نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

جدول ضرب زیباییها، سطر آخر ستون آخر

1392/10/8 19:00
نویسنده : مامان فريبا
6,068 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز قراره این خونه ی قشنگت پر باشه از هوای تولد نازنینم!

گرچه تا این تاریخ که نزدیک به یک ماه از تولد چهارسالگیت میگذره نتونسته م ثبت ماجراهای تولدت رو کامل کنم ولی امروز یه روز خاص دیگه ست. یه تولد باشکوه متفاوت!!! 

این دفترچه خاطرات قشنگی که به روت بازه یه دفتردارِ مهربون داره، یکی که همه ِ اینایی که من برات تا حالا نوشته م و خواهم نوشت و همه ی خاطرات و تجربه های مادرا و پدرای مهربون دیگه رو توی دل دریاییِ خودش جا میده تا روزی که بزرگ شدی، یه وقتایی که خیلی دلت هوای کودکیات رو کرد - مث صندوقچه هایی که گوشه ی زیرزمین مادربزرگاست- پناهِ امن دلتنگیات بشه که بیایی سراغش و دونه دونه نشونه های کودکیت رو از توش دربیاری و با هر کدومش یه دنیا صفا کنی. کاری که من خودمم الان با خاطرات دیروزهای تو میکنم و اگه نبود این دفتر و دفتردار، محاله که به یاد میاوردم لحظه لحظه های شیرینی رو که با تو از جویبار عمر گذر کرده م.

دَه ِ دَه، همیشه یادآور یه اتفاق زیبا توی دنیای مادرانه های این سرزمینه، روزی که همون دفتردارِ مهربون درِ خونه ی دلش رو باز کرد تا کودکیهای فرزندان این مرز و بوم رو توش حک کنه تا نه فقط یادگاری برای فرداهاشون بشه که گذرگاهی باشه تا هزاران تجربه ی زیبا بین هزاران مادر و پدر رد و بدل بشه برای بالندگی و شکوفایی هر چه بهتر فرزندان مامِ وطن. بماند که چه دوستی های پاک و خالصی رو هم این میون رقم زده و میزنه.

و امسال 10/10، روز تولد نی نی وبلاگ، برای من یه تجربه ی بسیار شیرین دیگه هم بهمراه داشته که محاله فراموشم بشه. تجربه ی فراخوانی به هم آوایی با یک ارکستر سمفونی بی نظیر. تو رو خدا یه نگاهی به این بنر زیبا بنداز و بعدش اینجا کلیک کن و سوار موج شادی ما برو تا من مجبور نشم بیشتر توضیح بدم.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت:

همیشه میگن عشق عشق می آفریند. ایمان دارم بهش. اینم پاسخ زیبای نی نی وبلاگ که عجیب انرژی بخش بود برامون دخترکم. با اجازه ش برات یادگار میکنم:

با عرض سلام و ارائه صد درود ، 

دعوت شما را به دیده منت پذیرفتیم. 
چشم ها را بستیم و همانند کودک 3 ساله ای پا در بزم شما نهادیم. 
چشم هایمان را که گشودیم، دیگر شادیمان وصف نا پذیر بود، جیغ، دست، هورا و لمس احساسی ناب و تجربه ناشدنی. 
ما مبهوت لطف شما میزبانان بی نظیر خود شده بودیم. 
میزبانانی که به عقیده ما نه فقط در این بزم با شکوه که صد البته همواره و در هر روزی که بر ما می گذرد، میزبان واقعی ما در نی نی وبلاگ می باشند. 
نی نی وبلاگ هر آنچه دارد از آن شماست و نه البته بالاتر از آن، هر آنچه دارد شما میزبانان بی نظیرش هستید. 
سه سال از آغاز فعالیت ما میگذرد؛ به ساده ترین کلام فقط می توانیم بگوییم بزرگترین دلخوشی و انگیزه ما برای ادامه فعالیت، لذتی است که پس از خلق احساسی خوش و تجربه ای نو برای شما نصیب ما می گردد. 
گام نهادن در این راه، بدون دعاها و آرزوهای خیر شما برای ما بدون شک کاری دشوار خواهد بود. پس ما را از دعای خود بی نصیب نفرمائید. 

مجددا سپاسگزار این همه مهر و محبت و لطف شماییم. 
موفق، پیروز و سربلند باشید 
نی نی وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

