره گرشون هستم. ترمزم بریده انگار. تعمیر اساسی نیاز دارم.

تازه همین الانم دارم به خودم برچسب میزنم، مامان ناامید!

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ويهان جون
12 مهر 96 12:32
اينجوري نگو مامان فريباي عزيز...همه ما با يه سري چالش ها مواجهيم كه ما رو به خودمون مياره دليل نميشه چون بخشي از كاري اشتباه بوده به خودمون عنوان نابلدي بديم ما قبل از اينكه مادر باشيم انسانيم و اين طبيعيه فشارهاي زندگي باعث بشن كه جاهايي كم بياريم وگرنه شهره ي خردمندي و كاردانيه شما رو همه ماماناي خواننده مطالبتون ميدونن...مادر سختكوش و پرتلاش
مامان فريبا
پاسخ
مرسی از دلگرمی و همراهیت مامان ویهان عزیزم. تو همیشه بهم محبت داری. منم خیلی وقتا همینو به خودم میگم ولی اغلب هم حس میکنم نکنه دارم زیاده از حد با این روش خودمو گول میزنم و زیاده روی میکنم.