نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

تبريكِ تولد ِخاموش

1391/10/12 14:45
نویسنده : مامان فريبا
6,823 بازدید
اشتراک گذاری

چه بيصدا دو ساله شدي ني ني وبلاگ!؟ يا از بس تبليغات رنگ و وارنگ دور و بر اين خونه مون ميبينيم و عادت كرديم نديده ضربدر پنجره ش رو بزنيم از تولدت غافل شديم آره!؟

همين حالا يهويي اون خط بالاي پنجره رو كه فونتش رو خيلي دوست دارم ديدم:

"كسب نشان بلورين سرآمد ششمين جشنواره ي بين المللي رسانه هاي ديجيتال توسط ني ني وبلاگ"

و كليك كردم تازه يادم اومد تولد ني ني وبلاگ هم همين روزا بود و من يادم رفته بود. البته شب يلدا يادم بود كه ني ني وبلاگ هم دي ماه تولدشه ولي ديگه باز روزش رو يادم نبود. آخه پارسال كلي مسابقه برگزار كرد و كلي بزن و بكوب و شور و هياهو و من امسال هم منتظر خبري از طرف خود ني ني وبلاگ بودم كه يه حركتي بكنه و متعاقبش جنبشي پديد بياره ولي خب نميدونم شايد امسال صلاح ندونسته. در هر صورت گفتم اول يه تبريك جانانه به ني ني وبلاگ عزيز بگم هم براي تولد دو سالگيش،‌ هم براي مقامي كه واقعاً سزاوارشه. دوم يه پيشنهاد بكنم كه يه جشن تولد واقعي بگيره همه رو دعوت كنه خونه ش، حالا هر كي تونست و قسمتش شد بره. خيلي جشن باشكوهي ميشه و من خودمم اينقدر مشتاقم كه دوستام و ني ني هاشون رو توي همچين جشني ببينم. سوم هم يه خواهشي بكنم اگه ميشه يه كوچولو تبليغات روي سايت رو ساماندهي بهتري بكنه. البته كاملاً واضح و مبرهنه كه صاحب اين خونه ي مجلل ني ني وبلاگه و خب حق داره از اينهمه نگاهي كه به سمت خونه شه بهترين استفاده رو ببره ولي خب يه كوچولو توي اين زمينه هم بيشتر هواي خونه نشين هاش رو داشته باشه.

الهي هر كي توي هر راهي قدم برميداره كه نهايتش شادي و آرامش ديگرانه، گام به گامِ قدمهاش رو نور كن. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان نیایش
12 دی 91 18:21
منم تبریک میگم عزیزم تولد نی نی وبلاگ عزیز رو آره انگاری واقعا یادمون رفته بود پارسال حسابی همه به جنب و جوش افتاده بودن برای تولد یک سالگیش خب به هر حال تولدش بازم مبارک آخه اینجا هم مثل خونه ی خودمون خیلی برامون عزیزه و بهش عادت کردیم برای دعای قشنگت هم آمین گفتم همیشه موفق باشی دوست عزیزم مهم ترین چیزی که مدیون این نی نی وبلاگ هستم داشتن دوست نابی مثل تو ه ِ نازنینم به خاطر داشتن دوستای گلی مثل شماها که توی این خونه باهاشون آشنا شدم به خودم میبالم امید وارم قدرتون رو بدونم دوستتون دارم نیروانای خوشگلم رو بوسه بارون کن

عين حرف دل منو زدي عزيزم. ني ني وبلاگ خيلي برامون عزيزه،‌ درست مث يه زنجير ميمونه كه همه مون رو بهم وصل كرده. منم يافتن نازنيني مث تو رو مديونشم. خدا كنه هميشه قدرش رو بدونيم و قدر دوستيامونو. به داشتنت مينازم مهربونم. تو هم نيايشم رو حسابي ببوس
نیایش
12 دی 91 18:28
..ئذ زطظطحخحچحخثصضضپپ=-09987654321÷22222222دذررز333335555555حح000000000-==-2.541.وئدذرزطظددددددد/گج=پجکحمممممممممممم:
/.D

سلام عزیزم فدای اون انگشتات که روی کیبورد رقصیدن و نوشته ن.
نیروانا میگه براش بنویس:
اِم رِ کِ پِ حِ.....
به نظرم حروف الفبای نیرواناییه
منم میبوسمتون

مامان نیایش
12 دی 91 18:31
نیروانا جون اون کامنت رو نیایش برات فرستاده عزیزم
نوشته ایشالا یه روزی بیای با هم بریم کلوپ پاندا دیگه نوشته من خیلی اسباب بازی هام رو دوست دارم تو هم دوست داری؟
نوشته من هر چی که خدا بهم داده دوست دایم و آخرش هم نوشته یه مرده خورده به نرده برنمیگرده بعدشم گفت تمام شکلک ها رو برات فرستادم

