نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

دختر پاييزيِ من!

1391/9/6 14:44
نویسنده : مامان فريبا
8,664 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم كه تونستيم درست يه روز قبل از اينكه باد و بوران و بارون، جلوه ي پاييزي حياط خونه رو به زمستونيش ورژن بزنه، به همت بابايي و در حاليكه هنوز سرما خورده بودي اين لحظه ها و صحنه هاي قشنگ رو به خاطرات چهارگوشمون بپيونديم:

دخترِ شباي پاييز، مي‎مونم با تو هميشه
واسه من هيچکي تو دنيا دلبر خودم نميشه
وعده‎ مون هر روز ابري زير الماساي بارون
چه بهار باشه چه پاييز چه تابستون چه زمستون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان احسان
6 آذر 91 14:59
وااااای چقدر زیبا . دل بردی از من به یغما ای ... خستگیم در اومد عکس اول و عکس آخر فوقالعاده است

فداي نگاه قشنگت ماماني. خودت فوق العاده اي
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 آذر 91 16:28
فریبا جون خیلی خیلی زیبا و عالی هستند

چقدر نیروانا جون توی این عکس ها ملوس و دوست داشتنی تر شده
و چه صحنه زیبایی از پاییز را برای دختر پاییز ثبت کردید

و از همه زیباتر شعر آخر مطلبتون که واقعا به دل می نشینه
"دخترِ شباي پاييز، مي‎مونم با تو هميشه
واسه من هيچکي تو دنيا دلبر خودم نميشه
وعده‎ مون هر روز ابري زير الماساي بارون
چه بهار باشه چه پاييز چه تابستون چه زمستون
"

همیشه شاد باشید ...بازم تولد نیروانا جون را صدبار و صدبار دیگه تبریک میگم

اختیار داری مرضیه جونم، حس زیبای شما از این عکسا و صحنه هام زیباتره دوست خوب من، ممنونم ازت.
یه ترانه ای هست، مریم پاییزی من، خیلی دوسش دارم. این دو بیت هم با اجازه ی خواننده ش نیما تغییر دادم برای دختر خودم گذاشتمش. مرسی که قشنگ خوندیش عزیزم. ممنونم از اینهمه باران لطفت برای تبریکهای گرمی که به تولد نیروانام هدیه میکنی. دستتو میبوسم زهرام رو ببوس.
شهرزاد مامان نگار
6 آذر 91 18:01
سلام چه دخمل نازی خدا حفظش کنه

سلام دوست خوب من، خوش اومدین. از آشناییتون خوشوقتم. ناز نگاهتونه، ممنون حتماً خونه ی دخترتون میام برای آشنایی بیشتر
maman nilay
6 آذر 91 18:01
axhaye kheyli nazi bood cheghadr khoshrang boodan lezat bordam


سلام ببین کی اومده!!!!! چطوری سومی جان، خوبی؟ نیلای ما چطوره؟ خیلی خوشحالم که نظر پرمهرت رو میخونم عزیزم. ممنونم فراوان. ببوس ماه ما رو
صبا
6 آذر 91 19:58
الهی قربونش برم با اون لباس قشنگش . خاله جون بی شوخی من عاشق وبلاگتونم . به نظر من که از همه ی وبلاگ ها قشنگ تره . تازه هر هفته توش مطلب می گذارید . نوشته های دلنشین شما چه در مطالبتون و چه در نظراتی که می گذارید یا جواب می دهید ادم را شیفته ی این وبلاگ و خودتون می کنه . من همیشه به وبلاگتون سر می زنم . واقعا عاشق وبلاگتون . می بوسمتون . بوووووس

فدات خاله. چقدر خوشبختم با اینهمه لطفی که داری عزیزم. مام عاشقتیم. تو دلت پاک و صافه که خوب میبینی. شیفته ی صفای کلامتم خاله. عاشقتم و هزار تا بوس میفرستم به روی ماهت. نیروانام میبوسدت عزیزم
مامان آرشين
6 آذر 91 20:53
واااااااااااي.. خيلي خيلي خيلي قشنگه ...پر حسه... اين لباساي سنتيم كه ديگه نگووووو ، محشره... آفرين به اين حس قشنگت كه تو عكساي نيروانا داره فرياد ميزنه و خود نمايي ميكنه..

خیلی خیلی خیلی لطف داری عزیزم. محشری. آفرین به انرژی سرشار و لطف بیحدت. ممنونم. دوسِت دارم

مامان نیایش
6 آذر 91 22:30
عزیز دلم رو نیگااااااااا چه قدر ماه شده خدایا
خدایا داره سه ساله میشه
نیروانا جونی کاش می دونستی چه حس نابی داره مامانی ات به امید روزی که دلبرکت تو رو هم عاشق کنه ...
خیلی دل میبری دختر پاییز دل میبریاااااااااااا خیلی عکس های قشنگی شده هنر دست مامان و باباست دیگه دست مریزاد نیایش هم که باز چشمش به برگای پاییزی افتاده و هی شعر پاییزه پاییزه میخونه شاد باشی گل ناز

خدایا دارم ضعف میرم به یاد تولدش ولی دلم یه جورایی شور میزنه که نمیتونم همون روز تولدش جشن بگیرم. برام دعا کن زهره جون که جشنمون خیلی دیر نشه بیمزه بشه. خودم همیشه دلم میخواد همون روز تولد یا حداکثر یکی دو روز اینور اونور جشن باشه ولی با امکانات و مشغله هایی که دارم چشمم آب نمیخوره.
فدای نگاه قشنگت گولّه ی انرژی! فدای نگاه قشنگ نیایشم و اون پاییزه گفتناش. دوست نازنینِ دلبر منم دختره پاییزه خب. بوسه بارونش کن حسابی زهره جون
صبا
6 آذر 91 23:09
خاله جون لطف دارید .الهی فداتون بشم . منم عاشق تونم . مرسی که اینقدر به من لطف دارید . دستتون رو میبوسم به خاطر پاسخ زیباتون . می بوسمتون . بووووس .


ممنونم براي اينهمه توجهت به همه چي. خيلي دوسِت داريم عزيزم. همه ي اين بوسه ها به روي ماهت
تک خاله کوثر جوووووووني
7 آذر 91 0:35
واااااااي ...... عجب عکس هايييي..... آتليه اي راه انداخته بوديد ها

عکس هاييييي قشنگ و بياد موندنيي مي شند ....
إي ول ..... دستتون درد نکنه فريبا جان

عکس سومي و عکس آخري .... منو ميگي: غشششششش

فداااااااي نگاه قشنگت خاله جون ،‌تو رو خدا آدرسي از خودت بده بيام پيشت برا تشكر از اينهمه لطفت. انرژي مثبتي سرار تك خاله ي عزيزم
الهه مامان یسنا
7 آذر 91 0:57
دختر پایییییییییییییییزززززززززززز!!!!!!!!!!!!!!!!
عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممم
داره بهار های عمرت یکی یکی اضافه میشن توی فصل رنگ رنگ و عاشقانه پاییز. میبوسمت هزار بار

چه قشنگ گفتي الهه جونم،‌بهاراي عمرش يكي يكي اضافه ميشن تو فصل رنگ رنگ پاييز :
حال كردم با اين جمله ت. بوس به دست و نگاه قشنگت. يسنام رو ببوس
مامانی درسا
7 آذر 91 2:10
چقده خوشگلن این برگای پاییزی و از اون خوشگل تر دخترک پاییزمونه انشاالله همیشه خوش باشین ..... خصوصی داری

خداااااي من ماماني درسا!!!! خوبي عزيزم. خيلي لطف كردي پيشمون اومدي. ايشالا هميشه خوش باشي گلم.
ميدوني خوشگل عظمت پروردگارمونه كه هنر كنيم فقط يه كوچولو بتونيم تصويرش كنيم و ثبتش كنيم. و بعد از اون نگاه شما قشنگه دوست خوبم كه زيبا ميبينين. به اميد ديدار دوباره تون زودِ زود. درساجانم رو ببوس

مامان ساينا
7 آذر 91 7:18
اوه خداي من چه عكساي زيبايي از دختر ماه پاييزيت و همينطور اين فصل زيبا گرفتي بهترين يادگاري و شايد بشه گفت كادوي تولد نيرواناست در آستانه 3 سالگي...محشر بودي دختر شباي پاييز...عكس آخري رو واسه خودم سيو كردم خيلي ملوس شده

واي صالحه جون،‌ راست ميگيا. چه نگاهت خوشگل بود، دلم آروم گرفت كه يه قدمي برا تولدش و كادوش ورداشتم. همين چيزاست كه ميموه مگه نه. مرسي از انرژي مثبت فراوان زيبات. محشري دوستم محشر! قابل تو رو نداره عزيزم. مرسي كه افتخار دادي ببوس ساينام رو. دلم براش تنگ شده
مامان خورشيد
7 آذر 91 7:51
دنيا را مي دهم براي لبخندت
هراسي نيست
شاد كه باشي، دنيا دوباره
از آن من خواهد بود.



آخ عاشق اين قطعه ي قشنگم كه هميشه ازت ميتراوه مامان خورشيد عزيزم. خيلي عميقه. ممنونم كه به نيرواناي منم تقديمش كردي. بوس فراوان براي خورشيد و مامان
مامان مهبد كوچولو
7 آذر 91 8:07
سلام دختر ِ پاييزي . خيلي عكسهاي خوشگلي شدن دست مامان و باباي مهربونت درد نكنه ، زندگيت گرم و رنگارنگ باشه هميشه ، لبت خندون و دلت شاد باشه همه وقت ، خوش و خرم باشيد هر جا كه هستيد

سلام خاله ي مهربون، چقدر دعا و آرزوي قشنگ عزيزم. ممنونم براي همه ي اين مهري كه بسوي ما روانه كردي
زینب
7 آذر 91 8:07
خیلی قشنگه عکسهای نیروانا جون. امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشه

قشنگي خاله زينب گلم. ممنونم. ديانام چطوره؟ ببوسش عزيزم
سارا مامان آرام
7 آذر 91 8:52
وااااااااااااااااای چه عکسهای خوشگلی

عکس اولی واقعاً شاهکاره من که خیلی لذت بردم

عالی بودن

چقدر پاییزتون قشنگه

نیروانای دوست داشتنی رو ببوس


خوشگل ميبيني سارا جان،‌
شاهكار لطف تست كه بهم ميرسه مدام عزيزم.
جاتون خالي توي پاييز خونه و خيابون،‌ واقعاً قشنگه.
نيروانا دست بوس خاله ي مهربونشه. ممنونم. آرامم رو ببوس
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
7 آذر 91 10:01
عزیزم خداحفظش کنه ماشاالله وب زیبایی دارید

سلام،‌ممنونم دوست خوبم. زيبا نگاهتونه. خيلي خيلي لطف كردين كه هم بهمون سرزدين و هم نظر پرمهر گذاشتين. ببوسين گل پر و گل به سر عزيزتون رو. چه القاب قشنگي! X
مامان مریم
7 آذر 91 10:14
ایده خیلی قشنگی بود..وبلاگتونم پر احساسه...امیدوارم در کنار دختر پاییزیتون همه ی فصلاتون بهاری باشه...
با اجازه لینک کردم

سلام مريم جان،‌ممنونم لطف دارين. حسمون روي يه طول موجه قطعاً. منم اميدوارم مهتاب عمرتون هميشه بتابه و همه ي لحظه هاتونو عاشقانه كنه. افتخار بزرگيه پيوستن به شما. منم با افتخار به جمع دوستامن ميپيوندمتون. به اميد ديارها و دوستيهاي بيشتر
مامان آناهيتا
7 آذر 91 12:56
اي درد و بلات تو وجودم با اون ژست هاي بي نظير و نيرواناييت. اي قربونت برم با اون لذتي كه از غلتيدن تو برگا بردي. اي به فداي تو با اون صورت همچو ماهت نفسك.

