نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

پنج ِ وارونه

1391/7/5 11:44
نویسنده : مامان فريبا
10,061 بازدید
اشتراک گذاری

به شكل "قلب" علاقه ي خاصي داري. هميشه توجهت رو به خودش جلب ميكنه. نميدونم كدوم دل عاشقي اينو بهت ياد داده كه انگشتاي شست و سبابه ي دو دستت رو به هم ميچسبوني و ميگي " مامان، شكلِ قلب" . من ضعف ميكنم و بي اختيار ياد اين تيكه شعر ميافتم كه زمان دانشگاه روي مقواهاي بين برگه هاي كلاسورم نوشته بودم. پاسخ يه برادر بزرگتر به برادر كوچيكتره كه هي ازش ميپرسه چرا همه ش توي دفتر و كتاب و همه جا "پنج ِ وارونه" ميكشي و اون ميگه:

بعدها وقتي كه

بارش بي وقفه ي درد،

سقف كوتاه دلت را خم كرد،

بي گمان ميفهمي

پنج ِ وارونه چه معنا دارد

 به بهانه ي  ♥ مهر تولد نيايش عزيزم 

كوچولوي نازنين

دستات ظريف و كوچك

لُپات مثِ بادكنك

تولدت مبارك.

پارسال بودي دو ساله،  الان شدي سه ساله

چَن تا بهارو ديدي؟ چَن تا بهارو ديدي؟


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مریم
5 مهر 91 9:12
چه قشنگ

قشنگي دوست نازنين
مامان زهرا
5 مهر 91 9:30
به امید روزهای شاد و قلبی بدون درد

واقعا شعر زیبایی بود و کلی خاطره با خودش همراه داشت


مرسي عزيزم. درد هميشه بد نيست. تا بارش اون نباشه عشق فهميده نميشه. قلب صفا پيدا نميكنه.
هميشه شاد باشي حتي در عين درد دوست خوبم
مامان نیایش
5 مهر 91 10:41
فریبا ی عزیزم ازت ممنونم اینقدر منو شرمنده محبت هات کردی که نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم ازت اصلا قلم یاری م نمیکنه که بگم چه قدر دوستتون دارم عزیزای من همیشه مدیون مهربونی هات هستم می بوسم دست و دل عاشقت رو
ذوقت برا ی تولد نیایش واقعا برام عزیزه دوستتون دارم فدای نیروانام با اون قلب درست کردنش عاشـــــــــــــــــــــقتم عزیزم

خود عشقيييييييييييييييييين. من زرنگم، آخه اون خيسي نگاهت رو دوست دارم. برا دلِ خودمه كه ميذوقم و ميشنگم. قلم ها رو بيخيال،‌همين كه نگاهت سمتِ ما باشه همه چي تمومه. شاديت ابديييييييييييييييييييييييي عزيزم.

الهه مامان یسنا
5 مهر 91 10:55
نیایش و مامان گلش که نماد همین 5 وارونه هستن. سرشار از مهر و عشق و محبت
تولد نیایشم مبارک


جونم الهه كه نديد عاشقه. ببينيش ديگه رفتي.
فدات شم الهه ي ناز. تو هم نماد همين عشقي، همين پنج وارونه. الهي هميشه باشي. آخه به قول زهره درگيرِتيم بخدا
مامان نیایش
5 مهر 91 11:12
تو روووووووووووووووووووو خدا

مامان نیایش
5 مهر 91 11:14
من فداتون شم که اینقدر با محبتین الهه جون فریبا جون خیلی دوستتون دارم اینقدر خجالتم ندید شکلک خجالت چرا نیست آخه


آفرين به ني ني وبلاگ كه شكلك خجالت نداره. هوراااااااااا
خجالت چرا آخه. ببين ني ني وبلاگ ميدونسته خجالت لازم نيست. فدااااااات
عوضش اين شكلك رو عشقه
زینب(عمه آرتمیس)
5 مهر 91 12:30
سلام فریبا جون,نیایش ومامانش رونمی شناسم,اما تولد نیایش جون رو تبریک میگم ,امیدوارم روزهای خوبی درکنار پدرومادرش داشته باشهشماهم ازطرف من نیروانا جون روببوس


سلام عزيزم. لطف دارين مرسي. لينكس رو گذاشتم. اگه دوست داشتين ميتونين بخونينش و بيشتر بشناسينش. آرتميس جان رو ببوس حسابي
مامان زهرا
5 مهر 91 12:33
سلام و سلام
با چند پست جدید بروز شدیم
منتظر دیدن شما هستیم.



حتماً عزيزم . خدمت ميرسم چه خوب
ستاره زمینی
5 مهر 91 13:59
سلام نیروانا جان اگه افتخار بدید دوستای خوبی میشیم.

منتظر هستیم.

سلام عزيزم، آدرس رو يه بار ديگه وارد ميكني؟ ظاهراً‌اشتباهه و نتونستم بهتون برسم. مرسي
مامان سانای
5 مهر 91 14:51
تولد نیایش جون مبارک


مرسي خاله. مباركش باد
الهه مامان یسنا
5 مهر 91 17:42
میدونم اگه ببینمش دیگه راه برگشت ندارم. مثل خودت و نیروانای گلم که ندیده....ممنونم از لطف بی پایانت


سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
كه هر چه بر سر ما مي رود اردات اوست
عزيزي
خاله ی نیایش
6 مهر 91 2:17
سلام فریبا جون
چیزی نمیتونم بگم جز اینکه منم تشکر کنم از این همه لطف
چه عکس قشنگی
چه دوستان گلی
مرسی از محبتتون ... ایشالا تولد نیروانا جون .


