نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

همایش نویسندگان کوچک

1394/9/9 7:19
نویسنده : مامان فريبا
6,561 بازدید
اشتراک گذاری

حسن ختام پروژه ی زیبای "کتاب" که اولین پروژه ی امسالتون توی مهرآیین بود برنامه ی "همایش نویسندگان کوچک" نام گرفت. ما پدر و مادرها دعوت شدیم تا هر یک با کمک فرزندمون یه کتاب تألیف کنیم و تو من رو برای همراهیت انتخاب کردی و به بابا مأموریت دادی مراقب اهورا باشه. بعد از دو هفته تیمارداری اهورا و چهار شب مداوم درست نخوابیدنهام بابت ویروس و دندون و ... زنگ تفریح بزرگی بود که کاملا استحقاقش رو داشتم. ممنونم دخترکم که بهم این فرصت رو دادی که توی اون فضای شاد و کاملا کودکانه به روح و روانم آرامش و انرژی دوباره بدم. بین میز و صندلیا که راه میرفتم حس میکردم گالیورم که توی سرزمین لی لی پوت ها قدم میذاره.

اولین باری نبود که با هم کتاب مینوشتیم. یه بار دیگه پارسال توی خونه ازم خواسته بودی این کار رو باهات انجام بدم و کتاب خوبی هم دراومد و حس میکنم چون اوایل تولد اهورام بوده نرسیده م اینجا برات ازش بنویسم. 

تو داستان پرداز خوبی هستی و حتی شاعر خوبی و من به این که این عطش نوشتن از من بهت به ارث رسیده به خودم میبالم.

خلاصه توی اون جمع صمیمی و پر حرارت مادر و کودک ,و البته یک پدر هم بودن, کلی انرژی گرفتم و بعد از دو ساعت و نیم تلاش بی وقفه با کمک ذهن خلاق تو و دستای کوچولوی هنرمندت یه کتاب تألیف کردیم که جلد داشته باشه, صفحه ی عنوان, شمارگان صفحه, متن, نقاشی, ...

عنوان: گربه کوچولو و عروسک گمشده

نویسنده و تصویرگر : نیروانا مهدوی

ویرایشگر : فریبا همتی

ناشر : مهرآیین

کتابت رو خیلی دوست داری و از اینکه هنوز توی مهد مونده واسه نمایشگاه حسابی شاکی هستی. چقدر از طرحی که برای جلد و صحافی کتاب بهت پیشنهاد دادم خوشت اومد و هی ازش تعریف میکنی و همه ش میگی مامان خوب شد تو باهام اومدی,  اگه بابا بود اینهمه شیکان پیکان نمیشد. ای جونم من که میدونم یاد بابایی هر لحظه همرات بود, اون خورشیدایی که حتما و حتما باید توی نقاشیای هر صفحه ت میبودن مگه اونی که فضای داخلی خونه رو به تصویر کشیده بود. آرزوم برات اینه که اگه خودتم هوای نوشتن و نویسندگی در سر داری تمام و کمال به آرزوت برسی چون جوهرش رو در تو میبینم.

پسندها (4)

نظرات (1)

بهار مامان شایلین
11 اسفند 94 22:01
سلام فریبا جوون چطورید خانوومی؟؟ ای جوونم نیروانا رو ببین چقدر بزرگ شده و خانووم ماشالله.. عزیزماون وب رو خذف کردیم این آدرس جدیدمونه گلم
مامان فريبا
پاسخ
سلام عزیزم, خوبم مرسی. محبت داری دوستم. رمزتون رو ندارم الان خانومی. تونستی برام خصوصی بذار.