نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

وقتي فرشته ها در خوابند

1390/3/21 16:14
نویسنده : مامان فريبا
6,326 بازدید
اشتراک گذاری

نيرواناي من! عكساي زيادي از خوابت دارم. توي همشون مثل فرشته هايي. بقول خاله هاله خواب همه ي بچه ها خواب فرشته هاست. هميشه فكر ميكنم وقتي خوابي چي خواب ميبيني مخصوصاً روزاي اولي كه پا به زمين گذاشته بودي، ديدنت توي خواب خيلي لذتبخش بود. حس اينكه الان داري خواب عرش اعلي رو ميبيني و تو حال و هواي ملكوت سير ميكني به آدم روح مي بخشيد. هي از زاويه هاي مختلف نگاهت ميكردم و عكس ميگرفتم. دلم ميخواد همه ي عكسايي كه از خوابت دارم رو به اين بهانه اينجا بذارم تا حالشو  ببری. البته همه ش كه زياده گلچين ميكنم. اين عكس رو ميذارم برا مدير وبلاگ كه تو مسابقه ي "خواب يك فرشته" شركت بدن، بقيه رو تو ادامه ي مطلب تقديمت ميكنم:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منا مامان فینگیلی
23 خرداد 90 11:08
چه فرشته کوچولوی نازی
نی نی من هم آذر ماه به دنیا میاد اما هنوز نمیدونم که دخمله یا پسر!


از لطفتون ممنون. دعا ميكنم مسافركوچولوي عزيز شمام در كمال سلامت پا به زمين بذاره. خيلي مواظب خودتون باشين دوست خوبم. در پناه خدا.


راستي با اجازه لينكتون كردم تو وب نيروانا. خيلي جالب بود كه اول پاسخ رو نوشتم بعد رفتم سر وبتون ديدم اسمش مسافركوچولوه. يه آشنايي بين خودمون حس كردم و براي همين ميذارمتون تو پيوندهاي روزانه ي نيروانا. پيوندمون مبارك
مامان ساينا
23 خرداد 90 14:27
سلام.قربون اين فرشته كوچولوي ناز برم كه اينقده ناز خوابيده.


مرسي عزيزم. فداي شما
عمو حمید
23 خرداد 90 14:57
الهی قربون اون فرشته کوچولو بشم من که خواب و بیداریش آسمونیه مرسی که ما رو دورادور از احوالش باخبر می کنی


عمو شالاااااام، خوبي؟ مَشَدي؟ دوسي دارم. ميسي عمو، مَنون، سيپاس (اينو تازه به همت بابايي ياد گرفتم)، خواهشي دارم (خواهش ميكنم).بوس
ممنون يگانه عموي مهربون. به خاله روياي عزيزم سلام برسون. همينطور مامان جان و باباجان. مرسي كه به ما سر ميزني و دلگرممون ميكني. به اميد ديدار.
پروانه ی کاغذی
24 خرداد 90 23:06
"واقعا" این بچه یه فرشته است...یه فرشته ی واقعی


فرشته ها عاشق پروانه هان. ميدونستي
پروانه ی کاغذی
25 خرداد 90 14:16
زندگی یعنی امیدوار بودن محبوب من...!
زندگی...
مشغله ای جدی است..
درست مثل دوست داشتن تو...
این گله واسه شماست فریبا خانوم:



نه سبز پوشيده بودم
و نه دست تكان داده بودم در باد
كه اينهمه سار بر سرم ريخت
اينهمه سار بر سر من
طعنه ي آسمان است شايد
به عريانيم.
...
همه ي گلهاي عالم براي تو آسماني من!
وحید
7 اردیبهشت 93 14:57
خیلی نازهههههههههههه
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم