نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

من و آنتاها و ساینا

1390/4/15 11:06
نویسنده : مامان فريبا
6,111 بازدید
اشتراک گذاری

هوش و حواس مامان فریبا در حد تیم ملی، نه لالیگا یا شاید هم بیشتر!!! آخه چطور ممکنه لینک دوست جونای منو ندیده باشه. چطور ممکنه مامان آناهیتا و ساینا بهش آدرس داده باشن و نره بهشون سر بزنه. خاله زینب عزیزم، خاله صالحه جونم، مامانِ منو ببخشید. دیدم دیگه بهم سر نمیزنین. نگو گفتین این مامان نیروانا چه از دماغ فیل افتاده ایه که ما که کنارشیم و همش باهاشیم نمیبینه. تو رو خدا به حساب حواس پرتیش بذارین نه بی معرفتیش. دوستای خوب من! پیوند وبلاگیمون مبارک.

آنتاها این عکس خوشکلت رو به افتخارت میذارم اینجا تا منو ببخشی. ساینا جونم زودتر ببینمت الهی بیشتر دوست بشیم با هم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فهيمه و صدرا
15 تیر 90 11:40
آخي خيلي نازه خدا برات ببخشش
من هميشه عاشق اسم نيروانا بودم


مرسي فهيمه جون! خدا صدراي عزيز شما رو بهتون ببخشه.
ايشالا خدا به نيروانا برسوندتون يا نيروانا رو به شما برسونه. من هيچوقت به اين اسم فكر نكرده بودم. يعني به عنوان اسم اين كلمه رو نشنيده بودم. فقط تو كتابها خيلي وقت پيشترها ديده بودمش . وقتي كه از خدا خواستم يه اسم نيكو براي ني ني تو دلم هديه كنه اين اسم رو بهم الهام كرد و به زبونم جاري شد.
يه روز تو يه پست اينو براي نيروانا مينويسم تا بدونه اسمش رو همينجوري بدست نياورده.
صدراجون رو ببوس.


مامان ساينا
18 تیر 90 7:23
سلام مامان نيروانا.ما كه خيلي خوشحاليم پيش شماييم و هيچ اشكالي هم نداره چون كار زياد ، اين مشكلات رو هم در پي داره عزيزم


سلام، مرسي عزيزم. لطف داري. سايناجون رو ببوس. بازم از اينكه ما رو بخشيدي ممنون.
مامان آناهیتا
21 تیر 90 12:05
سلام خاله جونی. اختیار داری اکشال نداره. من همه ی مامانارو درک می کنم و می فهمم چقد سرشون شلوغه. به نیروانا گلی سلام برسون.


خوشحالم عزيزم، خيلي لطف داري. نيروانا خاله ي مهربون و آنتاها رو حسابي ميبوسه و منم همينطور.