نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

شیرین نیست ولی هست

1393/7/24 9:02
نویسنده : مامان فريبا
5,596 بازدید
اشتراک گذاری

تشویش و اضطرابت رو این روزا حسابی حس میکنم، با اینکه خیلی سعی میکنیم اضطراب و نگرانی هایی که گاه و بیگاه درونمون رو فرا میگیره بروز ندیم و همه چی مث جریان عادی زندگی برات آروم و عادی باشه. اما همین نقل مکان کردنمون به خونه ی مامان بزرگی و آقاجون، همین رفت و آمد ساعتای ملاقات هر روزه ی بیمارستان که به تو اجازه ش رو نمیدن و این انتظاری که توی وجود همه ی ماهاست که بالاخره چی میشه انگار کافیه که ذهنت درگیر باشه و اگر چه تو هم رو نمیکنی که نگران چی هستی ولی جسته گریخته حرفی میزنی که یادآوریم میکنه تو هم درگیر قضیه ی آقاجونی.

حدود 40 روزه که امانت جسم بیهوش آقاجون رو با همه ی وجود پاس میداریم و همه ی دعا و آرزومون اینه که یه بار دیگه برگرده ...

مامان دلم برای آقاجون تنگ شده، مامان آقاجون جیش و پی هم میکنه؟ مامان من دویست بار دعا کردم آقاجون خوب بشه ولی چرا نمیشه، مامان آقاجون کم کم داره میره پیش خدا ...

اینا تشویش های توست که گاه و بیگاه بیان میکنی. 

برای بابا و خاله مهلای مهد گفته بودی که خاله فریما توی کلاس ورزش از دوستات خواسته که برای آقاجون نیروانا دعا کنین خوب بشه و یه تصویر و خاطره ی قشنگ از دعای دسته جمعی برات ساخته...

گفته بودم که این چندماهه ی اخیر حسابی با آقاجون اُخت شده بودی و تقریبا یکی در میون خونه شون بودی. اگرچه گاهی باهاش کل کل میکردی و  کارتون به کشمکش میرسید ولی عشق عمیقی که بینتون بود باعث میشد اکثر وقتا موقع خداحافظی ازش اشکت دربیاد که دلم برای آقاجون تنگ میشه و اشک آقاجونم دربیاری. من لذت میبردم از اینکه خدا این فرصت رو بهمون داده که عشق ناب پدربزرگ نوه ای رو لمس کنی. خوشحال بودم که دیگه سرچشمه زندگی نمیکنیم و تو میتونی وقت بیشتری رو باهاشون باشی و دعا میکردم روزی از راه میرسید که در کنار مادرجون و باباجان مشهد هم بتونیم یه عالمه فرصت دیدار داشته باشیم...

حالا گاهی که میبینم دلتنگی با هم میشینیم فیلم و عکس آقاجون رو میبینیم. دیشبم افتاده بودی توی عکسای موبایلم و عکسی رو که از وضعیت الانش توی بیمارستان گرفته بودم نگاه میکردی. بغض کردی و باز گفتی دلم براش تنگ شده و خوابیدی...

یه حسی درونم میگه که باید برای تجربه ی تلخ تری آماده ت کنم. شمع وجود آقاجون داره رو به خاموشی میره. خدایا کمکمون کن ...

پسندها (1)

نظرات (6)

عمو حمید
24 مهر 93 10:06
فریبای عزیز : هر زمان نو می شود دنیا و ما بی خبر از نو شدن اندر بقا پس تو را هر لحظه مرگ و رجعتی است مصطفی فرمود دنیا ساعتی است تیر پران بین و نا پیدا کمان جانها پیدا و پنهان جان جان آدمی چون کشتی است و بادبان تا کی آرد باد را آن بادران ما نیز همراه شما به فرموده حضرت مولانا تقدیر و مشیت الهی را به انتظار می نشینیم بی شک بهترین رقم خواهد خورد...
مامان فريبا
پاسخ
عمو حمید مهربان, ممنونم که هستی و اینهمه تعبیر زیبا برام نوشتی. نظر پرمهرت خیلی آرامش بخشه. در رقم خوردن بهترینها هیچ شکی ندارم. مهرت افزون داداش گلم
azin
24 مهر 93 18:33
غصه نخور دوست جونم آقاجونت خوب میشه واسش دعا میکنم که خوب بشه زودتر
مامان فريبا
پاسخ
قربون محبتت مهربون. الهی آمین
گلناز
25 مهر 93 0:12
عزیزم . چقدر سخته. چقدر امتحان برای یه انسان... خداروشکر می کنم که بچه ها و همسر مهربونت هستند.
مامان فريبا
پاسخ
قربونت گلنازم. خدا رو شکر که شماها هم هستین. دوستای گلم وجودتون گنج شادی و آرامش منه توی همه ی خوشیها و سختیا. ببوس وندا و هانای گلم رو
مامان نیایش
25 مهر 93 19:52
فریبای نازنینم خیلی دلم گرفته برای تو عزیزم برای زینبم برای خودم ...با اینکه سه سال گذشته از روزی که برای همیشه برادرم رواز دست دادم خیلی ناگهانی...ولی هنوزم نبودش تلخه ولی اون چیزی که سخت تر و تلخ تره افسوس هاست خدا رو شکر کن که افسوسی نداری اوقدر براش خوب بودین که افسوس کاری که در بودنش باید میکردین رو ندارین مثل زینب عزیز.... دعا میکنم اقا جون یه بار دیگه برگرده براتوندعا میکنم تنها کاری که از دستم بر میادو از ته دلم ارامش براتون ارزو دارم تو هم برای مادعا کن
مامان فريبا
پاسخ
خدا نکنه دلت بگیره زهره جان, از دست دادن رسم روزگاره که زیبا نیست ولی رسم زیبای روزگار ما همون عشق و محبت و قدرشناسی لحظه به لحظه ست که با پاسداشتش اون غم بزرگ از دست دادن رو تلطیف میکنیم. اطمینان کامل دارم تو رسم عاشقی رو خوب بلدی و دل نازک و روح لطیفت تنها دلتنگ ندیدنهاست. باید برای اونایی که هستن و وجود دارن به تمامی انرژی گذاشت. از دست رفته ها رو جایی دوباره بدست میاریم بی شک. منم برات آرامش و عشقی نو به نو آرزو میکنم. روح برادر عزیزت شاد شاد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
25 مهر 93 23:03
خيلى دلم گرفت ... اين قسمتاى سخت زندگى براى همه هست . انشالله خدا آسون كنه براتون
مامان فريبا
پاسخ
خدا نکنه دوست عزیزم. همینطوره. الهی برای همه آسون بگذره. ببوس تسنیمم رو
قالب های کودکانه
1 آبان 93 12:00
مامان ها خبر خبر جدید ترین و زیباترین قالب های وبلاگ اختصاصی برای نی نی های ناز شما طراحی انواع عکس، قالب وبلاگ، بالابر اختصاصی و صفحه ی ورودی برای نی نی های نازنازی کاملا تضمینی برای دیدن نمونه کارها به وب گوگولی تمپ مراجعه کنید. gogoli-temp.blogfa.com calendar.taghvim@gmail.com