نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

دو ماه و شصت

1393/11/11 22:08
نویسنده : مامان فريبا
10,018 بازدید
اشتراک گذاری

فکر نکنی حساب روز و ماه از دستم رفته, نه عزیزدلم, حسابشو دارم ولی نوشتنم دیر به دیر شده و خودتم دلیلشو خوب میدونی. امروز شصت و دو ماهه شدی و من با هر نگاهی که به داداش اهورا میکنم حس میکنم تو چقدر بزرگ شدی.

بعضی وقتا کارایی میکنی که واقعا یادم میره تو فقط پنج سالته و همینم هست که همیشه ازت توقع رفتارهای معقولانه و کاملا حساب شده ی آدم بزرگانه دارم. منو ببخش دخترکم. تو هنوز غرق دنیای عروسکاتی و چقدر لذتبخشه یواشکی گوش کردن به نمایشهای جورواجوری که با انواع و اقسام چیزا از عروسکات گرفته تا برچسبا و اشیای کوچیک و بزرگ خلق میکنی. چقدر شیرینه محو نگاه کردنت شدن وقتی با جسارت و مهارت تمام به اندک زمانی یه نقاشی پر از حس و رنگ می آفرینی.

امشب لالایی شبکه ی پویا کشوندتم کنارت تا باهات بشینم و به نوای دلنشین و البته محزون لالاییش گوش بدم. چقدر بهم چسبید. کودکیات داره مث نخ بادبادک شادی که در رقص باده از دستم در میره و من باید سفت بچسبمش تا هر چه بیشتر ازش لذت ببرم. شصت و دو ماهگیت مبارک کودک پر شور و حال امروزم, فرین بانوی فرداها.

پسندها (4)

نظرات (9)

عمه فروغ
12 بهمن 93 0:19
62 ماهگیت مبارک نیروانا عزیز ان شااا.. 120 ساله بشی ان شاا.. سال های سال با خوبی و خوشی زندگی کنی راستی مامان خانم عنوان پستتون رو هم درست کنید
مامان الهه
12 بهمن 93 2:15
آخی حسابی کیفور شدم ....مبارک باشه عزیزمن.... چقدر زود بزرگ میشین و ما چقدر لحظه از دست میدیم
زینب
14 بهمن 93 6:20
مبارک باشه هر روزت نیروانای نازنین...چقدر عکسهای نازی گذاشتی فریبا جون از جوجه هات!!! شاد باشید و برقرار...
مامان آرینا
23 بهمن 93 20:34
مبارک باشه عزیز دلم. انشااله در کنار داداشی کوچولو و مامان و بابای مهربونت شاد و سلامت باشید.
مامان آرینا
23 بهمن 93 20:41
فریبا جون من خیلی به نوشته های شما علاقه دارم. واقعا احساس لذت میکنم وقتی اونها رو میخونم. اینقدر قشنگ احساسات مادری رو به تصویر میکشید که واقعا به قلب و دل میشینه. من نمیتونم اینقدر قشنگ و لطیف برای دختر بنویسم. میخواستم اجازه بگیرم بعضی وقتا که یه نوشته شما انگار از عمق احساس و قلب من برای دخترمه ازش استفاده کنم تا بعدها آرینای منم از خوندش لذت ببره. آخه میدونید احساسای مادری خیلی جاها شبیه به همه ولی متاسفانه من استعداد نوشتنم اصلا خوب نیست. اگر تصمیم گرفتید بهم اجازه استفاده از بعضی متنها و جملات رو بدید ممنون میشم بهم خبر بدید. براتون آرزوی شادی و سلامتی میکنم.
مامان فريبا
پاسخ
سلام مامان آرینای عزیزم, خیلی بهم لطف دارین ممنونم. خوشحال میشم که نوشته های کوچیک من باعث شادی بچه های بیشتری بشه. اونا همه عزیزای ما هستن. با کمال میل و اگه منبعش رو هم بگین بیشتر خوشحال میشم
سولماز
26 بهمن 93 21:11
62ماهگیت مبارک دنیات رنگی رنگی وپر از شادیهایی کودکانه خانم خوشگل
مامان مهدیه
28 بهمن 93 9:45
الهي عزيزم . چقدر دلم براي نيروانا و شيرين كاريهاش و شيرين زبونياش تنگ شده بود . الهي كه لبش هميشه خندون و دلش هميشه شاد باشه و بهترين خواهر دنيا براي داداش كوچولوي نازنينش باشه و شما مامان و باباي مهربون هم پر شيد از يه عالمه عشق و شور كودكي عزيزاي دلتون 62 ماهگيت مبارك و ادامه راه زندگيت پر فروغ نيرواناي عزيزم
مامان مریم
15 اسفند 93 0:50
سلام عزیزم خدا کوچولوهات حفظشون کنه 62 ماهگی نیروانا جون مبارک باشه
سایت تفریحی مگ پا
20 اسفند 93 15:59
بسیار عالی. وبلاگت حرف نداره اگه ممکنه منو لینک کن. ممنونت میشم عنوان: سایت تفریحی مگ پا ادرس: http://magpa.ir بازم لطف میکنی اگه منو بلینکی. اگه لینکیدی خبرم کن مطمئن شم. فدات مامان دلسوز