نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

به پرستو به گل به سبزه درود

1394/1/6 16:29
نویسنده : مامان فريبا
9,419 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر مهرآیینی هست که نارساییا و وقت نداشتنای منو در انجام آداب و رسوم مناسبتها بخصوص نورز برامون پوشش بده. 

امسالم با توجه به پروژه ی عظیم اسباب کشی به خونه ای نزدیک مامانم دو هفته مونده به عید که حسابی وقت و انرژی ازمون برد, نه وقت کردم سبزه درست کنم نه هفت سین ابداع کنم. 

تازه این اولین نوروز بعد از درگذشت آقاجونم بود و کلی هم سعی میکردم به مامانم کمک کنم. نزدیک سال تحویلم داداش اهورای نازنین زد به گریه و بیقراری و این شد که هفت سین من بعد از سال تحویل چیدمانش تموم شد و همین هفت سین زیبای تو که توی مهرآیین با کمک مربیای گلت درست کردی زینت بخش لحظه ی تحویل سالمون بود. الهی که دستای نقش آفرینت به زیباترین نقش هستی برسه عزیزدلم. 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان ساینا و سبا
9 فروردین 94 11:55
سلام ... سال نو مبارک انشا... سال خوب و پر برکتی در پیش داشته باشید و شما و خانواده محترم همیشه سالم و تندرست و شاداب باشید
محبوبه مامان الینا
10 فروردین 94 7:54
با این همه مشغله خیلی هم عالیه سال نو مبارک دوستم
مامان هدی
10 فروردین 94 9:34
تبریک می گم سال نو رو عاشق نوشته ها و این آهنگ زیبای وبلاگت هستم نیروانا از وقتی نی نی تو راهی داشتم تا الان خواننده وبلاگت بودم. دخترم کاملا به آهنگ وبت الان عکس العمل نشون میده.
مامان احسان
11 فروردین 94 10:37
سال نوتون مبارك
مامان احسان
11 فروردین 94 10:37
انشالله امسال سالي پر از شادي و تندرستي داشته باشيد
لی لی مامی آرشیدا
19 فروردین 94 1:03
سلام وصدسلام به دوست عزیزم؛مامان فریباونیرواناشیرینم وداداش اهورای کوچولو؛سال خوب وپربرکتی داشته باشید؛بابت تاخیرعذرخواهی میشود
تاپ
28 فروردین 94 13:02
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com