نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

حریم نیروانایی

1396/9/9 20:22
نویسنده : مامان فريبا
3,147 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق اینی که واسه ورود به اتاقت آداب و قوانین و رمز ورود تعریف کنی و همه ملزم به اجراش باشن حتی خودت. از انواع دَرکوب گرفته تا رمزهای آنالوگ و دیجیتالِ مَثَلنی. جدیدترین نسخه ش هم اینه که باید دستت رو بذاری روی جای دستت و اسمتم توی میکروفن بگی، خیلی هم تاکید کردی که اگه اینا رو رعایت نکنیم توی دردسر میفتیم. کلی هم داشتی فکر میکردی چیکار کنی که توی دردسر بیفتیم اگه رمز رو نزدیم، که یهو به جای دردسر برای ما، یه لونه برای "رابی" (خرگوش عروسکیت) درست کردی. یعنی من شیفته ی اون رعایت قانونهای وضع شده ی خودتم نیروانا، کاش قوانین وضع شده ی ما رو هم همینقدر ملزم به اجراشون بودی. دیشب داشتیم با بابا میوه میخوردیم صدای "نیروانا" گفتنت توی میکروفن اومد و جفتمون زدیم زیر خنده. حالا مام اگه بخواهیم ورود کنیم به اتاقت باید بگیم خودت بیایی کف دستت اسکن بشه، سنسور دستگاه صداتم بشنوه که اسمتو میگی و بتونیم در رو باز کنیم.

 

امید دارم همیشه برای حفظ حریم ها و حد و مرزهایی که خودت برای خودت تعیین میکنی و البته با تمام آگاهی و دید و فکر باز، همینقدر متعهد باشی دخترک عزیزم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان بردیا
12 آذر 96 13:59
اینجوری که خیلی سخته برای شما هنوز کار من راحت تره بردیا یه علامت ورود مطلقا ممنوع زده به در به من هم حق وتو داده ببوسش از طرف من که حریمش خیلی حرمت داره
مامان فريبا
پاسخ
میبینی عزیزم. خوش بحالت حق وتو داری. منم خودم به خودم حق وتو داده م از تو چه پنهون خندونک محبت داری. دست بوس توست مهدخت جانمبغل