نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نظرات (11)

★مادر بزرگ★
18 آبان 94 10:01
سلام خدا حفظش کنه خیلی خوشگه
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم مادربزرگ عزیز. شما زیبابین هستین
مامان الهه
18 آبان 94 11:54
ای جاان
مامان فريبا
پاسخ
جانت سلامت دوست نازنینم
مریم
19 آبان 94 6:16
آیا من اگر از نوا این رو بشنوم حسودی خواهم کرد؟خیلی هیجان انگیزه شنیدن چنین چیزی چه خوب که نتیجه زحمت هات رو گرفتی و هیچی بهتر از دوستی دختر و مادر نیست ☺
مامان فريبا
پاسخ
ای جونم مریم عزیزم. من که عشق کردم. با هم زدیم زیر خنده. میدونی این سن اوج کنجکاوی بچه ها نسبت به جنسیت خودشون و دیگرانه. کلی توی مهد عاشق میشن, زوج انتخاب میکنن, به زوجهای هم حسادت میکنن, ... شاید یکی از دلایلی که دوست داشتم نیروانا پیش دبستانی رو بره مهد همین بود, دوست داشتم بودن با جنس دیگه رو توی این سن تجربه کنه. بنظرم تجربه ی بدی نیست. البته سعی میکنیم با یادآوری ملاحظات و بایدها و نبایدها, سالم ترین تجربه رو داشته باشه. عشقهای معصومانه ی کودکی. امیدوارم نوای گلم هم زیباترین و معصومانه ترین عشقها رو تجربه کنه. ببوسش. دلم براتون تنگ شده
مامان زينب
19 آبان 94 10:13
مامان فريبا
پاسخ
عاشقتم زینب گلم
شادی
19 آبان 94 10:39
وقتی اینو گفت چه حسی داشتی؟ من همیشه به این موضوع فکر میکنم.
مامان فريبا
پاسخ
عشق کردم شادی جون و با هم خندیدیم. برای مریم جونم نوشتم. حس خوبیه
مامان مهدیه
19 آبان 94 11:08
اي جونمممممممممم به اين دختر عاشق پيشه
مامان فريبا
پاسخ
تندتند واسه یکی دو تا پسرای مهد دستبند فانی بافت میبافه مهدیه, برای یکی بیشتر از اون یکی و بعد که سربسرش میذارم چرا برا آتمین دو تا, بهادر هیچی میگه خب میبافم اگه بهادر نیومد مهد میدمش آتمین. یه بیار و ببری داره حالا. قربون بچگیاشون
مامانه شایلین
22 آبان 94 15:33
چه دخمل مهربوووووونی وچه نام زیبایی نیروانـــــــــــــا
مامان فريبا
پاسخ
لطف داری عزیزم, ممنونم
لی لی
24 آبان 94 23:37
ای جوووونم آرشیداهم پیش روتومهدمیره وهمکلاسی پسرداره وقتی ازشون حرف میزنه باشیطنت خیلی برام جالبه؛میبوسم نیرواناجون وگل پسرت روعزیزم
مامان فريبا
پاسخ
خیلی بامزه ن لی لی جون. خدا پنبه ماهی گلم رو حفظ کنه. حسابی ببوسش. دلتنگشم
مامان ساینا و سبا
29 آبان 94 9:47
مامان فريبا
پاسخ
میبینی خواهر
مامانه شایلین
30 آبان 94 20:31
فریبا جووون میشه با هم تبادل لینک داشته باشیم؟؟؟
مامان فريبا
پاسخ
سلام, البته عزیزم, چرا که نه!
مامان علی و حسین
25 آذر 94 10:01
ای فداااااااااااااااش ...عشقممممممممم...دختر پراحسااااااااااس وای چه کیارشا خوشبخته