خدا نكنه خاله،‌درد و بلاي همه مون آب بشه بره توي زمين درخت بشه شكوفه بده ...
جات خيلي خالي بود زينبم. سه شنبه ي پيش عين ظهر كه از اداره زدم خونه برا ناهار. تنها فرصتي كه ممكن به نظر ميرسيد. فداي اون قربون صدقه رفتنات عزيزم
مامان بردیا
7 آذر 91 13:02
خیییییییلی خوشکله... همه چیز... ایده مامان و بابا برای ثبت این لحظه ها...حیاط ... برگا... پاییز و نیروانای عزیزم.امیدوارم همیشه خنده هات از ته دل باشه و اشکات از سر شوق

نگاه و لطف تو از همه ش قشنگتره عزيزم. چه دعاي بي نقصي كردي. بي نظيره مهدخت جان يه آمين بلند و آرزوي اينكه براي تو و پسر چشم آسموني و خونواده ي عزيزتم همينگونه باشه
مامان ساينا
7 آذر 91 13:10
آره دوست جونيم...به نظر من اين شاهكارا خيلي زيباترن و مطمئنن بچه هامون هم وقتي بزرگ بشن اين كادوهاي ماندني رو بيشتر مي پسندن...ببوس دختر پاييزي خوشكلتو...بيايين پيشمون...منتظرتون هستيم

قربون نظرت عزيزم. آره كاملاً‌ حرفت رو باور دارم. تو هم سيمرغ بهاريم رو ببوس. ميدوني در تدارك و حال و هواي تولدم وگرنه به سر ميومدم خونه تون. راستي آماده باشين ها
کاکل زری یا ناز پری
7 آذر 91 15:50
چه عکس های خوشکلی انداختیییییییییی خیلی نازنننننننند نیروانای عزیزمممممممم تولدتتتتتتتت پیشاپیش مبارککککککککک خانوم خوشکله

سلااااام خاله ي مهربون و بامعرفت من! مرسي كه پيش ما اومدي. ممنونم از نگاه قشنگت. هزارهزارتا بوس
مامان علي خوشتيپ
7 آذر 91 20:10
فريبااااااااااا فريبااااااااااااا فريباااااااااا جوووووووووووون
عكسات حرف نداشششششششششششت.البته با وجود نيرواناي نازنينم زيباتر شده بود
تو واقعا هنرمنديييييييييييييييييييييييي

واي عزيزم، چه انرژييييييييي، مرسي. چشاتون قشنگ ميبينه. كوچيك شمام. شرمنده م نكن عزيز
مامان علي خوشتيپ
7 آذر 91 20:11
منم دختر ميخواااااااااام...اين شكلييييييييي...با همين لباساااااااااااا
اسپند دود كن براش

خاله جون پسر به اين خوش تيپي داري رئيس جمهور آينده ي مملكت، خدا برات حفظش كنه. دختر مام دختر شما. هيچ چيزي مطلق نيست عزيزم. زنده باد همه ي بچه ها، دخترا و پسرا
vida
7 آذر 91 20:44
خیلی زیبا بود، حظ بردیم فراوان و دلمان خواست!

ويداي عزيز،‌ مامان آرام خوشگل و ناز، خوش اومدي. ممنونم. منزل خودتونه، البته ديگه الان حال و هواي باغچه مون كاملاً زمستونيه ولي همه جوره قدمتون به چشم
مامان بهار
8 آذر 91 0:56
چه ناز و دوست داشتنی این دخنر زیبا!!
دل بردی از من به یغما نیروانای دوست داشتنی!!!

