نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

رزرو عكس نيروانا در منوي كاربران و ويترين ني ني وبلاگ

1390/5/15 16:32
نویسنده : مامان فريبا
4,423 بازدید
اشتراک گذاری

دوستاي عزيز ني ني وبلاگي كه عكس نيروانا جونم رو توي منوي كاربري يا ويترين ني ني وبلاگ ديدين و افتخار دادين تشريف اوردين خونه ي نيرواناي عزيز ما. خوش اومدين. اميدوارم لذت ببرين از لحظاتي كه خونه ي دختر گل ما سپري ميكنين. خوشحال ميشم اگه نظرهاي زيباتون رو از ما دريغ نكنين. اينجا علاوه بر اينكه خونه ي دختر منه دفتر مشق من هم هست. من اينجا مشق عشق ميكنم و مشق نويسندگي. نيروانا بهونه ي بيدارشدن يه عشق ديرينه در وجود منه كه همون نوشتنه. پس خوشحال ميشم نقدتون رو هم بشنوم. از ابراز لطف و محبت زيباتون به نيرواناي عزيزم هم پيشاپيش قلباً و عميقاً سپاسگزارم. خدا نوگلهاي عزيزتون رو تو دستاي مهربون خودش هميشه ي ايام ايمن نگه داره. آمين

ارادتمند،

مامان فريبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان علي
15 مرداد 90 22:58
سلام مامان فريبا.ممنون كه سر زدي.خيلي قشنگ و روون مينويسي.اميدوارم تا موقعي كه نيروانا بزرگ شد بشه زنها هم كانديداي رياست جمهوري بشن.با اجازتون شما رو لينك ميكنم.شما هم اگه دوست داشتيد ما رو لينك كنيد.از آشناييتون خوشحال شدم.


سلام، حتماً عزيزم لطف كردي. منم با كمال ميل لينكتون كردم. به اميد ديدار
مامان ارميا
16 مرداد 90 10:39
سلام به نيروانا و مامان گلش. خدا دختر نازتون رو حفظ كنه. لينكتون كردم . شما هم به ما سر بزنيد.


سلام عزيزم لطف كردين. منم لينكتون كردم. ارمياجان رو ببوسين. حتماً‌خدمت ميرسيم.
khale
16 مرداد 90 14:02
سلام به مامان نیروانا
ممنون که ازمون پذیرایی کردین
ما هم پذیرای شماه ستیم ولی چون ماه رمضونه متاسفانه خوردنی نداریم


مرسي خاله جون، لطف كردين. لطف خوشتون از هر پذيرايي بهتره. خدمت ميرسيم.
بهار(مامانی شهراد)
16 مرداد 90 15:34
سلام عزیزم هرچند که جواب کامنتای منو نمی دی اما من هوای همشهریامو دارم


اختيار داري بهارجون، الان حضور ذهن ندارم كه كامنتي از شما ديده باشم و بي جواب گذاشته باشم ولي اگر همچين خطايي كردم به بزرگواري خودت ببخش. شهراد عزيز رو ببوس تا بيام سراغ وبتون. مرسي كه به ما سر زدين.
مامان سهند
16 مرداد 90 17:10
سلام عزیز دلم با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. خوشحال میشم نظرات قشنگتون رو توی وبلاگ سهندم ببینم


سلام معصومه جان، ببخشي خيلي وقته احوالي ازت نپرسيدم. به روي چشم خدمت ميرسم.
nirvana's mom
16 مرداد 90 17:57
salam maman e nirvana joon...
manam maman e ye nirvana kuchilu hastam, nirvana e man 30 shahrivar 88 be donya umade....dokhtaret kheili naze....khoda hefzesh kone...


