نيروانا جاننيروانا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نيرواناي عزيز ما

نظرات (14)

منا مامان الینا
3 اردیبهشت 93 12:01
سلام فریبای عزیزم روزت رو با تاخیر بهت تبریک میگم عزیزم فریبا جون حالا این راسته یا ؟؟؟ آیا واقعا نی نی داری؟ اگه اینجوریه که من بیام کلی خوشحالی از خودم در وکنم اینجا؟؟
مامان فريبا
پاسخ
سلام عزیزم، زحمتت نمیدم، آره. سری به پست قبلی و بعدی بزنی رو میشه. البته باید برم خونه ی مانترا ببینم شاید خودت تا حالا دریافته باشی گلم. فدای محبتتم. دوسِت دارم عزیزم
مامان احسان
3 اردیبهشت 93 12:58
عزییییییییییییییزم
مامان فريبا
پاسخ
فدات عزیزم
مامان مهبد كوچولو
3 اردیبهشت 93 13:02
اي جانمممممممممممممممممممم به اين گل دختر ، عزيزمي خواهر كوچولو
مامان فريبا
پاسخ
ماجراهای تازه شروع شده مهدیه جون، بیا و بخون فدات شم. قربون همراهیت
مامان بردیا
3 اردیبهشت 93 14:15
ای جونممممممممممم... عاشقتم محرم راز خداییش اگر پیشم بودی بی خیال همه چیز میشدم و حسابی میچلوندمت پرنسسم
مامان فريبا
پاسخ
آخ اگه پیش هم بودیییییم
محبوبه مامان الینا
4 اردیبهشت 93 10:11
تبریک مجدد
مامان فريبا
پاسخ
فدات عزیزم. ممنونم
مامان ساينا و سبا
6 اردیبهشت 93 14:15
مامان فريبا
پاسخ
واقعاً جا داره عزیزم
نجمه
7 اردیبهشت 93 11:22
واقعا ديگه حرفي نميشه گفت جز اينكه قربون دل كوچيكت فرشته خوشمل ما
مامان فريبا
پاسخ
فدات
مامان بانو
9 اردیبهشت 93 15:47
جوز مبارکت باشه . وای کلی ذوق زده شدم. مبارکتون باشه
مامان فريبا
پاسخ
مریم عزیزم تویی!؟ آنیتا جان خوبه؟ فدای محبتت جوز نازنینم. مرسی
مامان آناهيتا
16 اردیبهشت 93 8:38
مهری ولیان
19 اردیبهشت 93 1:07
عزیزم ، قربونت برم که به هیچی نگفتی ...خوب کردی گفتی مامانم تو شکمش نی نی نداره !!!! می بوسمت یه عالمه قشنگ من
مامان فريبا
پاسخ
بچه م خیلی رازداره نه!!! قربون بوسه هاتون خاله، مرسییییی
مامان فهیمه
25 اردیبهشت 93 8:59
البته ما هم که چیزی نفهمیدیم
مامان فريبا
پاسخ
آی قربون دوست گلم
مامان پریسا
28 اردیبهشت 93 17:57
مبارک مبارک
مامان فريبا
پاسخ
قربونت عزیزم
❀مامان علی خوشتیپ❀
30 اردیبهشت 93 13:37
وای عزیزممممممممممممم...شما هم نی نی داریعاشقتمممممممممممممم
مامان فريبا
پاسخ
منم عاشقتم عزیزم! خیلی عالیه که یه همراه و همدل صمیمی توی این راه دارم. منم عاشقتتتتتتم