فداي دستتون مادر و دختر نازنين. كاش دوباره بتونيم بياييم مشهد و بريم كلوپ پاندا. نيروانام خيلي اسباب بازياش رو دوست داره. البته اون كلاً بازيگوشه و خيلي براي هر اسباب بازي وقت بذاره يه ربع ساعته. اصلاً نميشه ازش توقع داشت مدتها بشينه و به يه چيزي سر خودش رو حسابي گرم كنه. با اون هديه ي قشنگت يه ماشين درست كرديم گذاشتيمش كنار قفسه ش تا هر بار نگاهش ميكنيم يادت كنيم. تازه اون ليوان خوشگلم كه عكس جفتتون رو داره هميشه بهمون لبخند ميزنه. فداي مهربونياتون. همه ي آيكنهاي عشق و محبت تقديمتون
نيايش تو عشقي. ما هم خدايي رو كه تو رو بهمون داه فراوون عاشقيم
مینا
12 دی 91 21:18
سلام
اونوخ فریبا خانوم این نی نی وبلاگ آدمه؟جون و جسمی ام داره عایا؟

از نظر من همه چيز اين دنيا روح داره. جسمم كه البته خيلي مهم نيست بالاخره حقيقي يا مجازيش قابل تعريفه. اي ميناي وروجك من! ببين چي دارم به كي توضيح ميدم!!!! خودت كه ختمي تو جسم و جون دار كردن همه چي ناقلا!
ميبوسمت عزيزم
مامان یه فسقِلی
13 دی 91 1:57
با پســــــــت جدیدِ " خواهرزاده گلم کــوثر" بروز هستم.

تشریـــــــــــف بیارید.

ممنـــــــون.

با كمال ميل اومدم و لذت بردم. قبل از اينكه اين نظر لطفت رو تأييد كنم عزيزم
مادر کوثر
13 دی 91 8:30
عزیزممممممم
خیلی بامزه و دلنشین نوشتین
منم این تولد رو تبریک میگم
در مورد تبلیغات هم باهاتون موافقم

فداي محبت و همدليت عزيزم. دوسِت دارم
مامان احسان
13 دی 91 9:49


مامان یه فسقِلی
13 دی 91 10:52
فدای اون دل مهربونت که دوست داری تولد همه رو با مهربونی تبریک بگی ... و اگر هم فراموش کنی، ناراحت میشی ...

حس قشنگ و لطیفت رو واقعا از طریق هاله های انرژی دریافت می کنم ... خیـــــــــلی دوستت دارم

قربون محبتت دوست جون،‌خيلي ديره وليجواب محبت رو بايد داد. منم خيلي خيلي دوسِت دارم. ميبوسمت
مامان علی خوشتیپ
13 دی 91 11:55
سلام دوست عزیزم
شما چهارمین نفری هستید که پست گذاشتین...یعنی من دیدم گذاشتن...من به چند نفر هم اطلاع رسانی کردم ولی فقط دوتاشون پست گذاشتن...حتما که نباید مسابقه بذارن...این یه جور قدردانیه
خیلی قشنگ نوشتی...وای منم دوست دارم یه همچین گردهمایی باشه ولی فکر کنم خیلی هزینه بره و اینکه میشه فقط برای تهرانیا...اگه تو تابستون بذارن که بقیه هم یه جوری بشه بیان بهتر باشه...(حالا انگار گردهمایی گذاشتن که من دارم تاریخ تعیین میکنم)
در هر صورت پست خوشگلی بود.منم باز تبریک میگم به نی نی وبلاگ عزیز تولد دوسالگیشو...
راستی تو وب کودک من دارن یه مجموعه از هدیه های جشن دوسالگی نی نی وبلاگ تهیه میکنن...خواستید شرکت کنید
نیروانای نازنینمو ببوسین


فداي مهربونيت عزيزم،‌جواب محبتت رو پيش از اينجا توي وبلاگ علي جون گذاشتم. ببخش دير به اينجا رسيدم. من همه ي هديه ها و ابراز محبتهاي تو رو ديده م عزيزم. واقعاً دستت درد نكنه. از نگاه و نظر قشنگت ممنونم
کاکل زری یا ناز پری
13 دی 91 14:34
در همه موارد باهات موافقم فریبا جونم فکر کن تولد نی نی وبلاگیییییییی

ممنونم دوست عزيز و هميشه همراه من

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 دی 91 16:31
منم با ایده معرفی و جشنی از طرف مدیریت نی نی وبلاگ بسیار موافقم ( اگه تابستون باشه منم می تونم بیام )
فکر کنم باید یک طومار بنویسیم و امضا کنیم شاید قبول کنند خودشون رامعرفی کنند

واي خيلي خوب ميشه نه مرضيه جون!!! فكر كن تو از اونر آبها بيايي و همه با هم توي جشن ني ني وبلاگ شركت كنيم. بَه بَه چه شود
صبا
14 دی 91 21:53
واقعا نی نی وبلاگ دوساله شد ؟
ولی یه مشکل داره . من که نمی تونم توش عکسای دختردایی ام را اپلود کنم