سلام، واي خداي من چه خوب. هميشه دوست داشتم يه نيروانا و مامان ديگه هم ببينم. مرسي كه به ما سر زدين ولي كاش آدرس سايت نوشته بودين. اشكال نداره حالا جستجو ميكنم تا آدرستون رو پيدا كنم. اگه بازم به وبلاگ نيروانا ي ما اومدين حتماً آدرس وبلاگتون رو بذارين. ممنون مامان عزيز. نيرواناجون رو ببوسين.
بهار(مامانی شهراد)
17 مرداد 90 9:31
سلام عزیزم میشه کمک کنید تا یه متن خوشگل واسه کارت دعوت تولد یک سالگی برادر زادم پیدا کنم هرچی تو گوگل میگردم پیدا نمی کنم


اين متنيه كه برا يك سالگي نيروانا به دوستام sms زدم. ببين خوبه؟ چون الان مغزم كار نميكنه يه جديد بنويسم بهارجان:

زمين به دور خورشيد گشت و گشت و امروز درست در نقطه اي به آن سلام ميكند كه تو شازده كوچولوي ما قدم بر آن گذاشتي. نيرواناي عزيز ما تصوير گل سرخي كه در آسمانها جا گذاشته اي چون خورشيد در چهره ات ميدرخشد، براي همين زيبايي همه ي گلستانهاي زمين در مقابل گل روي تو هيچ نيست. براي همه ي دلهايي كه اهلي تو شده تا هميشه بمان. يك سالگيت مبارك.
دوستاي خوب ما براي تولد يك سالگي نوگلمون
منتظرتونيم.
-----------------
اميدوارم خوب باشه عزيزم. اگه ازش خوشت اومد اسم نيروانا رو وردار و جاش اسم برادرزاده ي عزيزت رو بنويس. ببوسش و شهراد رو هم. تولدش مبارك
مامان ارشیا
18 مرداد 90 1:54
سلام ماشاالله چه بچه نازی دارین عزیزم
از مهمونیتون ممنون انشاالله که سالم باشید
راستی من لینکتون کردم اگه دوست دارین شما هم این کارو بکنید مرسی
بای


مرسي عزيزم خيلي لطف كردين. آدرس وبتون خاليه. اگه لطف كنين و آدرس بدين حتماً با افتخار ارشياجون رو لينك ميكنم.
مامان ساينا
18 مرداد 90 7:29
سلام بابت رفتن تو ويترين نيروانا تبريك ميگم.نيروانا اونجا كه رفتي خيلي شيطوني نكني و ورجه و وورجه هم نكني .تا بياييم دنبالت خاله.بووووووووووووووووووووس


مرسي خاله. نيروانا بدون ورجه وورجه يعني هيچ. مگه ميشه شيطنت نكنه. خوبيش به اينه كه شيطنتاشونم شيرينه. سايناجون رو ببوس.
زهره مامان نیایش
18 مرداد 90 13:49
سلام خانومی به وبلاگ قشنگت دومین باره که میام و خیلی زیباست هم نوشته های شما مامان فریبای عزیز که هم نام مامان مهربون منی هم دلبند قشنگت که خیلی شیرینه و به دل میشنه خدا همیشه حافظش باشه
خونه ی نیایش کوچولوی من هم منتظر نگاه شماست
با اجازه از دوستای خوب من شدی!



مرسي عزيزم، شما هم قشنگ مينويسي. و چه جالب كه نيروانا و نيايش تو ويترين كنار هم نشستن. شما هم دوست خوب من خواهي ماند. نيايش عزيز رو ببوس. به روي چشم در اولين فرصت برات كامنت ميذارم.


مامان هستی
19 مرداد 90 11:07
سلام.
الهی خدا نیروانای ناز رو واستون نگهداره.
اسمش کردیه؟معنیش رو دوست دارم بدونم.بازم سر می زنم.
به ما هم سر بزنید خوشحال میشم.


