نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

بهترینهای اردیبهشت

1396/2/8 9:40
نویسنده : مامان فريبا
2,799 بازدید
اشتراک گذاری

مسابقه ی نقاشی مدرسه تون جزو برگزیدگان رفتی برای مرحله ی بعدی. اینقدر بی سر و صدا و بی هیاهو اینجور موارد توی خونه مون برگزار میشه خودم یاد کودکیای خودم میفتم که سرم به کار خودم بود و درس و مدرسه م و خیلی بقیه ی اعضای خانواده درگیر جریانات مدرسه نبودن.  نه که نبودن, سایه وار بود و مث الان همه درگیر مستقیم جیک و پوک و ریز مسایل نمیشدن. خیلی خوب بود و الانم خوشحالم برای تو اینجوری گذشت امسال. چهارشنبه جشن الفبا دارین و شعر و سرود و .... نمیدونم ماهام باید باشیم یا نه. هر چی که هست میبینم برای حظو (حفظ) کردن شعرش دغدغه داری. بهترینها رو برات آرزو دارم در این دومین هفته ی اردیبهشتی ملس.

راستی تو اولین کسی بودی که کادوی تولد چهل و یک سالگیم رو بهم داد. بهترین کادویی که گرفتم. همه ش با فکر خلاق و کار دست توانای خودت, ایناهاش:

دیروز بهم دادی گفتی میترسیدم یادم بره تا روز تولدت. میبینی چه ملسه این اردیبهشت, غوغا کردی بهترینم. 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان بانو
9 اردیبهشت 96 12:04
تولدت مبارک بانوی اردیبهشت خلاقیت و توانایی فوق العاده نیروانا جون عالیی بود. دست مریزاد با این طرح زیبا و دلنشین حض و لذتش گوارای وجود
مامان فريبا
پاسخ
فدات عزیزم، عاشقتم. ممنونم از پیام خصوصیت، و از حسن نظرت. منم واقعا حظش رو بردم، صرفنظر از اینکه کار دست و فکر بچه ی خودم بود، از اثر هنریش لذت بردم. میبوسمت.
هانیل
10 اردیبهشت 96 14:17
واااااایییییی این کاردستی خیلی قشنگه ماشالا به استعداد فوق العاده ت نیروانای مهربووووووون
مامان فريبا
پاسخ
قربونت برم هانیل عزیزم. لطف داری. زنده و پاینده باشی
مامان علی خوشتیپ و مش حسین آقا
12 اردیبهشت 96 12:04
آفرین نیروانای خلاق و هنرمند نزنی منو فریبا جونفکر کنم این تیکه ی کاردستی خلاقانه و اینا رو به باباش رفته ها باشه
مامان فريبا
پاسخ
قربون محبتت عزیزدلم, چرا ناراحت, خیلی هم خوشحال میشم, یه سری چیزای دیگه ست وقتی درش میبینم ناراحت میشم میگم چرا آخه, یه نمونه ش بیخیالی و حفظ تمامت خونسردی وقتی من در اوج استرسم برای انجام یه کاری
سپیده عمه آریانا
23 خرداد 96 17:34
سلام فریبا جون خوبی مهربون . تاخیر طولانی منو ببخش خیلی شلوغ بودم . دلتنگتون بودم حسابی . هزار ماشااله به نیروانای نازنینم . الهی همیشه سلامت باشی عزیز دلم
مامان فريبا
پاسخ
سلاااااام سپیده ی عزیزم، ببخش تو رو خدا که منم نیومدم احوالت رو بپرسم. یار و یاور دیرین و نازنین! تو هم همیشه شاد و برقرار باشی عزیزم