نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

سرو خرامان مني اي رونق بستان من

1393/5/31 23:14
نویسنده : مامان فريبا
4,398 بازدید
اشتراک گذاری

در آخرین روز اَمرداد، ماه جاودانگي و بی مرگی، ديروز، ثمره ی یک سال تلاش خودت و اعتمادم به توان تو و نتيجه بخش بودن آموزشت رو برام به نمایش گذاشتی عزیزم. ساعتهاي پي در پي و بي اينكه از سوي من هيچ اصرار يا تمنايي باشه.

چنان نسیم، بسان موجهای آرام اقیانوس، نرم و موزون خراميدي و دل بردي و من چشم دوختم به تماشاي رقص پَر گونه ات، سبك و رؤيايي با آهنگ حاصل عمر همايون شجريان و كلاسيك ها و فولكلورهايي كه توي گوشيم هست و نميدونم كجاييه ولي انگار قرنها در روح تو دميده شده كه اينگونه هماهنگ با موج اندام تو مي نمود.

بیشتر حیرتم از این بود که تمرینِ با ریتم راه رفتنِ کلاس موسیقی رو با حرکات باله تلفیق کرده بودی و انگار خودت طرح رقصت رو شکل داده بودی.

دوربين و تصويري در كار نبود و فقط دو چشم مشتاق و متحير من بود و خراميدن زيباي تو. براي همين اين جمله ها رو نوشتم كه هر بار با خوندنشون عصر باشكوهي رو كه ديروز برام آفريدي دوباره تجسم كنم. اميدوارم اين كلمات به قدر ذره اي قدرت به تصوير كشيدن اونهمه ناز تو رو داشته باشن.

جزء جزء وجود نازنين و بي نظيرت جاودانه باد بالرين كوچك من!

پسندها (4)

نظرات (8)

چاره اینجاست
1 شهریور 93 8:35
شما و فرشته تون به سایت ما دعوتید
مامان فريبا
پاسخ
ممنون. حتماً و با كمال ميل
فروشگاه ونیزی
1 شهریور 93 8:40
فروش ویژه تابستونی. میارن دم در خونه تحویل می دن. دیگه چی می خوای؟ در ضمن خوش به حال دخترتون قلم بسیار زیبایی دارید. فکر کنم نویسنده باشید.
مامان فريبا
پاسخ
بسيار عالي! شمام گرداننده ي سايت خوش ذوقي هستين. ممنون و مزاحم ميشم
❀مامان علی خوشتیپ❀
1 شهریور 93 9:33
عزیزمهکاش میشد فیلمشو بذارید
مامان فريبا
پاسخ
فدات شم خاله جون. ميگم كه فيلمي ازش ندارم چون اگه ميخواستم تصوير بگيرم پخش موزيك موبايلم قطع ميشد. اينه كه همه ش رو با چشام ثبت كردم فقط. قربون محبتت.
محبوبه مامان الینا
1 شهریور 93 10:25
آفرین به بالرین ناز ما که مامانی شو به وجد آورده کلاس میره دختر ناز ما ؟
مامان فريبا
پاسخ
آره فدات شم محبوبه جون.
الهه
1 شهریور 93 23:42
ای جاااااانمممممم دل منم عنج رفت باله رقصیدنت رو ببینم بالرین کوچولوی فرشته سان گوارای وجودت فریبا جونم رقص نیروانای نازم.خیلی کیف داد نه؟از طرف من یه بوس آبدارش کن تا ببینم بالاخره کِی قراره خودم بغلش کنم و ببوسمش
مامان فريبا
پاسخ
قربونت عزيزم. الهه جونم اي كاش زودتد زودتر به هم ميرسيديم. ولي خداييش هر بار كه بهش ميگفتيم بهمون نشون بده چي ياد گرفته طفره ميرفت. مام اصرار نمي كرديم. اين بار اصلاً خودش افتاده بود روي دور نمايش و اين خيلي بهم مزه داد و بالاخره ديدم چيا ياد گرفته. البته خودت كه ميدوني من مامان خاله سوسكه م
مامان بردیا
4 شهریور 93 7:58
دلمونو آب کردی فریبا بانو حسابی ببوسش
مامان فريبا
پاسخ
عاشقتیم خاله مهدخت. مام فراوان میبوسیمت
مامان زينب
9 شهریور 93 10:06
من هم درك كردم و با تمام وجودم حركات زيباي بالرين نازم و حس كردم. خدا حفظش كنه عزيز دلم و.
مامان فريبا
پاسخ
فدات زینبم. ممنونم همدلِ همراه من. دلم براتون تنگ شده
حكيمه و آراد
11 شهریور 93 14:01
سلام فريباي عزيزم آفرين به گل دختر قشنگمون. مرسي از اين نوشته پر احساس كه آدم ميبره به يك سالن پر از فرشته فرشته بالرين. عزيزم هميشه هميشه قلمت توانا در ثبت اين خاطرات زيبا.
مامان فريبا
پاسخ
سلام حکیمه ی عزیزم. مرسی از اینهمه محبتت. همیشه در جمع فرشته ها باشی دوست خوب من. ممنونم که بهم دلگرمی میدی. دوسِت دارم