نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

اینک سی و هشت سالگی

1393/2/15 9:34
نویسنده : مامان فريبا
8,249 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بخاطر سرماخوردگی و ترس از سرمای زمهریر اتوبوس صبحگاهی به خودم مرخصی دادم و موندم خونه و به بابا گفتم تو رو مهد نبره که به بهانه ی تولدم یه خاطره ی خوش برات بسازم.  آخه فکر میکردم خوب میشم و امروز میتونم برم سر کار. وقتی از خواب بیدار شدی بهت گفتم برات یه سورپرایز دارم. چون فردا تولدمه میخوام امروز ببرمت پارک. درد گلوم آرومتر شده بود و منم جرأت پیدا کرده بودم. با یه معصومیتی بهم گفتی مامان تولدت مبارک که حظ کردم. حس می کردم ناب ترین تبریک تولدیه که تا حالا دریافت کرده م. بعد گفتی بریم گلفروشی برات گل بخرم. گفتم صبحیه نمیتونیم بریم فقط میریم پارک، عصر با بابا بریم برام گل بخر. از پارک که میخواستیم برگردیم باز گیر دادی بریم گلفروشی و گفتم عصر مامانی. توی خونه تا شب هر بار که عاشقانه بهم می رسیدی می گفتی مامان تولدت مبارک! و من به ابرها اوج می گرفتم. تازه یه بارم گفتی ببخشید که برات کادو نگرفتم. گفتم تو خودت بهترین کادوی منی عزیزم. برام یه برس مو بگیر. دیدی اونی که داشتم شکسته ...

امروزم هنوز توی رختخوابم و نشد برم سر کار. اگه امروز هیچ اتفاقی هم نیفته مهم نیست. مهم اینه که پیش توام. مهم اینه که چنان سرمست شراب عشقی ام که دیروز مدام به کامم میریختی که تا خود چهل سالگی بکوب رفته م. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکسیه که میخواستیم بریم گلفروشی ازت گرفتم. ببین تو گل تری یا ...

نی نی رو هم بغل گرفتی که مثلاً همونیه که من دنیا آوردم!

پسندها (5)

نظرات (28)

محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 93 9:40
تولدت مبارک بانوی اردیبهشتی
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم دوست نازنینم. دوسِت دارم
منا مامان الینا
15 اردیبهشت 93 10:42
فریبا جونم تولدت مبارک عزیز دلم انشالله که سال دیگه تولدت رو کنار خانواده 4 نفره خوب و صمیمی و دوست داشتنی ت داشته باشی مامان فریبا بلا دور باشه عزیزم اونجا مگه هنوز هوا سرده؟ سفارش بدید از گرمای اینجا بفرستن واستون
مامان فريبا
پاسخ
اول بگم این شکلک خانواده رو نیروانا برات زد، تا اومدم جواب بنویسم از خواب بیدار شد و اومد و گفت میخوام برا خاله شکلک مامان رو بفرستم! الانم رفته جیش و از توی دستشویی بلند میگه: مامان! تولدت مبارک! برم بشورمش و بیام ... خلاصه که خیلی دوسِت دارم منا. ممنون و از تبریک و آرزوی قشنگت. دعا میکنم الیناجونم همینجور صریح و روان تولدت رو بهت تبریک بگه تا بری تو ابرا. هوای اینجا خوبه ولی 4 صبح که میریم به سمت سرچشمه خیلی سرده، هر چی پتو و لباس گرمم ورمیدارم افاقه نمیکنه چون بخاری اتوبوس رو روشن نمیکنن!
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
15 اردیبهشت 93 10:47
تولدت مبارک ،نازنین دوست ِ من... http://niniweblog.com/upl/nini6368/13985109467.jpg
مامان فريبا
پاسخ
عاشق این کارت تبریک بی نظیرتم. ممنونم عزیزدلم. همیشه شاد باشی
سارا مامان مايا
15 اردیبهشت 93 12:32
اييييييييييي جانم فريبا جون تبريك ...چه خبر بوده اين مدت كه سر نزده بودم بهت..واقعا سورپرايز شدم عزيزم..هم دوباره مادر شدنت هم تولدت هم خانم شدن اين خانم خانما نيرواناي گل ماشالله ... هميشه اسمون دلتون ابي و زمينش سبز و احساساتتون به هم ياسي عزيز دلم..مراقب خودت باش و اين دخمل گلابتون هم ببوس از طرف من...
شهرزاد مامان آریابد
15 اردیبهشت 93 12:36
آخی امروز سالروز عقد ما هم هست ...تولدتون مبارک چه روزه زیبایی به دنیا اومدین. اولین باره که به وبلاگتون اومدم و خوشحالم که تو همچین روزی با شما اشنا شدم.بازم یه عالمه تبریککک
مامانی
15 اردیبهشت 93 19:59
سلام عزیز دلم خوبید تولدت هزارن بار مبارک خانومی چه تبریکی قشنگ تر از اونی که نیروانا گفته آخه با اون دل پاک و نگاه معصومش ..زنده باشی و سلامت همیشه ی خدا ...خدا مامان و کوچولوهاش رو حفظ کنه
zeinab
15 اردیبهشت 93 20:45
تولدت مبارک دوست اردیبهشتی ام...روزگارت پر برکت پر عشق سرشار از سلامتی و یک دنیا شادی....ببوس اون دختر پر احساس رو از طرف ما که خیلی دلتنگشیم
الهه مامان یسنا
15 اردیبهشت 93 23:44
بازهم تولدت مبارک عزیزم. ایشالا زود زود خوب بشی. قرار بود مواظب خودت باشی...
لی لی مامی آرشیدا
16 اردیبهشت 93 0:53
تولدتون مبارک مامان فریبای بی نظیرودوست داشتنیدرکنارنیرواناجان وباباونی نی عزیزروزگاری زیباسپری کنیدتادنیادنیاست.....
مامان آناهيتا
16 اردیبهشت 93 8:30
تولدت مبارك ماماني مهربون. دلمون برات تنگ شده. زود خوب شو بيا چون ما هم واست سورپرايز داريم
مامان احسان
16 اردیبهشت 93 9:10
تولدت مبارک فریبای عزیزم
مامان فريبا
پاسخ
فدااااات عزیزم. ممنونم
مامان مهبد كوچولو
16 اردیبهشت 93 9:20
فريبا جونم تولد 38 سالگيت مبارك . اميدوارم كه 120 ساله بشي و آقا حامد و نيروانا و مانترا/ اهورا هميشه توي كامت شراب عشق بريزن و مست بشي از اينهمه عشق بي پايان !
مامان فريبا
پاسخ
چه دعای زیبایی مهدیه جانم، قربون اینهمه صفا و محبتت. ایشالا تو هم همیشه سرمست عشق عزیزانت باشی. خیلی دوسِت دارم
مامان بردیا
16 اردیبهشت 93 9:26
اردیبهشت همیشه گل پروره، شکفتن مبارک بانو جان میخوام هردوتونو ببوسم اما نمیشه... لطفا از طرف من همدیگه رو ببوسید و بغل کنید
مامان فريبا
پاسخ
تو خود بهاری عزیزم ، ممنونتم همیشه بهار زیبا! فدات شم، به روی چشمم. تو و بردیام لطفاً از ما کپی بفرمایین.
مامان ساينا و سبا
16 اردیبهشت 93 13:45
بانوي ارديبهشتي و گل ... تولدت مبارک خداي من ببين نيرواناجونم چقدر بزرگ شده که به فکر گل و کادو هستش و دل نگران که واسه بهترين مامان دنيا نخريده... ماماني مواظب خودت باش و استراحت کن که بهترين دارو هستش براي شما و ني ني
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم صالحه ی عزیزم، خیلی لطف داری آره میبینی!!! خودمم شگفت زده شدم از عکس العملش! بچه ها زود بزرگ میشن و یاد می گیرن نه ... فدات عزیزم، کاش بشه، تو که در جریانی... سعیمو میکنم. تو خونه که همه ش استراحته ولی خب همین آمد و رفت مخصوصاً با درجه های مختلف دما گرفتارم کرد. فدای محبتت
مامان آرشين
16 اردیبهشت 93 19:13
تولدت مبارك فريباي نازنيناين گلم از طرف من
مامان فريبا
پاسخ
فدات فرنازم ببخش اینهمه دیر جواب محبتت رو میفرستم
مامان بانو
17 اردیبهشت 93 9:19
تولدت مبارک مواظب خودت باش خیلی زیاد یکم زنجبیل با چای بخور، با عسل و آبلیموی تازه شربت درست کن زودتر سرما خوردگیی رخت ببنده.
