نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

چهل و یک ساله می شوم

1396/2/15 8:46
نویسنده : مامان فريبا
2,180 بازدید
اشتراک گذاری

این روزای پر هیجان بهاری تندتند میان و میرن و امروز که چهل و یک ساله میشم یه گوشه ی دنج یافته م که اول صبحی با خودم و دنیای ورای چاردیواری خونه در ارتباط باشم. دخترک گلم, همراه بابایی, کنار تو و دو تا داداش گلت زندگی برای من همیشه بهاره با عطر شکوفه هاش, گرمای آفتابش, رعد و برق و بارونش, و اینقدر فراز و نشیبش شیرینه که انگار تپه نوردی درست روز وسط بهار توی یه هوای نمدار و پر از عطر گل.

توی دستای امن خدا, همیشه باشین عزیزان من. 

پسندها (4)

نظرات (4)

هانیل
15 اردیبهشت 96 10:28
مامان مهربون سه تا فرشته تولدتون مبارک ان شا الله تولد صدوبیست سالگی تون و در کنار فرشته ها جشن بگیرین
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم هانیل نازنین. بهمراه دوستانِ جانم
محجوب بانو
15 اردیبهشت 96 18:30
سلام خانومی انشالله همیشه در کنار عزیزااااات به خوبی و خوشی زندگی کنی ماشالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم به بوی بهشت ما هم بیایید خوشحال میشیم
مامان فريبا
پاسخ
سلام دوست عزیزم، ممنونم محجوب بانو، برای شما هم در کنار عزیزانتون شادی و تندرستی مدام آرزو دارم
مامان زينب
16 اردیبهشت 96 14:09
عاشقتونم.
مامان فريبا
پاسخ
فدایی دارییییی
مامان ويهان جون
18 اردیبهشت 96 12:16
سلام مامان فريباي عزيز تولدتون مبارك با آرزوي بهترين ها براي شما اميدواريم تولداي زيادي در كنار خانواده عزيزتون جشن بگيرين و شادمان باشيد
مامان فريبا
پاسخ
سلام عزیزم، ممنونم مهربون منم بهترینها رو برات آرزو دارم دوست گلم. ویهان جان رو ببوس