ممنونم. لطف داري عزيزم
نازنین (مامان ثنا)
8 آذر 91 9:48
چه دختر پاییزی زیبایی. لباسشم خیلی قشنگه .
معلومه مامانش خیلی با ذوق و سلیقست.
مامان نیروانای عزیز اتفاقی وب دخمل نازتونو دیدم خوشحال میشم به وب دخمل منم سری بزنید . اگه دوست داشتید لینکتون کنم

زيبا ميبيني خاله ي عزيزم،‌ سلام
چه اتفاق قشنگي كه ما رو به شما رسوند خاله ي عزيزم. باعث افتخار و بسي خوشوقتيه پيوستن به شما. با افتخار و ممنون از لطف بيحدتون. ببوسين دنياي سه حرفي نازتون رو تا سر فرصت خدمت برسم براي تشكر

سمی مامان امیرین
8 آذر 91 14:02
وای چه عکسهای قشنگیییییییییییییییییییییییییواقعا داشتن حیاط تو خونه یه سعادت..من عاشق اینم که یه حیاط داشتم پر از گل و درخت و هر روز اون و میشستم و جارو میکردم ولی افسوس که همش یه رویاست و فکر نمیکنم با این روند زندگی آپارتمانی همچین چیزی ممکن باشه
نیروانا جان شاد زندگی کن.

چشات قشنگ ميبينه سميراي عزيزم
كاش همه ميتونستن اين سعادت واقعي رو از نزديك لمس كنن سميرا جون، هرچند حياط مام اينقدر بزرگ و ولنگ و وازه كه شايد سالي سكندري بروبيمش و بشوريمش. خدا عوامل طبيعي باد و بارون رو همچنان در كار بداره عزيزم حياط ما ديوار نداره و اين، هم خيلي قشنگه و هم در عمل يه محدوديتهاي داره اما ما به همه ي محدوديتها غلبه ميكنيم. شايد نشه خيلي از محيطش استفاده كرد اونجور كه براي شما رويايي شده ولي خب ما كه توي نعمتيم بايد قدرش رو بيشتر بدونيم. دعا ميكنم خدا يه خونه ويلايي قشنگ و با وسعت مناسب به همه ي آدما، دوستام و تو سميراي عزيزم هديه كنه. البته خونه ي مام سازمانيه پس دعا ميكنم براي خودمون در فرداها هم ايضاً. ميبوسمت با دو تا شاهزاده ي عزيزت
مامان پارمیس
8 آذر 91 14:37
وای چه عکسای خوبی!! چه پاییز زیبایی!! انگار پاییز هم واسه شما که قلب قشنگی دارید خودشو زیباتر نشون میده و تو خونه ی شما دوست داشتنی تره. دختر پاییز تولدت پیشاپیش مبارک.

عزيزم قشنگ و خوب ميبينين. شما دوستاي گلم همه مصداق
"بكوش تا عظمت در نگاه تو باشد، نه در آنچه بدان مينگري"‌
هستين. ميبوسمت و ممنونم از تبريك قشنگت. نيروانام دست بوس و ممنون خاله ي گلشه

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 آذر 91 14:20
وای چه عکسهای عالیی. عکسها کاملا آتلیه ای شدن.

نظر قشنگته سعیده جان. کوچیکتیم
مامان آرینا
9 آذر 91 20:07
وااااااااااای که چقدر قشنگه. ما که بجز دود هیچی نداریم. احساس تازگی کردم. خوش به حالت نیروانایی خاله

برای همه آسمون آبی وزمین سبز آرزو میکنم. ممنون خاله جون برای نگاه قشنگتون
نرگسی
10 آذر 91 0:45
عزیز دلمممممممممممممممممممممممممم ... چه عکسای خوشگلییییییییییییییییییییییییی .. چه حیاط خوشگلیییییییییییییییییییییییییییییییییی .. هزار تا بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسس

نرگس عزیزم سلام، خیلی خوش اومدی، فدات. خوشگلی، نگاهتم خوشگله. میبوسمت
مامی امیرحسین(فاطمه)
14 آذر 91 9:33
وای خدای من چه عکسای زیبایی!واقعا مسحور شدم.خیلی قشنگ بودن.یه دختر پاییزی میون زیباترین جلوه پاییز!

قربونت برم فاطمه جان. ميبوسمت
haleh
17 آذر 91 12:11

توکه ماه بلند آسمونی
منم ستاره میشم دورت میگردم


كجايي هاله ي دور ماه!