قربونت فريده ي گلم. هيچي قشنگتر از عشق نيست. هيچي جز عشق نيست
مامان نیایش
6 مهر 91 9:17
فریبای گلم ممنونم که این لحظه رو ثبت کردی خلی زیباست برام احساس قشنگت به خودم می بالم به خاطر داشتنت عکس خیلی قشنگی شده دوستی نیایش و نیروانام همیشگی باد در پناه خدا باشن همیشه این دو تا کوچولوی نازنین ....
عالی بود مثه همیشه عالی ممنونم بی نهایت مثه همیشه


فدات شم. صفر عاشقي هميشه قشنگه. و من از هولم دوبار print+ Scr زدو لحظه ي يك رو ثبت كردم. براي خودم بسي خوشحالم كه دركش كردم. بر مدار عشق باشين هميشه عزيزانِ من
حنانه
6 مهر 91 20:36
سلامـ
وای چه عشقولانه شد اینجا
ای جانم چه عشقی داره نیروانای عزیزم

فریبا جون عیدتون مبارک
التماس دعا


سلام، عيد شمام مبارك. ما هم التماس دعا داريم. همه ي آرزوم اينه كه عشق رو با تمام وجودش منتشر كنه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 14:03
دوستای گلم عیدتون مبارک
6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید
مرسی از همراهی تون 07/07/1391.




مرسي عزيزم. عيد تو هم مبارك. حتماً و در اولين فرصت
مهری ولیان
7 مهر 91 16:15
سلام مامان نیروانای باذوق ما
چطوری دوست با احساس من ؟
فراوان پنج ها آرزومندم برایت من به شادی !
شادمانیت جاودانه.


سلااااااااااااااااااااااااام مهري خانوم. ببين كي به ما افتخار داده اومده ديدنمون!!! عاشقتيم دربست مهري خانوم. شما كه تمامتِ عشقين. دنياتون همه ش تقديم پنج هاي وارونه است به تمام دنيا. پايدار باشين. خيلي از درخشيدن اسم قشنگتون توي اين خونه ي نقلي به خودم ميبالم. دست و نگاه مهرتون رو بوسه بارون ميكنم اي منتسب به مهر. اي خودِ مهر

کاکل زری با ناز پری
7 مهر 91 23:32
سلام نیروانای گلم دلم برات خیلی تنگ شده بود قوربون اون قلب پروانه ایت بشم مننننننننننن فریبا جون یه مادر خوش ذوقی مثل شما بعید نیست چنین دختر پر مهری داشته باشه


سلام خاله ي مهربون. مرسي عزيزم، دلِ خودت خيلي قشنگ و پروانه ايه. دستت رو ميبوسم. لطفت به ما خيلي زياده عزيزم
بهرام
8 مهر 91 3:35
این روزها همه بی مهری هایت را به حساب دلم میگذارم...
من این حساب و کتاب اشتباه را دوست دارم
به حرمت ریاضیاتی که در مکتب عشق یاد گرفتم...
از پنجهای وارونه ای که الان از سقف قلبم باران را به من هدیه داده اند...
زیبا بود...
آرزو دارم دختر شما از آن طیف زیبارویانی نباشه که به شکستن خو کنه...
آمین...


دختر من زيباروح خواهد بود. همه ي رسالتم اين است.
از حضور پر احساستون ممنونم.
مامان آناهيتا
8 مهر 91 7:36
دلم ضعف رفت با اين جملاتت عشق. نيايش نازم تولدت مبارك.

اي پسته ي تو خنده زده بر حديث قند
مامان مهبد كوچولو
8 مهر 91 7:49
سلام عزيزم ، تولد نيايش جون ، بهترين دوست ِ نيرواناي گل رو بهش تبريك ميگم ، اميدوارم زير سايه ي پدر و مادر مهربونش زندگي خوبي داشته باشه سراسر 5 وارونه و مهر و عشق . نيرواناي گلم هم كه با اون دستاي كوچولو و نازش قلب درست ميكنه قلبش هميشه گرم و دلش هميشه شاد باشه .


براي همه ي دلهاي دنيا، براي همه ي دلهايي كه به عشقشون هستيم و خرسنديم، دنيا دنيا عشق آرزو دارم. هميشه باشيد
مامان نیایش
8 مهر 91 9:13
فریبای عزیزم ممنونم ازت به خاطر هدیه ی قشنگت
نیروانای گلم رو بوسه بارون کن روی ماهت رو می بوسم عزیزم
ای بابا اینجا که نه شکلک آغوش داره نه خجالت فعلا اینا رو داشته باش


عزيز دلم، همه ي شكلكها و آيكونها به يادآوري يه نگاه و لبخند پرمهرت نمي ارزه. همه ش رو گرفتم حتي از پس فاصله ها. هميشه در قلب ماييد
مامان ساينا
8 مهر 91 9:57
به به عجب دنياي مجازي پر عشق و محبتي شده...نيروانا جان خودت و همه دنياي وارونه و غيروارونه ات را دوست دارم...نيايش جان تولدت مبارك

بَه به جمال پرمهرت، به لبخند قشنگت صالحه جونم. ما هم شما و همه ي زيباييهاي ساينا رو عاشقيم. هميشه باشيد
سارا مامان آرام
8 مهر 91 11:13
بسیار زیبا بود


زيباييد
آرزوی من
11 مهر 91 7:11



ستاره زمینی
16 مهر 91 8:13



آخ جون، بالاخره تونستم سايتتون رو باز كنم. خدمت ميرسم و ميخونمتون عزيزم. ممنونم از اينهمه گل. نثار وجود گلت باد