نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نرگس مست

1395/7/14 8:44
نویسنده : مامان فريبا
4,137 بازدید
اشتراک گذاری

مهرانه ها ادامه داره و ما حالا هی سوژه داریم واسه نوشتن از تو. مشق لوحه نویسی تون علامتی بود که قراره بعدها زاویه ی شروع حرفهای چ ج ح بشه. 

مشقت تموم شده بود و به اتفاق بابا دفترت رو بدست گرفتیم تا ببینیم و نظر بدیم. همینطور که دونه دونه علامتای نوشته شده رو نگاه میکردیم یهو انگار جرقه ای تو ذهنت زده شد و بدو دفتر نقاشیت رو آوردی و گفتی حالا فهمیدم چطوری چشم بکشم.

و این خانوم رو کشیدی به این وجاهت!

 یعنی نیروانا هلاک این ابتکار عملتم مادر!

کاش منم اندازه ی تو بلد بودم دانسته هام رو بکار ببندم.

میگی مامان تا حالا خانوم اینجوری نکشیده بودم,

درست میگی خب, زاویه ی دید سه رخ, چشمای خط چشم دار بادومی, شینیون مو, حلقه ی بینی,...

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت 

آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان زينب
17 مهر 95 7:36
قربونت برم خلاق كوچولوي هنرمند من. خدا حفظت كنه عزيز دلم.
مامان فريبا
پاسخ
قربون محبتت خاله زینب جونم.
مامان ويهان جون
18 مهر 95 7:43
خدا حفظش كنه نيرواناي عزيزو من عاشق كاراي بامزشم
مامان فريبا
پاسخ
ویهان نازنین رو همچنین عزیزم. ممنونم که ما رو میخونین و شرمنده اگر کمتر بهتون سر میزنم