راست ميگي عزيزم!؟ به حجمشون دقت ميكن؟ حتماً بايد زير 200 كيلوبايت باشه. اگه همه چي رو رعايت ميكني و بازم مشكل داره از قسمت تلگراف يه تلگراف به مديريت بزن و بپرس. حتماً كمكت ميكنن. فدات
صبا
14 دی 91 22:02
خاله جون بالاخره امروز اومدم به وبم .
اخه شنبه تعطیله و امتحان علومی که من 5 الی 6 دور دورش کردم افتاد برای 25 دی و منم کلی حرصم دراومد و حالا باید با این همه خستگی خودم رو برای یک امتحان دیگه اماده کنم . برای استراحت و دور شدن از فکر امتحان به وبم اومدم و اول از همه به شما سر زدم

آخي صباي من! نگران نباش هميشه از اين اتفاقا پيش مياد. تو خودت رو ناراحت نكن. ايشالا امتحاناتم ميدي و نمره هاتم عالي ميشه. چه خوب شد اومدي عزيزم. دلم برات تنگ شده بود.
مامان مینا
16 دی 91 1:06
سلام منم از بودن در این فضا خیلی خوشحالم

بهم سر بزن

ممنونتم دوست جووووون
مامان تسنیم سادات
16 دی 91 9:52



قربون شما
الهه مامان یسنا
16 دی 91 9:57
سلام فریبا جون. خوبی ؟ نیروانام خوبه؟ بهمون سر بزن 3 تا پست عقبی انگار دلم میخواد نظرت رو داشته باشم عزیزم

سلام عزيزم،‌ اول اومدم خونه تون و يه حظي بردم كه ديگه بهتر از اين نميشم با اين خبراي خوشي كه از ديار اراك بهم رسيد. به به توپ توپ شدم.
ولي به خدا دو تا پست عقب بودم نه سه تا. خدايا پس من كي جلو ميزنم؟!؟!
نداي الهي : هيچوقت ت ت ت ت ت
(من : آيكن مردن از خجالت در محضر الهي و در محضر الهه )
مامان یه فسقِلی
16 دی 91 23:53
سلام عزیزم.

جهت یادگیری مهارتِ Reading در خدمت و بروزم .

فداي محبتت. با سر اومدم و خوندم و بر دانسته هاي مفيدم افزودم. عالي بود. مرسي عزيزم
مامان هستي وهانا
17 دی 91 9:02
فريبا جون نميدونستم ني ني وبلاگ هم دوساله است فكر ميكردم بزرگ تر باشه خيلي هم از هانا بزرگتر نيست .تولدش مبارك

آره عزيزم،‌ني ني وبلاگ هم همسن و سال بچه هاي خودمونه،‌با خاطرات بچه هاي ما بزرگ ميشه و پا ميگيره،‌خدا حفظش كنه كوچولوي دو ساله مون رو كه دلش بزرگه مث دريا براي جا دادن اينهمه ياد. فداي تو و دو تا دختر نازت. اين روزا كارآموز داريم ديگه فرصت زيادي براي وبگردي نمي يابم عزيزم. منو ببخش دير اومدم به پاسخ
الهه مامان یسنا
17 دی 91 9:56
ببین میخواستم یه نظر اضافه ازت بگیرم و گفتم 3 تا پست.. خوب جواب داد کلکم نه؟؟ یعنی عاچقتم ببوس اون دخترم رو که اون 5 سانت هم زودی تموم میشه ها

فدات بشم عزيزم،‌چه لطفي داري به نظرات من. دوسِت دارم خيلي زياد،‌به چشماتم خيلي مياد. شيريني، نه كلك تو هم يسنام رو ببوس. آره بايد برم تو فكرش
مامان احسان
17 دی 91 10:17
سلام فریبای عزیزم ممنون که باز هم سرشار از لطفمون کردی آره گلم همون لباسهایی بود که من نگران بودم خوب نباشن ولی خداروشکر خوب شده بود نیروانای گلم چطوره ؟ امیدوارم شاد و سرحال باشه ببوسیدش

فداي محبتت عزيزم. احسانم رو ببوس. خوشحالم كه خاطره ي شيريني برات موند از يلدا و عكساش. منم اميدورام احسانم تندرست باشه
مامان نیایش
17 دی 91 10:57


جووووونم
مامان آناهيتا
18 دی 91 11:00
چقدر بامزه بود اين پست.

قربونت
مامان پریسا
20 دی 91 16:20
واقعا تولدش مبارک.من که خیییییلی خوشحالم که یکی از خونه نشینان این خونه ی بزرگ و صمیمی هستم.
برای مورد دوم هم بزرگترین ارزوم در این دنیای مجازیه..یعنی همچین چیزی امکان پذیره؟؟؟؟

همه با هم آرزو کنیم محقق میشه، شک ندارم، از اینکه توی این خونه یه عالمه همخونه ی عزیز دارم به خودم میبالم. ممنونم دوست خوب من. ببوس پریسام رو
صبا
22 دی 91 19:15
ولی نی نی وبلاگ اصلا با وجود حجم کم هم اپلود نمی کنه خاله جون .
بووووووووووووووووووووووووووووووووس

حتماً یه تلگرافی به مدیر سایت بزن و بپرس عزیزم
دخملیــــــــــــــــــ
23 دی 91 19:37
پس این نامه فدایت شوم بود