مامان فريبا
پاسخ
مرسی عزیزم، از این خوددرمانیا فراوان انجام دادم و بهترم خدا رو شکر. ممنونم عزیزم
جانم مادر
17 اردیبهشت 93 16:23
تولدت مبارک مامان مهربون.ایشالا هر چه زودتر سرماخوردگی تون هم خوب بشه.خیلی مراقب خودتون باشید.
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم عزیزم، ایشالا به دعای خوب شما
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
18 اردیبهشت 93 0:12
سلام دوست ارديبهشتى عزيز خيلى تبريك مى گم اين روز خجسته رو البته چند روز گذشت شرمنده اميدوارم سالهاى سال زنده باشى و سلامت در كنار همسر و گلهاى نازنينت
مامان فريبا
پاسخ
سلام عزیزم، ممنونم، اختیار داری ببین منم چقدر دیر دارم جواب میدم قربون محبتت با دعاهای قشنگت. ببوس تسنیمم رو
فاطمه مامی امیرحسین
18 اردیبهشت 93 11:13
تولدت مبارک عزیزدل همه ی ما...پس بگو اینهمه دوستت دارم بخاطر اردیبهشتی بودنت و نزدیکی تفکر و اندیشه ات به مامان گل خودمه!حالا فهمیدم!تولدت هزار بار مبارک عزیزم.ببخش که تاخیر داشتم...
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم عزیزم، فدای محبتت. من که به پای مامان نازنین تو که همچین گلی پرورده نمیرسم ولی باعث افتخارمه ماه تولدم باهاشون یکیه. از قول من هزاران بار سلام و تبریک تولد براشون برسون. میبوسمت گلم. تو و همه ی دوستان منو ببخشین که هم دیر فرصت میکنم اینجا جواب بنویسم و هم بیام خونه ی گلهاتون بخونمتون. میدونی توی خونه رغبت باز کردن لپ تاپ ندارم. خیلی خسته م میکنه و سر کار هم که خب بعضی وقتا واقعاً نمیرسم و اینه که میمونه همه چی. منو ببخش عزیزم
پوپو
18 اردیبهشت 93 12:52
چه دختر بامزه ای!!!!!!!!
مامان فريبا
پاسخ
فدات ایرسا جونم. ایشالا دوستای خوبی برای همین بشین عزیزم. البته از تو خیلی کوچیکتره ولی یه جاهایی توی دوستی دیگه سن مطرح نمیشه. امیدوارم شماها از بودن و دوست بودن با هم به اوج برسین
مهری ولیان
19 اردیبهشت 93 0:50
سلام فریبای نازنینم بودن آدم های با محبت زمین را زیباتر می کند ... تولدت مبارک عزیز با محبت ...خوش به حال دنیا و خوش به حال اون سال و ماه و روزی که تو به دنیا اومدی و خوش به حال 15 اردیبهشتی که زمین رو با وجود نازنینت بهشتی کرده ...خوش آمدی و تولدهای بسیاری را برایت آرزو دارم و خوش به حال ما که تو عزیز ما شدی ...خوش به حال حامد که تو شریک روح و جسمش شدی و خوش به حال نیروانا که تو خدای روی زمینش شدی ... بی نهایت بار چنین روزی مبارک باشه ... بی نهایت بار تولدت مبارک
مامان فريبا
پاسخ
سلاااام مهری خانوم عزیزم، قربون قدمتون، قربون محبتتون. ممنونم از این تبریک قشنگتون که واقعاً از سر من زیاده. شما با بزرگواری خودتون نگاه میکنین و من سپاسگزار کوچیک نوازیتون هستم. پاینده باشین که همیشه دوسِتون دارم
نهال
19 اردیبهشت 93 12:57
سلام عزیزم ممنون میشم منو لینک کنید
مامان فريبا
پاسخ
سلام، حتماً عزیزم
مامان آرینا
19 اردیبهشت 93 23:01
اول از همه تبریک به خاطر تولدتون مامانی عزیز نیروانا کوچولو. دوم هم تبریک به خاطر رشته کوچولویی که تو راهه. انشااله صحیح و سالم بدنیا بیاد. کاش من هم مثل شما جرات داشتم و میزبان یه فرشته کوچولوی دیگه هم میشدم.
مامان فريبا
پاسخ
ممنونم عزیزدلم، خیلی خیلی لطف داری. ایشالا همه ی نی نی ها و مادرا تندرست باشن. انگیزه خیلی مهمه عزیزم، اگه انگیزه ت قوی و محکم باشه جرأت و شهامت پیدا می کنی. برات بهترین آرزوها رو دارم
باران قاصدک
21 اردیبهشت 93 7:51
سلام عزیزم ‌،‌ تولدت مبارک
مامان فريبا
پاسخ
سلام دوست خوبم. ممنون عزیزم. دخترا چطورن، خوبن؟
حنانه
21 اردیبهشت 93 11:53
سلام تولدت مبارک فریبا جون ببخشید من دیر اومدم با آرزوی سلامتی و آرامش
مامان فريبا
پاسخ
سلام حنانه جونم، هیچوقت دیر نیست برای اینهمه محبتی که بهم داری. ممنونتم عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
21 اردیبهشت 93 19:27
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالا سایت همیشه بالای سر دختر گلمون باشه عزیزم
مامان فريبا
پاسخ
مرجان عزیزم، باورت نمیشه دیروز داشتم بهت فکر میکردم بگو کجا توی اتوبوس اداره به سمت کرمان، میگفتم آیا چطور مطوره با پسر و دختر گلش. الان که کامنتت رو دیدم چشام روشن شد دوست خوبم. ممنونم که پیشم اومدی، ممنونم از تبریک تولدت. ایشالا سایه ی محبت تو هم رو همیشه رو سر گل دختر و گل پسری باشه
❀مامان علی خوشتیپ❀
30 اردیبهشت 93 13:35
عزیزممممممممممممم...38 سالگیت مبارک بانوی خوشگل و خوشتیپ هزار ماشاالله اصلا بهتون نمیاد 38 باشید
مامان فريبا
پاسخ
قربونت مامانی، خدا کنه همینطوری باشه که میگی. زیادی تحویلم گرفتی الان تو ابرام
مامان آیسو وآیسا
31 اردیبهشت 93 16:59
تولدت مبارک دوستم
مامان فريبا
پاسخ
مرسی عزیزم, چه لطف کردی اومدی