سلام، ممنون دوست خوبم. ريشه ي اسم نيروانا سانسكريته. به معني آخرين مرحله ي سلوك در آيين بودا. جاودانگي و نور شدن. جايي كه انسان از حيوانيت جدا شده و تبديل به انسان كامل ميشه. غرق در نور خدا. لطف ميكنين و باعث افتخار ماست كه به ديدنمون بيايين. به روي چشم در اولين فرصت خدمت ميرسم عزيز دلم.
مامان باران
19 مرداد 90 15:20
سلام حالتون خوبه من از طریق ویترین نی نی وبلاگ با شما آشنا شدم اسم دختر دوست من هم نیرواناس
اگر به وب باران سر بزنید توی قسمت نی نی عکسشو می بینید به وبلاگ آجی باران بهار هم سر بزنید ممنون نیروانا رو ببوس


سلام، ممنونم دوست عزيزم. خيلي خوش آمدين. يه لحظه وبلاگ باران عزيز رو هم ديدم. چه جالب كه فقط 5 روز از نيروانا كوچيكتره. حتماً‌بيشتر سر وبتون ميام و براتون كامنت ميذارم. خدا نيرواناي دوستتون و باران عزيز رو هم حفظ كنه. ببوسينشون. به اميد ديدار دوباره ي شما و نظرات پرمهرتون
مامان ماهان
20 مرداد 90 0:07
به به چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه


لطف دارين مامان عزيز. ماهان عزيز رو هم خدا حفظ كنه. بازم به ديدن ما بيايين
نازنین نرگس نفس مامان
22 مرداد 90 12:52
الهییییییی چه دختر نازیهمیشه شاد باشی نیروانای عزیز


ممنونم مامان جي نازنين! الهي شما و نازنين نرگس هم هميشه شاد باشين. بازم به ما سر بزنين. با اجازه لينكتون كردم.


مامان الي
24 مرداد 90 9:42
سلام خاله چه دخمل نازي داري خدا حفظش كنه
راستي من سامي هستم پسر عمه ارشيا كه باهاش دوستين پيش منم بياين خوشحال ميشم
بوووووووووووووووس


مرسي خاله ي مهربون، لطف دارين. چشم چي بهتر از يه دوست جديد خصوصاً كه پسرعمه ي ارشيا هم باشه. لينكتون كردم عزيزم. ساميار عزيز رو ببوسين. چه اسم خوشگلي هم داره شازده پسر
مامان هستی
25 مرداد 90 19:55
سلام عزیزم.منم با افتخار شمارو لینک کردم.


سلام خيلي لطف كردين دوست خوبم
مامان پرهام
8 شهریور 90 14:04
سلام الان پرهام منم رفته توی ویترین! راستی دخملتون خیلی نازه! و اسم جالبی هم براش انتخاب کردید


آره ماشالا ناز پسر، ميام خدمتتون حتماً. ببوسينش و حسابي مواظبش باشين تو ويترين شيطوني نكنه
مامان مانلي
24 بهمن 90 15:00
سلام به صميميت دوري به نام فريبا

هم تو و هم نيروانايت را مي بوسم.

با كيف و لذت خواندمت...


سلام سلام، چقدر از جواب سلامت خرسند شدم بانو. بوسه از تمام صميميت و راه دور به روي ماه دوست خوبم و گنجشكك اشي مشي
عاطی
20 فروردین 91 13:18
سلام نسترن جون سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی نیروانا جونو ببوسش.خیلی جیگر شده دلم براش ضعف میشه.عزیزم منتظر تماست هستم.


مرسي عزيزم ولي من فريبام، نكنه با مامان نيروانا (تقدير يك فرشته) اشتباهي گرفته شده باشم. در هر صورت از نظر لطفتون ممنونم. آدرس سايت هم نذاشتين اونجا براتون پيغام بدم
هاله
24 خرداد 91 2:29
قربون شکلت من دیر رسیدم به ویترین
اما دیدن عکس تو روی ماهت در هرجایی بران لذت بخشه
آرامش صورتت ، مخصوصا نگاهت و خیلی دوست دارم
ماه من میبوسمت


هاله ي نوراني، ماه فقط با تو قشنگه. مرسي كه با مايي عزيزم. ما هم تو رو ميبوسيم.