★ مامان آینده یه فسقلی ★
9 دی 92 2:16
چه خوشگل واسه گل دخملیتون این روز زیبا رو وصف کردین و توضیح دادین، عالی بود از کلمه ده ده، خیلی خوشم اومد.
مامان فريبا
پاسخ
قربونت عزیزم، ممنونم از حمایت همه جانبه ت.
✿مامان علی خوشتیپ✿
9 دی 92 7:55
سلام گلم...خصوصیهاتو خوندم.خیلی عالی بودن راستی روی این فلش کلیک میکنم توی وب نمیره ها
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم عزیزدلم، عالی وجود گرانبهای توست. مرسی از یادآوریت. هر چه کردم سوادم قد نداد با یه "اینجا" حلش کردم. فدات
مامان سهند و سپهر
9 دی 92 9:29
دستتون درد نکنه و خسته نباشین فریبا جون تولد بسیار با شکوهی بود مبارک باشه
مامان فريبا
پاسخ
مرسی عزیزم، هیچوقت نشده بود اینهمه از برگزاریِ یه تولد مجازی دچار هیجان بشیم و تمام لطفش به گروه بودنش بود هرچند اگه امکانش بود و میشد کل نی نی وبلاگی ها رو همون پست اول فراخوند عالی عالی میشد. مرسی از نگاه قشنگت
مامان آرشين
9 دی 92 15:31
الحق كه بايد فرا خونده ميشدي براي خلق متني به اون زيبايي
مامان فريبا
پاسخ
دلت رو قربون میرم که همیشه هوادارمه. فدات فرنازم.
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
9 دی 92 16:15
سلام مامان نیروانای عزیز ،‌ من هم از آشنایتون خیلی خیلی خوشحالم ،‌ خوشحالمم که از مطالب وب خوشتون اومد کوچولوی خیلی ناز و دوست داشتنی داری امیدوارم عروسش کنی
مامان فريبا
پاسخ
فدات عزیزم لطف داری
مهسا مامان نورا
10 دی 92 15:29
بازممثل همیشه دلنشین و زیبانی نی وبلاگ تولدانه ات 300هزار بار مبارک
مامان فريبا
پاسخ
فدات مهساجونم
مامان علی خوشتیپ
10 دی 92 16:41
سلام عزیزم..سریع رفتم چرکنویسشو گذاشتم...یه نظری بنداز و تغییرات لازم بود بده...فعلا بای
مامان فريبا
پاسخ
سلام ساراجون، عملم زودتر از جواب بوده ببخش دیر پاسخ مینویسم و تأیید می کنم.
مامان مهبد كوچولو
11 دی 92 12:46
سلام فريبا جون . ميگم عنوان پستت يه خورده سنگين بود و دوزاري من كج ! اولش منظورت رو نفهميدم بعد به 10/10 كه رسيدم دوزاري كج افتاد ! خيلي جذاب نوشته بودي هم اينجا هم توي خونه ي جمعي از هواداران . كلي كيف كردم . تولدش مبارك ني ني وبلاگ مهربون .
مامان فريبا
پاسخ
سلام مهدیه ی عزیزم هرچند اینهمه دیر اختیار داری مهربونم. تقصیر منه که همه ش دنبال یه حرف تازه م و اینجوری دوستام رو به دردسر میندازم. ببخش منو. حق هم داشتی عزیزم، عنوانش اول خیلی روشن نیست. البته اینو یواش مینویسم شیطونی منم هست که خواننده رو مشتاق میکنم دنبال من بیاد تا روشن شدن عنوان متن رو هم بخونه. مرسی از اینهمه لطفی که بهم داری. میبوسمت. مهبدم رو ببوس.
مهسا مامان نورا
11 دی 92 15:19
فریبای عزیز و دوست داشتنی من شما لایق و شایسته این تلگراف زیبا از طرف نی نی وبلاگ بودید دستتون درد نکنه
مامان فريبا
پاسخ
قربونت مهساجون، همه ی زیباییِ کار به گروهی بودنش بود. ممنونم از حمایتت عزیزم
مامان پریسا
11 دی 92 15:53
دست دوست هنرمندم درد نکنه. نه تنها خاطرات بچه های فرشته صفتمونو ثبت میکنیم. بلکه دوستانی پیدا کردیم در هر نقطه از کشور که هر کدوم به اندازه ی یک دنیا لطف و محبت و مهربانی دارن.... من که به خودم افتخار میکنم که 3 سال قبل با این سایت نمونه و خوب اشنا شدم. خدا رو شکر.
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم عزیزم. از نی نی وبلاگ ممنونم که منو با تو دوست خونگرم و مهربونم آشنا کرد. پریساجونم رو حسابی ببوس
★ مامان آینده یه فسقلی ★
13 دی 92 2:22
ای وای، چه خوووووب متن اون تلگراف رو اینجا ثبتش کردید و چقدر جالب که اون نقطه ی (ظ) از لغت بی نظیر رو متوجه شدین و اصلاحش کردید.
مامان فريبا
پاسخ
قربونت عزیزم، آخه خیلی قشنگ بود و دلنشین. دلم میخواست اینجا هم یادگارش کنم. قربون تو دوست ریزبین و بادقتم برم من، حس میکنم درست بودن متن به زیباییش خیلی کمک میکنه حتی شده یه نقطه و برای همین سعی میکنم تا جایی که ممکنه خطاهای تایپی رو درست کنم ممنونم برای حضور همیشه ت
جیران بخشنده
15 دی 92 13:17
مبااااااااااااااااااااااااااارکه مبااااااااااااااااااااااااااارکه
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم عزیزم
ماهنامه شهرزاد
17 دی 92 21:19
مجله شهرزاد با همکاری فرهنگسرای ارسباران برگزار مینماید همایش رایگان مادران آگاه ،کودکان شاداب یکشنبه 22 دی ساعت 13:30 فرهنگسرای ارسباران 88505037
مامان فريبا
پاسخ
آخ حیف که تهران نیستیم، دوستای تهرانی عزیزم لطفاً برید و گزارش کنین
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
18 دی 92 12:21
سلام عزیزم.. فریبای نازنینم... مشهد خوش میگذره؟!!! حرم رفتی، ما رو هم دعا کن...
مامان فريبا
پاسخ
سلام دوست جونم، جاتون خالی خیلی خوب بود. در جمع خانواده و دوستان همیشه خوش میگذره، حتی توی سرمای سوزان زمستون، حتی اگه یه تب و لرز حسابی دچارت کنه و بندازدت توی رختخواب. ایشالا همیشه خوب باشی
مینا مامان آرمانی
3 بهمن 92 1:16
قربون این فرشته کوچولووووو...خاله با اجازتون لینک شدین
مامان فريبا
پاسخ
مرسی عزیزم، لطف داری. منم با افتخار لینکتون میکنم. به امید دوستیهای بیشتر