نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

فرهنگ لغات نیروانایی (شماره 1)

1390/1/14 15:20
نویسنده : مامان فريبا
4,781 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین زبونم!

 قصد دارم لغتهای بامزه ای که تو حرف زدنات بکار می بری با این عنوان ادامه دار تو وبلاگت بذارم .

آقانون: آقاجون

ماززی: مامان بزرگی

باباجانجان: باباجان

ننجون: مادرجون

خالی: خاله

سم ُا: سمیرا

شلو: شهلا

سُ لا: سهیلا

حانی: ریحانه

بهایی: بهاره

خانوش: خاموش

شونن: روشن

و از همه جالب تر كه همه هي ازت مي پرسن تا تكرار كني:

اَسنون: سوسن خانوم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عسل و آریا
9 فروردین 90 12:13
نازی.خدا انشالله گل پسرتون را براتون حفظ کنه.


ممنون عزيزم. عسل و آرياي شما رو هم خدا نگهداره. اما نيرواناي ما دختره. يعني عكسش پسر نشون ميده ؟


مامان عسل و آریا
9 فروردین 90 17:36
ای وای شرمنده دوست عزیز.چرا دوست خوبم دختر نشون میده.ببخشید من تا حالا اسم نیروانا نشنیده بودم به همین خاطر فکر کردم اسم پسره.


اختيار دارين. قربون شما. نيروانا يه اسم با ريشه ي سانسكريته به معني آخرين مرحله ي سلوك بودا. جايي كه انسان غرق در نور مطلق و جاودانگي مطلق ميشه و در واقع خود نور ميشه. اميدوارم مقصد همه ي ما اونجا باشه.
------------------------------------------------------------------------------------
راستي ببخشيد من ديروز نرسيدم سر وبلاگ شما بيام. امروز كه لينك سايت رو از رو نظر شما زدم با نهايت تعجب ديدم كه وبلاگتون رو تو اين چند روز بارها باز كردم و خيلي از مطالبش رو خوندم ولي چون هنوز فرهنگ وبلاگي م كامل نشده براتون نظر نذاشتم. خيلي جالب بود كه اينهمه حرف قشنگ برا اوني باشه كه منتظرش هستين و هنوز نيومده. الهي به آرزوهاي قشنگتون برسين. در واقع وبلاگ شما و هاله خانوم مامان ترمه جان جزو وبلاگهايي بود كه اين چند روزه هي به من ايده ميده. تازه از آهنگ متنش هم خيلي خوشم مياد و دارم خودم هم دنبال يه آهنگ زمينه ي قشنگ ميگردم برا نيروانا. خوشحال ميشم اددتون كنم. با اجازه ي شما.







مامان عسل و آریا
10 فروردین 90 11:19
قربونت برم دوست خوبم.مرسی بابت لطفتون.خوشحالم کردید.من هم با افتخار شما رو لینک می کنم.نیروانا جون را از طرف من ببوسید.منتظر عکس های جدید گلم هستم.راستی دوست خوبم من برای پسرم هم وبلاگ درست کردم.خوشحال میشم سر بزنید.اتفاقا الان آپ کردم.مرسی


ممنونم. حتماً عزيزم، در اولين فرصت عكسهاشو ميذارم. وبلاگ آريا جونم همين الام مي رم به ديدارش. شاد باشي.

yaser
23 فروردین 90 14:49
SALAM
KHEILI BAHAL BOOOOD
KOLI BA WEBLOG NIRVANA HAL KARDAM
EY VAAAAAAL



قربونت ياسرجون،
لطف داري. خوشحالم كه به ما سرزدي. منم از ديدن كامنتت حال كردم. به اميد ديدار زود زود.
نازبانو
20 فروردین 91 18:59
نگارمن

حالی بیا وبین حــــــــــــــــــــال زار من

بردی عجب به نگاهی قــــــــــــــرار من





ای معدن صفا وای حاکـــــــــــــــــم وفا

ای مهربـــــــان من ای تک نگــــــار من



امشب سوای فــکر تواز سر برون کنم

تــــا بــــــــازیابـمت امشب کنــــــــــارمن



چشمت به سان تیر گز زال رستم است

یادت ببین چه کرده چنین شب به کار من



چون یاد تو تسلی خاطر برای مــــاست

با یک نظر چگونه تو کردی شکـــار من





چون کــــــــــــرده ای به دل بینوای من

که امشب چنین بنوازد سه تــــــــــار من



آری "عزیز" عشق نظر کن به آسمان

در ذاتم عاشق آفریده خداوندگـــــــار من


زيبا بود ممنونم.