نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

آمادگی با مهرآیین

1394/2/19 1:10
نویسنده : مامان فريبا
12,456 بازدید
اشتراک گذاری

بی هیچ شکی آخرین سال نوپایی تو رو هم مهدکودک مهرآیین ثبت نام کردم تا حسابی پا بگیری نهال رو به رشد و زیبایم.

از یه هفته پیش همه چی رو چک میکردم که روز ثبت نامت که اول اردیبهشت بود چیزی کم نباشه و خدا رو شکر انگار نفر اول یا دومی بودی که باز هم به مهرآیین وفادار موندی. تازه تابستونم باز میری مهد. یه روز مونده به ثبت نامت که با بابا و اهورا اومدیم مهد دنبالت دیدم که مادرای دوستات در حال گفتگو در مورد دوره ی پیش دبستانی بچه هاشونن و اینکه کلی در مورد مدرسه های موجود تحقیق کردن و چه و چه...

من اما باز هم ترجیحم اینه که هنوز کودکی کنی و محیط پر از شادی و سرزندگی مهد رو برات انتخاب کردم, و ایمان دارم همه ی اونی که برای رشدت لازمه رو بهت آموزش میدن جوری که نه تو سختت بشه و حس کنی داری تحت آموزش قرار میگیری نه ما. و با توشه ای انبوه و پر از انرژی راهی دبستان خواهی شد.

انگار شکوه آغاز مدرسه با کلاس اول رو بیشتر می پسندم.

دهم اردیبهشت همراه بابا و اهورا اومدیم مهد تا دور دوم آموزشهایی که کسب کردی رو مرور کنیم و نتایج ارزیابی مهارتهای تو رو ببینیم.

بهت افتخار میکنم که توی همه ی ابعاد عالی بودی. تعریف و تحسین مربیات رو که میشنیدم کلی ذوق میکردم و البته یه کمم از خودم خجالت میکشیدم که با کاستی های خودم گاهی باعث بروز رفتارای نه چندان زیبای تو توی خونه میشم.

امیدوارم روزی که این نوشته ها رو میخونی اگه بودم, پیش تو سربلند باشم از تصمیمایی که برات گرفته م.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ساینا و سبا
19 اردیبهشت 94 8:12
مامان الهه
21 اردیبهشت 94 9:30
چه خوب که نیرواناجون رو ثبت نام کردی ما که همچنان سردرگم پیدا کردن جای مناسبیم
بانو
9 خرداد 94 15:30
سری مسابقات عکاسی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987